Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det trekker jo så klart litt ned... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har fådt et problem med en bug på en side i IE. Over og under artiklene, så klikker bildene. Mens i firefox er det normalt. Hva er galt? http://pspnett.com/default.htm 5684468[/snapback] Noen som kan hjelpe? Endret 1. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Loading... er vel bedre enn en blank skjerm der man venter på at ting skal starte å laste. Iallefall like godt, jeg foretrekker en pen gif over ikke noe Webby1: Kan du quote det en gang til? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fin nok hover på menyen? Vikingboard-stuff. http://home.no.net/hwpt/vb/menu/ Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) ...Webby1: Kan du quote det en gang til? 5684703[/snapback] ja hvorfor ikke? Neida, men jeg hatt dette problemet en stønd nå og ønsker å få endelig fiksa det.. Endret 1. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Backbase har mye bra, ja... 5684518[/snapback] ...som ikke støtter Opera eller Safari. 5684535[/snapback] Jeg ser fremdeles ikke poenget.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen andre steder enn w3schools som er fine steder for å lære javascript? 5669894[/snapback] Dette er kansje noe for deg? http://javascript.infogami.com/Javascript_in_Ten_Minutes Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Loading... er vel bedre enn en blank skjerm der man venter på at ting skal starte å laste. Iallefall like godt, jeg foretrekker en pen gif over ikke noe 5684703[/snapback] Jeg ville valgt fem sekunder med blank skjerm fremfor over 30 sekunder med "loading" for å kjøre mange databasespørringer og annet styr for å laste AJAX-skit ANY DAY. Marvil: Rolig... Er da ikke deres skyld. EDIT: Eller, jo det er det. Endret 1. mars 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Veeeldig off-topic, men er det noen som har sett siste episode av Diggnation her? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 @zokra - Litt for røff start, jeg er noob @Robbie - Nej, men laddar nu! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Si ifra hvis du finner noe da G. Bush, er litt på utkikk etter samme greie. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fin nok hover på menyen? Vikingboard-stuff.http://home.no.net/hwpt/vb/menu/ 5684737[/snapback] Flott den, men vanskelig å si noe når man ikke ser resten synes jeg. Uansett, det kommer(og blir værende] sånne ekle bildestreker oppe og nede når jeg trykker på dem. (FF1.0.7, WinXP). Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Flott den, men vanskelig å si noe når man ikke ser resten synes jeg. Uansett, det kommer(og blir værende] sånne ekle bildestreker oppe og nede når jeg trykker på dem. (FF1.0.7, WinXP). 5686078[/snapback] Resten er her, sånn ca.Og ja, menyen jeg linker til lenger oppe er nok ganske buggy. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Surfa nettopp innom Veerle sin nye blogg, som også hadde det problemet, pekt ut og rettet av SonSpring. @orsus: Tror det er pga. dette. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Rart at home.no.net (start.no) ikke har fikset sikkerhetsproblemene enda. Kan fortsatt se PHP-koder som ligger på andres konto osv. som jeg kunne for et år siden også. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Surfa nettopp innom Veerle sin nye blogg5686131[/snapback] NICE side! Manglet bare hover farge over bilder på bordern rundt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg rett og slett elsker de nye typefacene MS kommer med til Vista! Consolas er i hvertfall helt utrolig nice, er ikke ofte monospace-fonts er så fine, men Consolas gjør virkelig jobben... Calibri er også en av de bedre sans-serif-fontene jeg har sett Men det skulle vel bare mangle med 2-3 år in the making... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Skal endelig skaffe meg domene og webhotell, men sliter med å finne på et «kult» domenenavn. Tenker på noe ala demoted.org, decalibration.net, predicted.net osv. Noen tips (helst på PM, så ingen snapper det rett foran nesa på meg)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå