mikk- Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hurra for Marvil. Jeey, kanskje jeg får tid til å jobbe litt med ny Palmekraft i dag. =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har offisielt lagt JavaScript under hat. 5571123[/snapback] Alikevel så bruker du det på menyen på siden din. 5571199[/snapback] Ikke menyen som er problemet. Galleriet mitt funker ikke som det skal. Fikser det i kveld dog, og da er jeg sikkert kjempeglad i JS igjen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Da er det på tide å slenge inn ny systemdisk på maskinen, og i den sammenheng lurte jeg på om det er noen her inne som vet om man kan få SmartFTP til å skrive ut en tekstfil med brukernavn og passord? Vet at man kan velge om man vil se passordene eller ikke, men det er så kjedelig å måtte sitte og skrive ned server og passord manuelt... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer så mye (, småen) Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Songbird ble lansert i dag og.. Hjemmesiden har tydeligvis fått en digg effect, så her er en mirror som jeg fant http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=14RW7TK...SQ108937KFNF1IF *laste ned* Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg funnet ut en genial måte å få IE til å gå i stå Se på denne koden: <html> <head> <title>Div 50%</title> <style type="text/css"> * { margin: 0; padding: 0; } div.closeie { width: 50%; height: 50%; background-color: white; border: 1px solid white; color: white; } </style> </head> <body> <!-- Bruk PHP til å sette inn 100 <div class="closeie"></div> inni hverandre. --> </body> </html> Test det her Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Dette er noe jeg synes alle webinteresserte skal lese. Draft - GIF or PNG Edit: Judofyr: Jepp, den krasjet IE beta 7.0 også. Opera 8.5 hadde null problemer, og tegnet nå opp en tolkning av psykokoden... Endret 8. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det så mange som sliter med det da, anth? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Husker enda at jeg komprimerte fotografier i GIF og motsa Pirhana (aka Robbiedeluxe) da han mente JPG ville være bedre. Hihi. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Men fotografier som feks. det du har i avataren din går vel greit i GIF, eller hür? PNG slår GIF nå til dags, uansett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer så mye (, småen) 5571951[/snapback] Takk for alle gratulasjoner.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei folkens! Hvordan var det igjen med class og id? hadde id et punktum ( . ) og class en slik en: # ? Husker ikke helt. Et annet spørsmål. Hvordan kan man få til flere "bokser" bortover på en rekke? Også et tredje spørsmål (som kanskje ikke helt burde postes i denne kategorien), men det gjelder et sideprosjekt der vi trenger en dyktig PHP -koder. les mer her. Om det er ett side nummer det er vits i å kommentere er det når det blir side 1349 Da svartedøden kom til Norge 5565622[/snapback] Da er det jo ingen igjen til å diskutere. Endret 8. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Men fotografier som feks. det du har i avataren din går vel greit i GIF, eller hür? PNG slår GIF nå til dags, uansett. 5572911[/snapback] Går alltids greit, man ser ikke forskjell visuelt, men filstørrelsen blir mindre i JPG. Om ikke akkurat i avataren min, så fotografi generelt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 tsp: . = class # = id bokser bortover? Regner med at du refererer til float: left songbird er? bare for windows så det ut :\ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Stategy player: Er nok omvendt... # = id, . = class Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) . class # id bokser ved siden av hverandre; widht: xxxPX; float: left; id, ikke div Endret 8. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Er det så mange som sliter med det da, anth? 5572719[/snapback] Aner ikke. Men PNG er litt undervurdert som bilde-format. Edit: skate4life: En spesifiser ID kan bare brukes en gang per side, ikke sant? Endret 8. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det så mange som sliter med det da, anth? 5572719[/snapback] skate4life: En spesifiser ID kan bare brukes en gang per side, ikke sant? 5573329[/snapback] Mener da det. Jeg har begynt å lagre alt i .png. Flotte saker det, men IE viser gradient efekten min på sia opp ned (det er png) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Samme id -navn kan kun brukes en gang ja. samme Class -navn kan brukes flere ganger. Takk for hjelp da! Endret 8. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det lov å bruke flere koblinger mot css på et element? Eks: <div class="typisk" id="unik">Innhold</div> I tilfeller hvor man har en formatering som er lik for flere elementer, men hvor man samtidig trenger noe unik formatering for hvert element. Eller må man "wrape"?slik: <div class="typisk"><div class="unik">Innhold</div></div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå