Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hm... Tror vi kjører:

 

- Flatfiles (Jeg har liten peiling på mySQL, og ikke tilgang til det)

- Mulighet til å lage egne quiz'er (for gud og hvermann)

- Admin-område (slette teite quizer, fikse innstillinger)

- Scoreboard (Med ranking over hvem som har gjort det best for hver quiz)

 

...Foreløpig!

 

Hm... Detta kan bli vanskelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, en mix av lite å gjøre på og at alle plutselig har det;

 

Funka dem eller..?

Boooooriiiiing..... :ermm:

 

 

Hva skjedde _egentlig_ i px-street-tråden? /me needs teh whole story! :wow:

Vel, alt på forumet surra og gikk fint. Lanka kom med en post om noe PixelArt han hadde laga og posta det her på WDS. Det var jo rimelig feilposta så noen brukte Report og B|Real kom inn. Han var da ikke helt 100% inne i adminkommandoene så han bare slo sammen vår offisielle PixelArt-tråd, med Lanka sin feilplasserte ting. Det som skjedde da var at sluttproduktet fikk Lanka sitt navn og vår PixelTråd mista sin Sticky funksjon. Vi her på WDS brukte jungeltelegrafen og fikk stilt en mannsterk garde mot Admins'ene og stilte hardt mot hardt. Planene ble lagt og innen få minutter var hele operasjonen planlagt. Det tok ikke lang tid før vi fant ut at B|Real muligens hadde noe med saken å gjøre og vi fikk igang en samtale med mistenkte. Etter mye overbevisning og gemyttroing, måtte B|Real innrømme at han hadde tjensteforsømt seg, men siden han fikset sine feil valgte vi i garden å ikke rapportere hendelsen. Vi fikk tilbake vår Stickytråd, navnet ble endra og fikk kunne roe ned troppene våre som stod i bakgrunnen, klare til kamp. Uansett ble det en fin testoperasjon for oss. Vi ser hvor lang tid vi bruker på å gjøre oss klar, og hvilke våpen vi har tilgjengelige.. Etterpå slo vi en strek over det hele og stevningen ble humoristisk, helt til B|Real vurderte å finne fram pisken. Da trakk de fleste seg litt tilbake, bortsett fra cfenzo, som ble enda mer gira..

 

;)

Lenke til kommentar

Dårlige lysforhold phøkker opp glassa... Eller var jeg inne på en av arvesidene tro? Synes uansett jeg er ganske lik megselv jeg :)

 

Ungen er i alle fall rå på datamaskin. Da jeg sa at "nå skrur vi av", og viste han avknappen så trykket han på den og lukket lokket :thumbup: Brukte riktignok 15 min på å vaske sikkel av skjermen etter at han hadde lagt seg :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...