Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel på tide å gjøre noe fornuftig, nemlig å legge seg. Er ferdig med anmeldelsene, slik at siden kan sole seg i terningenes glans over det ganske landskap eller noe sånt. De blir lastet opp i morgen er vel mer riktig :yes:

 

*legge seg, før han finner på noe mer bøll* :whistle:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Da er det vel på tide å gjøre noe fornuftig, nemlig å legge seg. Er ferdig med anmeldelsene, slik at siden kan sole seg i terningenes glans over det ganske landskap eller noe sånt. De blir lastet opp i morgen er vel mer riktig :yes:

Hva med å lage en skjult ilder i landskapet til høyre på siden.

Slik "Hvor er willy?"-greie? Easter-egg, er det det det heter? :dontgetit:

 

*glede seg til terningkast på GGW3*

Lenke til kommentar

Kasta denne inn i kafeen jeg;

Scroll med farge er også et dårlig prinsipp, siden vi i enkelte tilfeller ikke ser at det faktisk er en scroll vi har festet øynene på.

Snart blir det vel ulovlig med "designer vs koder"-tråder, slik det er med "ati vs nvidia" og "amd vs intel". :p

 

Fargeheis er penest! Basta! :)

Lenke til kommentar

Herre jesus. Noen som har Blink her..? Jeg blir så forbanna hver gang jeg ser folk som har Blink+ (dvs betaler 30 spenn pr mnd for å kunne ha bilder og fargetekst på profilen). Dem har spredd plenty med .gif-animasjoner utover og har helt mongo skriftfarge i forhold til BG.. Olala.angry.gif

 

Måtte bare dele tankene litt.

Lenke til kommentar
Herre jesus. Noen som har Blink her..? Jeg blir så forbanna hver gang jeg ser folk som har Blink+ (dvs betaler 30 spenn pr mnd for å kunne ha bilder og fargetekst på profilen). Dem har spredd plenty med .gif-animasjoner utover og har helt mongo skriftfarge i forhold til BG.. Olala.angry.gif

 

Måtte bare dele tankene litt.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Kasta denne inn i kafeen jeg;
Scroll med farge er også et dårlig prinsipp, siden vi i enkelte tilfeller ikke ser at det faktisk er en scroll vi har festet øynene på.

Snart blir det vel ulovlig med "designer vs koder"-tråder, slik det er med "ati vs nvidia" og "amd vs intel". :p

 

Fargeheis er penest! Basta! :)

Det er ikke snakk om koding her, men prinsipper fpr design - altså noe dere ps mennesker og bør, skal og må ta hensyn til. Basta!

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om koding her, men prinsipper for design - altså noe dere ps mennesker og bør, skal og må ta hensyn til. Basta!

Velle, hovedargumentet for "ultralameheis" er jo alltid at sjefsheis ikke støttes av ditt og datt. Som den heller desverre ikke gjør.

Selv mener jeg at en rosa heis gjør seg bedre enn en vanlig på en rosaaktig side, kanskje jeg undervurder brukerene når jeg synes det, men sånn er det nå.

 

Det er lov å være uenig. ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
L I N K

 

*kjede seg*  :blush:

Sigmoideus: Du burde bli journalist. Du skriver jo som en!

He he, nåvel...

 

*la meg ikke likevel*

 

Har lagt ut 32 filmanmeldelser nå... Linken ligger i signaturen.

 

Easter Ferret? Ingen dum idé *notere*

 

Takker igjen for terningene Polert, la link til siden din på "filmhovedsiden", håper det går greit?

 

Ble visst en del terningkast 4 ser jeg, men pytt. Sikkert noen som er uenig med meg og :yes:

 

EDIT: Er nok en del skriveleifer innimellom i anmeldelsene (fordi som gidder å lese de :p ). Det gikk litt fort unna når jeg skriver. Dessuten har jeg en lei tendens til å endre på setningen jeg skriver, slik at det første jeg skrev overhodet ikke passer inn i slutten... :dontgetit:

 

EDIT2: Tror kanskje det kan være lurt med en "tilbake-til-menyen"-knapp og...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...