Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd Google Pages? Er spent på om den lager like ødelagt kode som iWeb. ;)

5665081[/snapback]

Hah, den støtter ikke Opera. Med andre ord er det totalt uaktuelt å i det hele tatt prøve den.

5665109[/snapback]

Jeg får bare 500 etter å ha logget inn. Må man ikke ha en "invitasjon" eller noe lignende (i beste Google-stil)?

Lenke til kommentar

google pages funker fint her...

funksjonelt, men det begrenser ganske kraftig... (imponerende at den kan forskjellen mellom [enter] og [shift+enter] blant annet.) Mye morsomt der, men ganske noobet for å si det sånn.

Edit:

Oppdaget nettopp at man kan sette på codeview, men bare for content, ikke for design. Det finnes ca 20 templates du kan velge mellom.

og som vanlig bruker google rimelig mye javascript, men jævlig tøft da...

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Om det er flere som lurer — sånn ser Safari ut i Aqua-look (vs. børstet stål).

5665016[/snapback]

Jeg elsker Aqua-looken :) Kjører et ganske uclean Platinum Aqua på Windows her nå,

får se om jeg gjør mer ut av det når jeg får inn ny disk igjen... Med litt programmer er

det egentlig helt sykt hvor likt man kan få Windows som OSX.. Kan til og med få til en

nesten 100% perfekt Expose-klone :)

Men så fort jeg klarer å skrape sammen nok penger til en MacBook Pro, blir det nok en

slik som lander i posten hos meg! De er jo suuuupercleane :)

Lenke til kommentar
Min

Hvordan det kan gjøres

Noen synes styling bare er teit, men om man får det til like bra som det han

karen på det bildet over har, så kan i hvertfall ikke jeg nekte for at man har

gjort seg ordentlig flid med stylingen... :)

5665982[/snapback]

Hvorfor i huleste gidder folk å style Windows til å se ut som OS X når en heller bare kan skaffe seg OS X? Blir litt som å kjøpe seg en dritdyr drittbil, og style den skikkelig dårlig opp som en billigere, men bedre bil. :roll:

Lenke til kommentar
arve: hvorfor google greia? bare å skrive "g"

Lettare. Pluss at det har vert vane fra Opera 6.xx

hvorfor blank linje før adresselinjen?

Fordi du må ha ei skikkelig statuslinje som viser adressa til linker du hoverer musa over etc? :p

og du vet du kan fjærne den linja hvor du velger Mail, Kontakter osv? med mindre du bruker den da...

Bruker den masse :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i huleste gidder folk å style Windows til å se ut som OS X når en heller bare kan skaffe seg OS X? Blir litt som å kjøpe seg en dritdyr drittbil, og style den skikkelig dårlig opp som en billigere, men bedre bil.  :roll:

5666171[/snapback]

Øyh, nada mobbing! :p

"Fikk ånden over meg", og kom over denne. Ganske fiffig i grunn, men systemressursene etes opp, så det blir nok gode gamle Win 2000 eller Windows Royale på meg om ikke så altfor lenge igjen.

post-24411-1140915374_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...