Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det stuntet til Opera-sjefen er 1/100 av det fanboys som drev med "GET FIREFOX!!" er :p

5594758[/snapback]

GetFirefox gjorde noe vertfall.

De kasta ikke bare ut en latterlig påstand om at de skulle svømme over ettellerannet vann/hav, bare for å for en gangs skyld komme i medienes søkelys (der "de vanlige" folkene leser, som noen nevnte).

Jeg ser ikke problemet. Firefox har klart noe Opera ikke har klart, å ta ganske mye av nettlesermarkedet, samt komme mye i medienes søkelys. Og hva så om det er fordi det er open source..? Når Opera mente det var en vinner å ta betalt for nettleseren sin, så kan de heller ta konsekvensen av det valget, og ikke sitte og skrike etter de som faktisk tok hintet og satset på open source. Firefox har gjort det svært vellykket når det gjelder PR/markedsføring, noe som er mer enn hva man kan si om Opera (som etter hva jeg har fått med meg har vært i søkelyset av to grunner, ene gangen da han sjef-duden holdt på å drukne etter 6-7 meter i Oslofjorden ellerno og punkterte en gummibåt i samma slengen (var ikke nok å bare gå oppi den), samt da de delte ut gratis lisenser, etter at de etter EN DEL år tok hintet om at kanskje det ikke var noen vinner å kreve penger for nettleseren sin.

:)

Lenke til kommentar

Ein annan grunn er vel at det er lite implementert. Distler bruker jo eit script som automatisk omgjer MathML til PNG for nettlesarar som ikkje forstår dette XML-språket.

Og uansett, treng nokon av oss MathML? Epsilon47 studerer til mastergrad i matematikk, så han er vel eitt unntak. :)

Lenke til kommentar
Pøh, dere Opera-fanboys klarer ingenting, ikke engang å sette skikkelig strek...  :nei:

Skikkelig strek (Firefox-powa'):

http://home.no.net/hwpt/pt/strek.PNG

5594905[/snapback]

Øyh! Kommer du her og bruker min strek til å underbygge påstanden om at Firefox er bedre enn Opera?! Typisk Firefox å knabbe ting fra Opera azz!

:p

EDIT:

*irritere seg kraftig over at en dum diskusjon om Opera vs. Firefox fjernet fokuset fra mitt superviktige spørsmål noen sider tilbake*

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...