Lovskogen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Robbie: Latter i bakgrunnen = ikke bra. Slår ikke The Office, eller Arrested Development, by far. *Laste ned Diggnation*. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) "Web 2.0"-stilen er etter mi meining mykje meir minimalistisk enn det utkastet der.Kva er ikkje utbrukt, da? En firkanta sentrert boks med header->meny->innhold->footer? 5611473[/snapback] Se edit. 5611500[/snapback] Ok. Arve: Eg skal få kalibrert skjermen min, slik at eg faktisk veit korleis dykk ser fargane. Det som ser presentabelt ut her ser nødvendigvis ikkje presentabelt ut hos deg. Og, ja. Det kan stå det når det er null kommentarer. :-P Takktakk, Robbie. Endret 15. februar 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Og, ja. Det kan stå det når det er null kommentarer. :-P Det skal stå det når det ikkje er nokon kommentarar der. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Og, ja. Det kan stå det når det er null kommentarer. :-P Det skal stå det når det ikkje er nokon kommentarar der. 5611656[/snapback] Greitt, greitt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Veldig bra, Henrik. Som skate4life sier, bomma du dog litt med den rosalilla fargen. Synes også at innholdet ligger litt for langt mot høyre. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Veldig bra, Henrik. Som skate4life sier, bomma du dog litt med den rosalilla fargen. Synes også at innholdet ligger litt for langt mot høyre. 5611918[/snapback] Ok, det skal ordnast når den kjem ut i HTML-form. Takk for alle godord. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Synes denne diskusjonen tar en noe uventet og uheldig rettning EDIT: om alle må vite det, refererer til innlegget over. HAHA? Endret 15. februar 2006 av orsus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg liker det jeg, Henrik Satt og lagde noe som var enda mer Web2.0 i sted, får se om jeg lanserer det en gang etter onsdag neste uke. Trenger å få opp en side igjen snart. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Henrik: Det var veldig pent! Bra bruk av typografi. Jeg liker veldig godt sider som er minimalistiske på en bra måte. De web 2.0 type sidene syns jeg blir enda mer minimalistisk og ofte veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jepp, er så mange web2.0 som er minimalistiske men som driter i typografi. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det kommentar feltet(eller fluffy care) brøt det meste gjorde det ikke? Synes ikke det var en spess fin farge... Veldig for understrekede blå linker, mtp brukervennlighet, men funka det på den bakgrunnen? også tror jeg at jeg ville plassert kommentarknappen et annet sted, den ser malplasert ut. Lyst til å lage design jeg å, men går lei før jeg får åpnet gimp engang(for ikke å snakke om at jeg må lære meg det) EDIT: Bare jeg som synes newsvine er veldig treg å scrolle å sån? Lagger liksom når jeg tar musa over en link bare :o Orker ikke bruke den mer pga det jeg Endret 15. februar 2006 av orsus Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er Opera sin skyld, Orsus - går smooth i Firefox. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sorry Bush. Hvis java ikke laster i Opera, så er det fordi brukeren har valgt å installere nettleseren uten java, eller pga. sikkerhetsinnstillinger. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sorry Bush. Hvis java ikke laster i Opera, så er det fordi brukeren har valgt å installere nettleseren uten java, eller pga. sikkerhetsinnstillinger. 5613190[/snapback] Finnes ikke noe java whatsoever på albumart.org. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Finnes ikke noe java whatsoever på albumart.org. 5613369[/snapback] Whatever Poenget var vel at siden funker i Opera også. Og det gjør den faktisk. Hadde litt problemer med den tidligere i går, men da funket den ikke i Firefox heller. (Psst, anth, JavaScript) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 anth: Jeg mente Newsvine. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sorry Bush. Hvis java ikke laster i Opera, så er det fordi brukeren har valgt å installere nettleseren uten java, eller pga. sikkerhetsinnstillinger. 5613190[/snapback] Hm? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noe spesiell grunn til at det plutselig er 2 moderatorer her..? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som vet hvordan man får nedgradert fra Internet explorer 7 til 6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå