Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte riktignok 15 min på å vaske sikkel av skjermen etter at han hadde lagt seg :)

Ja det er lett å skylde på ungen... ;)

 

@ Flexxnes: Kjøp 500 batterier elns neste gang du er på et sted (les; Forus) der de har IKEA. Så har du et godt lager. Tror de har holdbarhet i 5-6 år elns.

Da har vel Marve til han er myndig skulle jeg tro?

 

Sigmo i det spydige hjørnet i kveld :dontgetit::p

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Haha B|Real driver å sjekker om jeg skriver morrosaker om ham..:) Mulig jeg ligger tynt an, blant top 10 på "Most Wanted"-lista på adminkontoret..:lol:

hahaha!

jaja. hvis du plutselig forsvinner herifra så vet jeg hvem jeg skal oppsøke da.. :p

 

 

edit> *lemasse* :lol:

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Og husk alle sammen; den validerer fortsatt! :p

Validerte den uten at du måtte endre noe som helst i koden? :roll:

*kremt* 4 feil, var det det PT? *kremt*

 

Hvorfor iallverden er ALT= på bilder påkrevd?! :dontgetit:

 

Teit.

15 feil i alt, men mesteparten var manglende alt="". Tror det var 3 feil utenom alt="". Og manglende doctype.

 

alt="" på bilder er vel påkrevd fordi noen (med ISDN) leser sider uten bilder aktivert, og da får de ikke se hva det var som var på bildene i det hele tatt. (elendig formulert?)

Lenke til kommentar
alt="" på bilder er vel påkrevd fordi noen (med ISDN) leser sider uten bilder aktivert, og da får de ikke se hva det var som var på bildene i det hele tatt. (elendig formulert?)

Fremdeles teit.

Hva er vitsen med å lese hva som er på et bilde, når du ikke kan se det. :shrug:

 

cf1.gif

 

hvis du f.eks. lagde et "neste"-ikon/bilde som du brukte ett eller anna sted, og så kommer ikke bildet opp, så vil ingen forstå at der skulle det vært en "neste"-knapp om du ikke fører på en alt="neste"... eller.no lign.. ;)

 

 

EDIT>

I noen browsere så vil bilder som ikke er der, og ikke har alt="", rett og slett ikke vises, og heller ikke erstattes med noe (borders eller ikon eller lign..), og folk vil da ikke se hva det skulle vært.. (som i "neste"-eksemplet..)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...