rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå tror jeg at jeg har et lite problem. Hva kan jeg gjøre for at fyrtårnet skal vises hele tiden på bagateller.com? Nå vises det bare hvis innholdet er større en skjermen... 5588650[/snapback] Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bare jeg som er lei av den evige diskusjonen om hva som er best av Opera og Firefox? Den var morsom tidligere, men når det er de samme tingene som kommer opp hver gang er det ikke så morsomt lenger... Så lenge man får folk vekk fra IE, bryr det meg egentlig ikke om folk bruker Opera, Firefox eller andre, bedre nettlesere... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bare jeg som er lei av den evige diskusjonen om hva som er best av Opera og Firefox? Den var morsom tidligere, men når det er de samme tingene som kommer opp hver gang er det ikke så morsomt lenger... Så lenge man får folk vekk fra IE, bryr det meg egentlig ikke om folk bruker Opera, Firefox eller andre, bedre nettlesere... 5592606[/snapback] Nope, er ikke bare deg. Og er det ingen som gidder å hjelpe meg med problemet mitt? Sånn ca øverst på forrige side? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ER det noen her som har testa ut nyeste version av AJFork? (en cutenews fork) Har prøvd å få lasta den ned 3-4 ganger, både fra nettsiden dems og fra div mirror fra brukeren MinDFreeZ her, men av en eller anna grunn så får jeg ikke til å laste det ned.. Noen andre som kan sjekke og se om de har mere hell enn meg? (eller event. allerede har lastet det ned og ønsker å dele det) Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) CuteNews AJ-Fork 2.1 AJ-Fork-prosjektet er vel temmelig dødt så vidt jeg har fått med meg. ajfork.tar.gz Endret 12. februar 2006 av PT Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fins det noen flere publiseringssystemer ala AJFork, som ikke krever database-støtte på servern den skal ligge på? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ojojojoj... hehe.. Her er det noen som enda ikke har blitt vant til at det er 2006 .. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fins det noen flere publiseringssystemer ala AJFork, som ikke krever database-støtte på servern den skal ligge på? 5592835[/snapback] Det jeg har lett etter nå i det siste, og selv om jeg har funnet et par, så har ingen av de vært i nærheten av ajfork, og de som har nærma seg har jeg hatt problemer med å få til å funke på mange servere.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 AJFork krever ikke database bigben... Kun flatfil.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Vet jo det da. Men leter etter andre publiseringssystemer som ikke krever database-støtte på server'n. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Robbie: Ikke si at du liker den nye profilen til Telenor? 5592199[/snapback] Jeg tror heller at det er Telenors designteam som har gjort en elendig jobb med å implementere profilen — jeg ser fremdeles objekter og elementer rundt omkring på telenor.no som tilhører den forrige versjonen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bare jeg som er lei av den evige diskusjonen om hva som er best av Opera og Firefox? Den var morsom tidligere, men når det er de samme tingene som kommer opp hver gang er det ikke så morsomt lenger... Så lenge man får folk vekk fra IE, bryr det meg egentlig ikke om folk bruker Opera, Firefox eller andre, bedre nettlesere... 5592606[/snapback] Jeg skal si deg hva jeg er lei av du! Det er et mediebilde hvor det alltid er Open Source-programmer som får oppmerksomheten. Firefox ble lovprist av alle aviser og magaziner da den kom, og det er hovedårsaken til at så mange gikk over til den. Opera fikk ikke samme omtale, sikkert fordi den ikke er Open Source. Videre snakker media som om det ikke eksisterer andre alternativer. "Endelig en konkurrent til IE". "Firefox tar opp kampen med de store gutta". Det samme hendte nå nettopp med en ny medieavspiller. Artikkelen var skrevet som om det aldri tidligere hadde eksistert likeverdige konkurrenter til iTunes. Hva med mediamonkey for eksempel? Den fikk aldri så god omtale... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Robbie: Ikke si at du liker den nye profilen til Telenor? 5592199[/snapback] Jeg tror heller at det er Telenors designteam som har gjort en elendig jobb med å implementere profilen — jeg ser fremdeles objekter og elementer rundt omkring på telenor.no som tilhører den forrige versjonen. 5592913[/snapback] Men liker du utseendet på logoen? Sant det anth sier, egentlig. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvorfor vil ikke den hvitgrå bakrunden gå nedover sammen med innholdet på denne siden? http://pspnett.com/design.htm Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bare jeg som er lei av den evige diskusjonen om hva som er best av Opera og Firefox? Den var morsom tidligere, men når det er de samme tingene som kommer opp hver gang er det ikke så morsomt lenger... Så lenge man får folk vekk fra IE, bryr det meg egentlig ikke om folk bruker Opera, Firefox eller andre, bedre nettlesere... 5592606[/snapback] Jeg skal si deg hva jeg er lei av du! Det er et mediebilde hvor det alltid er Open Source-programmer som får oppmerksomheten. Firefox ble lovprist av alle aviser og magaziner da den kom, og det er hovedårsaken til at så mange gikk over til den. Opera fikk ikke samme omtale, sikkert fordi den ikke er Open Source. 5592957[/snapback] Opera kom for så lenge siden at ingen brydde seg om en ny nettleser man må betale for. På den tiden kom IE i gratis-utgave, og Netscape ble gratis, så hvem skulle gidde å bry seg med en nettleser som koster penger? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fortsatt, anth har et svært godt poeng. Firefox er skrytt langt opp i skyene i media der "vanlige folk" leser. PR-kåte open source-folk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Når vi snakker om PR-kåt, var det sjefen i Opera eller Mozilla som svømte i Oslofjorden? Så jeg tror ikke vi skal si noe om hvem som er mest PR-kåte, jeg... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Et positivt trekk i denne versjonen av nettleserdiskusjonen er jo at det ikke er funksjoner som RSS, tab etc. som tas opp. Det er jeg også ganske lei. Se forøvrig posten min øverst på denne siden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men det stuntet til Opera-sjefen er 1/100 av det fanboys som drev med "GET FIREFOX!!" er Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men det stuntet til Opera-sjefen er 1/100 av det fanboys som drev med "GET FIREFOX!!" er 5594758[/snapback] Get Firefox var da i det minste bra gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå