Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ClearType er jo en teknologi for å øke lesbarheten for fonts på LCD-skjerm da... Hvorfor ikke ha støtte for det på monospace også? Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ClearType er jo en teknologi for å øke lesbarheten for fonts på LCD-skjerm da... Hvorfor ikke ha støtte for det på monospace også? Jeg ser ikke problemet. 5689853[/snapback] Fordi programmering SKAL gjøre vondt. No pain, no gain. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sist eg sjekka var programmering morsomt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 å fy feite! calibri er herved den mest sexy fonten jeg noen sinne har sett! 5689710[/snapback] Lucida Grande rundt strl. 11 px. er diggbar Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sist eg sjekka var programmering morsomt. 5690005[/snapback] programmering er som sex, en feil og du er fokka... (tror de fleste synes det er ganske morsomt, på en litt spesiell måte da...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Eventuelt: Programming is like sex; one mistake, and you have to support it for the rest of your life. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fordi programmering SKAL gjøre vondt. No pain, no gain. 5689917[/snapback] Tja, det kan gjøre vondt selv om det er behagelig å lese Ang. Lucida Grande er den jo ganske deilig, ja, selv om den i små størrelser kan være litt vanskelig å skille farger på.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hehe, denne da: programming is like sex, it's best free and open btw, noen som har hørt om cowboy programmering? (fy faen så mange likheter her...når man tenker seg om) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hot damn, jeg har fått meg jobb! Jeg er nå "Professionell Webknoter®" for Screenresort AS Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hot damn, jeg har fått meg jobb! Jeg er nå "Professionell Webknoter®" for Screenresort AS 5690474[/snapback] Hoho! Den jobben skulle eg søke på òg for ei stund sida. Faen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hot damn, jeg har fått meg jobb! Jeg er nå "Professionell Webknoter®" for Screenresort AS 5690474[/snapback] Øyh, Bergensavdelingen er ikke så langt herfra! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har fått meg en personlig blogg. Kanskje ikke så veldig spennende, men det er morsomt å skrive I tillegg så får resten av familien vite hva som skjer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hot damn, jeg har fått meg jobb! Jeg er nå "Professionell Webknoter®" for Screenresort AS Hoho! Den jobben skulle eg søke på òg for ei stund sida. Faen. Hehe Var visst 20 søkere og 2+meg innkalt til intervju. Øyh, Bergensavdelingen er ikke så langt herfra! Hvor er herfra da? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva syns dere? (Skal bare være en enkel! Fargene er ikke så fine enda, men de skal forbedres) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hot damn, jeg har fått meg jobb! Jeg er nå "Professionell Webknoter®" for Screenresort AS Hoho! Den jobben skulle eg søke på òg for ei stund sida. Faen. Hehe Var visst 20 søkere og 2+meg innkalt til intervju. Øyh, Bergensavdelingen er ikke så langt herfra! Hvor er herfra da? 5690691[/snapback] Loddefjord. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som kjenner igjen de rare strekene som klusser til alle ikonene? Noen som vet hvordan jeg enkelt kan fjerne dem? Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Artifacts? Har fått sånn et par ganger før, og kort tid etter har skjermkortet konka.. Er kabinettet ditt støvfyllt? Prøv å blås vekk litt støv her og der, fra skjermkort-vifta osv. Might help! Kan tenkes at det er et varmeproblem.. Endret 3. mars 2006 av bigben247 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som kjenner igjen de rare strekene som klusser til alle ikonene?Noen som vet hvordan jeg enkelt kan fjerne dem? 5692730[/snapback] Minner meg om den gangen jeg tok på skjermkortet mitt menst det var på for å tørke bort støv, hele skjermen min ble slik ^^ Men alt ordnet seg etter en omstart med meg da. Henrik har forresten det skjermkortet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå