Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er lei av den evige diskusjonen om hva som er best av Opera

og Firefox? Den var morsom tidligere, men når det er de samme tingene som

kommer opp hver gang er det ikke så morsomt lenger... Så lenge man får

folk vekk fra IE, bryr det meg egentlig ikke om folk bruker Opera, Firefox

eller andre, bedre nettlesere...

Lenke til kommentar

5592606[/snapback]

Nope, er ikke bare deg.

Og er det ingen som gidder å hjelpe meg med problemet mitt? Sånn ca øverst på forrige side?

Lenke til kommentar

ER det noen her som har testa ut nyeste version av AJFork? (en cutenews fork)

Har prøvd å få lasta den ned 3-4 ganger, både fra nettsiden dems og fra div mirror fra brukeren MinDFreeZ her, men av en eller anna grunn så får jeg ikke til å laste det ned.. Noen andre som kan sjekke og se om de har mere hell enn meg? (eller event. allerede har lastet det ned og ønsker å dele det)

Lenke til kommentar
Fins det noen flere publiseringssystemer ala AJFork, som ikke krever database-støtte på servern den skal ligge på?

5592835[/snapback]

Det jeg har lett etter nå i det siste, og selv om jeg har funnet et par, så har ingen av de vært i nærheten av ajfork, og de som har nærma seg har jeg hatt problemer med å få til å funke på mange servere..

Lenke til kommentar
Robbie: Ikke si at du liker den nye profilen til Telenor?

5592199[/snapback]

Jeg tror heller at det er Telenors designteam som har gjort en elendig jobb med å implementere profilen — jeg ser fremdeles objekter og elementer rundt omkring på telenor.no som tilhører den forrige versjonen.

Lenke til kommentar

5592606[/snapback]

Jeg skal si deg hva jeg er lei av du! Det er et mediebilde hvor det alltid er Open Source-programmer som får oppmerksomheten. Firefox ble lovprist av alle aviser og magaziner da den kom, og det er hovedårsaken til at så mange gikk over til den. Opera fikk ikke samme omtale, sikkert fordi den ikke er Open Source. Videre snakker media som om det ikke eksisterer andre alternativer. "Endelig en konkurrent til IE". "Firefox tar opp kampen med de store gutta".

Det samme hendte nå nettopp med en ny medieavspiller. Artikkelen var skrevet som om det aldri tidligere hadde eksistert likeverdige konkurrenter til iTunes. Hva med mediamonkey for eksempel? Den fikk aldri så god omtale...

Lenke til kommentar
Robbie: Ikke si at du liker den nye profilen til Telenor?

5592199[/snapback]

Jeg tror heller at det er Telenors designteam som har gjort en elendig jobb med å implementere profilen — jeg ser fremdeles objekter og elementer rundt omkring på telenor.no som tilhører den forrige versjonen.

5592913[/snapback]

Men liker du utseendet på logoen?

Sant det anth sier, egentlig.

Lenke til kommentar

5592606[/snapback]

Jeg skal si deg hva jeg er lei av du! Det er et mediebilde hvor det alltid er Open Source-programmer som får oppmerksomheten. Firefox ble lovprist av alle aviser og magaziner da den kom, og det er hovedårsaken til at så mange gikk over til den. Opera fikk ikke samme omtale, sikkert fordi den ikke er Open Source.

5592957[/snapback]

Opera kom for så lenge siden at ingen brydde seg om en ny nettleser man må betale for. På den tiden kom IE i gratis-utgave, og Netscape ble gratis, så hvem skulle gidde å bry seg med en nettleser som koster penger? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...