j-- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 God kveld, folkens! Sitter og prøver å forstå gradients i Adobe Illustrator nå. Jeg har tegnet noen linjer med "pentool", og valgte å sette "stroke" på 7 pixler. Jeg lurer på om det er mulig å skifte ut stroken på 7px med en gradient? Det jeg har prøvd på hittil har blir slik: med stroke uten gradient: med gradient: Jeg vil at selve streken skal være en gradient, og ikke at den skal være ytterkanten av et område som skal være farget med en gradient... Håper noen forstår.. Er egentlig ikke ute etter kritikk nå, men om noen har noe konstruktivt å si, så sier jeg ikke nei (ja, portefølje) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 http://www.boxofchocolates.ca/archives/200...-target-dot-com Rått! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 @clvn; Layer Style > Stroke > Fill Type; Gradient ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) http://www.boxofchocolates.ca/archives/200...-target-dot-com Rått! 5581503[/snapback] Straff dei dumme! Hm, trur kanskje eg skal prøve å gjere eit lite comeback på forumet her, vert litt lite aktiv dei siste månedane. WoW har tatt over heilt Lyst å få opp av.com igjen, samt å redesigne/restrukturere herlig.net litt. Hm. Vil det skje? Endret 10. februar 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 http://www.boxofchocolates.ca/archives/200...-target-dot-com Rått! 5581503[/snapback] tihi Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 WoW har tatt over heilt WoW har øydelagt deg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 @clvn;Layer Style > Stroke > Fill Type; Gradient ? 5581856[/snapback] Jeg klarte ikke finne "layer style".. Har lett lenge! Det er Adobe Illustrator CS jeg bruker Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 http://www.boxofchocolates.ca/archives/200...-target-dot-com Rått! 5581503[/snapback] =) Morro at noen tar action mot sider på den måten. Arve: WoW har ødelagt livet til alt for mange... Et par i klassen min som ser an når de våkner om de skal gidde å komme på skolen eller bli hjemme for å spille WoW.. Geeks og freaks alle sammen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det skal vel være enda enklere å gjøre sånne ting i illustrator. Du går bare på stroke "properties" og velger farge. I stedet for solid så velger du gradient. Er en stund siden jeg har brukt illu. men det høres logisk ut. Hvis du heller ikke får det til der, så kan du gjøre det på den vanskelige måten: Eksporter pathen til photoshop og gjør som Marvil sa. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Best å være freak da, om du har sett «Freaks and Geeks» Noen innspill? xhtml vs html via Storedyret. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Merket meg noe rart når jeg la ut siden min. Den funket fint i Opera og IE, men FF hadde problemer. Jeg hadde satt opp css fila som php fil, altså php filendelse, dette likte ikke FF. Hvorfor så kresen på filendelsen? Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hm, trur kanskje eg skal prøve å gjere eit lite comeback på forumet her, vert litt lite aktiv dei siste månedane. WoW har tatt over heilt tongue.gif Høres kjent ut dette.. Wow tar rett og slett alt for mye tid. Bare unngå å ha penger på konto (hjem dem i en skuff), så har du ikke mulighet til å betale for at kontoen skal være aktiv. Har spillt aktivt siden feb. 05, men har endelig lagt opp hele wow karrieren.. Starter med blanke atk. /offtopic Lenke til kommentar
bluet Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Merket meg noe rart når jeg la ut siden min.Den funket fint i Opera og IE, men FF hadde problemer. Jeg hadde satt opp css fila som php fil, altså php filendelse, dette likte ikke FF. Hvorfor så kresen på filendelsen? 5584217[/snapback] Brukte du type="text/css" og sånn da? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 @am3k: Legg til header("Content-type: text/css;"); helt øverst i php-fila Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Kva synest folket om den nye profilen til Telenor, då? Sjølv synest eg den ser relativt OK ut, igrunn. Nettopp fått inn ein heil del profileringsartiklar her på jobben, og eg trur eg likar det betre enn det gamle iallefall. Websidene deira har jo òg fått eit løft som eg set pris på. Endret 10. februar 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 @am3k: Legg til header("Content-type: text/css;"); helt øverst i php-fila 5584492[/snapback] At jeg ikke tenkte på det. Får unskylde meg med at jeg trodde det var nok når jeg hadde spesifiserte det i html koden... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kva synest folket om den nye profilen til Telenor, då? Sjølv synest eg den ser relativt OK ut, igrunn. Nettopp fått inn ein heil del profileringsartiklar her på jobben, og eg trur eg likar det betre enn det gamle iallefall. Websidene deira har jo òg fått eit løft som eg set pris på. 5584519[/snapback] Kan ikke si jeg liker verken logoen eller den nye hjemmesiden.. Profilen generelt kanskje.. Likte igrunn den gamle jeg, selv om den nye sikkert er mer moderne og hele pakka.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Arve, les en side bak 'a Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Arve, les en side bak 'a 5584708[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Vi har nettopp sagt at Telenor har driti seg ut, da. omfgnoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå