enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) med fare for å stille meg åpen for slag så heter det rouche editerte den forrige posten min litt for de som ikke fikk det med seg Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Sjefen syter pga laber omsetning. @ Flexxnes: Kjøp 500 batterier elns neste gang du er på et sted (les; Forus) der de har IKEA. Så har du et godt lager. Tror de har holdbarhet i 5-6 år elns. Endret 28. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Brukte riktignok 15 min på å vaske sikkel av skjermen etter at han hadde lagt seg Ja det er lett å skylde på ungen... @ Flexxnes: Kjøp 500 batterier elns neste gang du er på et sted (les; Forus) der de har IKEA. Så har du et godt lager. Tror de har holdbarhet i 5-6 år elns. Da har vel Marve til han er myndig skulle jeg tro? Sigmo i det spydige hjørnet i kveld Endret 28. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 cfenzo's smiley-scale: midlertidig enzo-scale i påvente av pixelated enzo-scale.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 cfenzo's smiley-scale: midlertidig enzo-scale i påvente av pixelated enzo-scale.. Er det slik utviklingen din er utover lørdan? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Den var faktisk meget bra, cfenzo! *vurdere å lage ilder-emotions* EDIT: Greit jeg hiver den inn på hw.demoted.org? Endret 28. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 synes to og tre uttrykte det samme Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) PoleCat: seff! Enden: ja.. mulig det.. som sagt.. kun en midlertidig en... edit> Sigmoideus: jah! Endret 28. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) PoleCat: seff! Done. Og husk alle sammen; den validerer fortsatt! EDIT: Selv om demoted.org inneholder 74 feil. Endret 28. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Og husk alle sammen; den validerer fortsatt! Validerte den uten at du måtte endre noe som helst i koden? EDIT: Jeg har w32.welchia.b.worm :scared: Endret 28. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Haha B|Real driver å sjekker om jeg skriver morrosaker om ham.. Mulig jeg ligger tynt an, blant top 10 på "Most Wanted"-lista på adminkontoret.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 *sette på ikke synlig i brukerliste* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Haha B|Real driver å sjekker om jeg skriver morrosaker om ham.. Mulig jeg ligger tynt an, blant top 10 på "Most Wanted"-lista på adminkontoret.. hahaha! jaja. hvis du plutselig forsvinner herifra så vet jeg hvem jeg skal oppsøke da.. edit> *lemasse* Endret 28. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Og husk alle sammen; den validerer fortsatt! Validerte den uten at du måtte endre noe som helst i koden? *kremt* 4 feil, var det det PT? *kremt* Hvorfor iallverden er ALT= på bilder påkrevd?! Teit. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Og husk alle sammen; den validerer fortsatt! Validerte den uten at du måtte endre noe som helst i koden? *kremt* 4 feil, var det det PT? *kremt* Hvorfor iallverden er ALT= på bilder påkrevd?! Teit. 15 feil i alt, men mesteparten var manglende alt="". Tror det var 3 feil utenom alt="". Og manglende doctype. alt="" på bilder er vel påkrevd fordi noen (med ISDN) leser sider uten bilder aktivert, og da får de ikke se hva det var som var på bildene i det hele tatt. (elendig formulert?) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 alt="" på bilder er vel påkrevd fordi noen (med ISDN) leser sider uten bilder aktivert, og da får de ikke se hva det var som var på bildene i det hele tatt. (elendig formulert?) Fremdeles teit. Hva er vitsen med å lese hva som er på et bilde, når du ikke kan se det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Fremdeles teit.Hva er vitsen med å lese hva som er på et bilde, når du ikke kan se det. Slutt å klag til meg! Det er W3C som setter standarder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Slutt å klag til meg! Det er W3C som setter standarder Tror jeg skal ta en liten prat med standard-mekkeren deres jeg. *ringe* EDIT: opptatt Endret 28. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) alt="" på bilder er vel påkrevd fordi noen (med ISDN) leser sider uten bilder aktivert, og da får de ikke se hva det var som var på bildene i det hele tatt. (elendig formulert?) Fremdeles teit. Hva er vitsen med å lese hva som er på et bilde, når du ikke kan se det. hvis du f.eks. lagde et "neste"-ikon/bilde som du brukte ett eller anna sted, og så kommer ikke bildet opp, så vil ingen forstå at der skulle det vært en "neste"-knapp om du ikke fører på en alt="neste"... eller.no lign.. EDIT> I noen browsere så vil bilder som ikke er der, og ikke har alt="", rett og slett ikke vises, og heller ikke erstattes med noe (borders eller ikon eller lign..), og folk vil da ikke se hva det skulle vært.. (som i "neste"-eksemplet..) Endret 28. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Er ALT="" det som kommer opp når man holder musa over bildet..? På en gul BG elns..? Endret 28. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå