Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må få lansert fourmargins.com snart. Har laga eit par utkast, men er berre fornøyd med eitt av dei: http://fourmargins.com/fm.html

Nokon innspel?

5611335[/snapback]

Du mangler en stjerne oppe i hjørnet (med masse dropshadow) som sier "WEB 2.0!". :)

5611380[/snapback]

Beklager. Skal ordnast med ein gang. :-P

Blir nok heller lite script.aculo.us og lignande på sida, om det blir i det heile tatt.

skate4life: Skjermen min er totalt ukalibrert. Her er den meir raud enn rosa, men skal prøve å få ordna det. ;)

Lenke til kommentar
Må få lansert fourmargins.com snart. Har laga eit par utkast, men er berre fornøyd med eitt av dei: http://fourmargins.com/fm.html

Nokon innspel?

5611335[/snapback]

Du mangler en stjerne oppe i hjørnet (med masse dropshadow) som sier "WEB 2.0!". :)

5611380[/snapback]

Beklager. Skal ordnast med ein gang. :-P

Blir nok heller lite script.aculo.us og lignande på sida, om det blir i det heile tatt.

skate4life: Skjermen min er totalt ukalibrert. Her er den meir raud enn rosa, men skal prøve å få ordna det. ;)

5611396[/snapback]

Men uansett: kul litt ned på web 2.0-stilen og ikke bare bruk to ensfargede flater og en gradient. Det er veldig web 2.0, og veldig platt og kjedelig. Veldig utbrukt, synes i hvert fall jeg, men fyr løs om du vil. :whistle:

EDIT: Jeg har funnet bevis på at jeg, Jørgen, er blitt utsatt for plagiat i forbindelse med Web 2.0-designere. :hmm:

jCompo (et prosjekt som ikke ble noe utav, er bare en splash) ble lastet opp i oktober 2004, lenge før Web 2.0 dukket opp. Likevel har den alle elementene fra Web 2.0-bølgen: runde kanter og masse outer shadow. :)

Ser faktisk nå at fourmargins sin "wanna care too?"-boks er laget på nøyaktig samme vis med nøyaktig samme oppsett, uten at det nødvendigvis er plagiat. Det er bare Web 2.0-ish, liksom.

Ergo, summa summarum: jeg oppfant Web 2.0. :w00t:

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Ser fin ut den, Henrik, men eg synest du bør vurdere å forandre litt på den lysegrønne/lyseblå/lyseturkise bakgrunsfargen i midten der. Den var liksom ikkje heilt riktig.

Ellers fint, enkelt og oversiktlig :)

Håper forøvrig at det som står der når du endå ikkje har fått kommentarar på artiklar er "noone cares" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...