Roberto Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vodafone minner meg i hvertfall om kommunikasjon, med den snakkeboblen som er inni sirkelen der... Three derimot, de minner meg ikke om noe særlig annet enn 3 Ser ikke assosjonen med kommunikasjon i Telenors nye logo, men ok.. Den får i det minste oppmerksomhet nå 5578073[/snapback] Ironien er jo at det er Telenor som eier Vodafone Sverige. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Minimal HTML is considered harmful Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Merkelig hvordan ingen klarer å parse HTML riktig altså... Ganske morsom lesing fra Hixie det der, i hvertfall =) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tilbakemeldinger? Oh, shit, har glemt å teste den i andre skjermoppløsninger enn 1280x1024. *teste* Endret 10. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tilbakemeldinger? Oh, shit, har glemt å teste den i andre skjermoppløsninger enn 1280x1024. *teste* 5580089[/snapback] Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men jeg likte ihvertfall ingen verdens ting på den siden. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men jeg likte ihvertfall ingen verdens ting på den siden. 5580109[/snapback] Greit for meg, men du kan gjerne si hva det er som gjør den så dårlig..? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 SoloX: Fikse så siden ser lik ut i forskjellige oppløsninger? Ellers likte jeg ikke de fargene, men nå suger jeg virkelig til fargevalg.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg likte ikke siden noe særlig jeg heller... Så jeg kan jo si litt om hva jeg ikke likte. Bakgrunnsfargen var helt jævlig, rett og slett! Får jo vondt i hodet av å se på fargen, og jeg finner meg selv stirrende på menyen som har alt for høy kontrast til resten av siden. Og hvorfor lar du hver ny side åpnes i nytt vindu/ny tab? Det er rett og slett irriterende når det kommer til slike sider som det der... Begynn på nytt er mitt tips. Kan gjerne også kaste vekk XHTML til fordel for vanlig HTML 4.01 Strict. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Da starter vi på nytt igjen Gjør meg ingenting, var bare noe jeg prøvde på i dag siden jeg var syk. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men jeg likte ihvertfall ingen verdens ting på den siden. 5580109[/snapback] Greit for meg, men du kan gjerne si hva det er som gjør den så dårlig..? 5580178[/snapback] Var vel, som sagt, egentlig alt sammen. Men det som slo meg mest var fonten som var skikkelig ødelagt, vanskelig å lese og bare stygg. (1024x768) Den blå boksen på siden gav meg ingen mening, og menyen i bunnen var kanskje original, men fortsatt relativt upen. Bakgrunnsfargen var lite pen og oppsettet var rotete. Endret 9. februar 2006 av LoS Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Viss du bruker koda 777 på steg 5 av registreringa, får du eitt år for $9.99. 5578248[/snapback] JÆvla greit tilbud! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ok, aldri mer koding sent på kvelden (jeg står opp halv sju hver morgen) Satt og kodet litt HTML og greide å hive inn en div midt i en tekst og jeg skjønte det ikke før nå - 10min etterpå Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ok, aldri mer koding sent på kvelden (jeg står opp halv sju hver morgen) Satt og kodet litt HTML og greide å hive inn en div midt i en tekst og jeg skjønte det ikke før nå - 10min etterpå 5580605[/snapback] Er det seint nå? Koding seint på kvelden eier uansett heftig. Husker en gang jeg satt oppe til seks om morgenen i dyp koffeinrus og kodet meg et CMS. Når jeg så på koden igjen dagen etterpå satt jeg og tenkte "Hvem er det som har skrevet dette? Dette kan ikke jeg huske å ha gjort. Hva i huleste tenkte jeg på?" osv. ...og hvor ble det av orsus sitt innlegg her? :s Endret 9. februar 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) heh, tror jeg brukte noen slemme ord. EDIT: Sært.... fant dette i Mine innlegg Endret 9. februar 2006 av orsus Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei! Jeg vil gjerne bytte ut teksten på en link med hover uten å lage noe bilde av teksten. Jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre dette med CSS? Om det da ideheletatt er mulig. Mvh, Eivind Dahl Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sjekk denne siden: http://home.no.net/dahovd/ Hvorfor dukker start.no sitt favicon opp? Ja, siden ligger på ftp hos start.no, men på alle andre sider jeg har hatt med start.no så har ikke et slikt favicon dukket opp... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 norman: Det er i utgangspunktet ikke mulig, men jeg tror noe slikt vil fungere: <a href="#"><span class="n">Normaltekst</span><span class="h">Hovertekst</span></a> --- a span.h { display: none; } a:hover span.n { display: none; } a:hover span.h { display: inline; } Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tusen takk! Eivind Dahl Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://home.no.net/dahovd/ 5580951[/snapback] Har ikkje du brukt den footeren på 2-3 andre sider? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvorfor er oppløsninger som 1280x1024 standard når dette ikke er 4:3-format? Var denne oppløsningen nVidiadriveren foreslo for meg. Jeg endret til 1280x960, som tilsvarer 4:3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå