rødøye Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis du ser på begge bildene, Orsus, ser du at han har den både fremme og skjult. Den vises/skjules med F4 hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 kan fjerne den irriterende ekstra linja også! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Om det er flere som lurer — sånn ser Safari ut i Aqua-look (vs. børstet stål). Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 @Robbie: Ganske najs egentlig Har lurt litt på å kjøpe meg en iBook om de kommer med Intel en gang. En liten 12" hadde vært greit å dra med på skolen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 En Mac Mini hadde vært greit, for å teste litt. Men er ikke akkurat på toppen av prioriteringene. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 @PT: Vi får vente og se hva Apple lanserer på tirsdag — lanserer de en 12" eller 13" (går rykter om sistnevnte) er jeg rimelig klar til å dra opp kortet mitt og bytte ut min 12" PowerBook G4 mot en ny 12"/13" Intel-Mac. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Da skal jeg ha en sånn en jeg óg, så snart jeg får råd (utpå høsten en gang, tror jeg). Kan bli farlig digg med en Intel-Mac med trippelboot og en styggelig stor ekstern disk. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen som har prøvd Google Pages? Er spent på om den lager like ødelagt kode som iWeb. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er virtuelt umulig å lage et wysiwyg-verktøy som genererer virkelig god kode. Ergo, summa summarum (dog uten å gidde å teste): Google Pages lager dårlig kode. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen som har prøvd Google Pages? Er spent på om den lager like ødelagt kode som iWeb. 5665081[/snapback] Hah, den støtter ikke Opera. Med andre ord er det totalt uaktuelt å i det hele tatt prøve den. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen som har prøvd Google Pages? Er spent på om den lager like ødelagt kode som iWeb. 5665081[/snapback] Hah, den støtter ikke Opera. Med andre ord er det totalt uaktuelt å i det hele tatt prøve den. 5665109[/snapback] Jeg får bare 500 etter å ha logget inn. Må man ikke ha en "invitasjon" eller noe lignende (i beste Google-stil)? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) google pages funker fint her... funksjonelt, men det begrenser ganske kraftig... (imponerende at den kan forskjellen mellom [enter] og [shift+enter] blant annet.) Mye morsomt der, men ganske noobet for å si det sånn. Edit: Oppdaget nettopp at man kan sette på codeview, men bare for content, ikke for design. Det finnes ca 20 templates du kan velge mellom. og som vanlig bruker google rimelig mye javascript, men jævlig tøft da... Endret 25. februar 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Om det er flere som lurer — sånn ser Safari ut i Aqua-look (vs. børstet stål). 5665016[/snapback] Jeg elsker Aqua-looken Kjører et ganske uclean Platinum Aqua på Windows her nå, får se om jeg gjør mer ut av det når jeg får inn ny disk igjen... Med litt programmer er det egentlig helt sykt hvor likt man kan få Windows som OSX.. Kan til og med få til en nesten 100% perfekt Expose-klone Men så fort jeg klarer å skrape sammen nok penger til en MacBook Pro, blir det nok en slik som lander i posten hos meg! De er jo suuuupercleane Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jibril2k: Screenshot? :O Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Min Hvordan det kan gjøres Noen synes styling bare er teit, men om man får det til like bra som det han karen på det bildet over har, så kan i hvertfall ikke jeg nekte for at man har gjort seg ordentlig flid med stylingen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 MinHvordan det kan gjøres Noen synes styling bare er teit, men om man får det til like bra som det han karen på det bildet over har, så kan i hvertfall ikke jeg nekte for at man har gjort seg ordentlig flid med stylingen... 5665982[/snapback] Hvorfor i huleste gidder folk å style Windows til å se ut som OS X når en heller bare kan skaffe seg OS X? Blir litt som å kjøpe seg en dritdyr drittbil, og style den skikkelig dårlig opp som en billigere, men bedre bil. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hva om man vil ha en bil som kan kjøre utenfor et land, og man fortsatt vil ha den til å se fin ut, enn en fin bil som bare kan kjøre rundt i et land, og er begrenset? Man burde da få lov til å style opp sin egen bil. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 arve: hvorfor google greia? bare å skrive "g" Lettare. Pluss at det har vert vane fra Opera 6.xx hvorfor blank linje før adresselinjen? Fordi du må ha ei skikkelig statuslinje som viser adressa til linker du hoverer musa over etc? og du vet du kan fjærne den linja hvor du velger Mail, Kontakter osv? med mindre du bruker den da... Bruker den masse Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvorfor i huleste gidder folk å style Windows til å se ut som OS X når en heller bare kan skaffe seg OS X? Blir litt som å kjøpe seg en dritdyr drittbil, og style den skikkelig dårlig opp som en billigere, men bedre bil. 5666171[/snapback] Øyh, nada mobbing! "Fikk ånden over meg", og kom over denne. Ganske fiffig i grunn, men systemressursene etes opp, så det blir nok gode gamle Win 2000 eller Windows Royale på meg om ikke så altfor lenge igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå