Prodigy_ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Noen som kan gi meg et par linker til sider som css Zen Garden? Har tenkt til å prøve meg litt på design igjen etter en lang ferie fra alt som har med webutvikling å gjøre og har klart å slette alle bokmerkene mine. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Om du har Opera, kan jeg sende deg alle mine bookmarks. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Om du har Opera, kan jeg sende deg alle mine bookmarks. 5679274[/snapback] Hadde vært kjempeflott hvis du kunne det! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 CSS Gallery Showcases Web Delopers Handbook Du trenger disse i alle fall Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor i Firefox finner man liste over plug-ins som er installert...? Ikke Extensions, men plug-ins (Flash, Media Player etc.) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor i Firefox finner man liste over plug-ins som er installert...? Ikke Extensions, men plug-ins (Flash, Media Player etc.) 5681875[/snapback] C:\Programfiler\Firefox\plugins? Vet ikke om noen annen måte jeg. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har forresten begynt å bruke Last.FM. Vet den er yesterdays news, men jeg har liksom ikke funnet den før nå.. Uansett, den er noe av det mest geniale jeg har sett på nettet på lenge! Sært hvor mye kule funksjoner de har fått til! Har funnet flere nye artister allerede.. 5678332[/snapback] la deg til som venn. Flere som bruker last.fm? 5678384[/snapback] Jepp. Men jeg har ikke nett på pc-en min (bare når jeg tar den med til kaffebarer), så statistikken min er ikke så oppdatert at det gjør noe. Jeg syns det er gøy å sjekke hvor mange som har hørt på bandet mitt. Startet med bare meg, men nå er det hele ... 39 stk. Hehe. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor i Firefox finner man liste over plug-ins som er installert...? Ikke Extensions, men plug-ins (Flash, Media Player etc.) 5681875[/snapback] C:\Programfiler\Firefox\plugins? Vet ikke om noen annen måte jeg. 5682083[/snapback] I så fall, noen som vet hva pluginen til Windows Media Player Classic heter? Vil så gjerne fjerne den, og ha WMP10 plugin i stedet... Jaja, finner det vel ut når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nydelig galleri 5682656[/snapback] Utrolig bra! Sånt burde alle galleri vært Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nydelig galleri 5682656[/snapback] mener du det tekniske eller bildene? for at bildene var ikke noe særlig synes nå jeg... Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 vil nok tro det er tekknikken ja Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jepp. Men jeg har ikke nett på pc-en min (bare når jeg tar den med til kaffebarer), så statistikken min er ikke så oppdatert at det gjør noe. Jeg syns det er gøy å sjekke hvor mange som har hørt på bandet mitt. Startet med bare meg, men nå er det hele ... 39 stk. Hehe. 5682180[/snapback] Du ær en magneeet Veldig fengende sanger. Endret 1. mars 2006 av Mikka Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bildene er jo ikke så viktig Artikklen jeg hentet eksempelet ifra Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Mange deilige gallerier for tiden! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har fådt et problem med en bug på en side i IE. Over og under artiklene, så klikker bildene. Mens i firefox er det normalt. Hva er galt? http://pspnett.com/default.htm Endret 1. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Backbase har mye bra, ja... Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Backbase har mye bra, ja... 5684518[/snapback] ...som ikke støtter Opera eller Safari. *jobbe videre med Vikingboard-template* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Sexy AJAX-greie 5684507[/snapback] Ah, prakteksempel på dritirriterende AJAX-bruk. Please wait... Initializing... Loading... Hold on... Loading scripts... ...og så videre. Når den første websiden ble opprettet, tok det ikke 30 sekunder før den klarte å laste. Skal AJAX-snacks være viktigere enn nytteverdi? AJAX skal brukes der det gir høyere nytteverdi, og DERMED bedre brukeropplevelse. Masse AJAX-snacks kan gi en høyere brukeropplevelse, men på feil grunnlag: folk besøker ikke en webside for å se på AJAX-goodies. De besøker backbase for å finne reiser og planlegge en reise, ikke for å se på AJAX. Når da AJAX-greiene begrenser brukeren er det like godt å bare fjerne det med en gang, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå