Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skriver du filmanmeldelser..?

Fordi VG ringte...? Neida, må jo ha noe på siden min tenkte jeg, og ettersom den akkurat nå består av 90% bilder er det greit å ha andre ting der også.

 

Jeg kunne dog skrevet noen anmeldelser om dere... :yes::p

 

BTW... Er du en sånn "Jula-varer-helt-til-påske"-fyr, eller er det ikke nisselue du har på? :wow:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Hvorfor skriver du filmanmeldelser..?

Fordi VG ringte...? Neida, må jo ha noe på siden min tenkte jeg, og ettersom den akkurat nå består av 90% bilder er det greit å ha andre ting der også.

 

Jeg kunne dog skrevet noen anmeldelser om dere... :yes::p

Et bilde kan si mer enn tusen ord.. /me liker best bilder, minst mulig arbeid med å skjønne dem. SLipper å lese osv..:)

 

/me tusler i dusjen.. :sick:

 

Edit; Jula varer så lenge jeg vil.. ;) Kanskje fjerne det etterpå.. :dremel:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hm.. Jeg fikk lyst til å lære meg litt mer php! Er det noen som har noe forslag til noe jeg kan lage, bare på skøy? Ikke FOR avansert.. Jeg er ikke så veldig rå akkurat ;)

Ser at du allerede har fått noe å gjøre, men kom i hvert fall på en idé som kanskje ikke slår an, men hva med en quiz om folkene her på forumet? Noe kan du vel om hver enkelt? Selvsagt med poengskala (hørte jeg ilderskala) til slutt... :shrug:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Hm.. Jeg fikk lyst til å lære meg litt mer php! Er det noen som har noe forslag til noe jeg kan lage, bare på skøy? Ikke FOR avansert.. Jeg er ikke så veldig rå akkurat ;)

Ser at du allerede har fått noe å gjøre, men kom i hvert fall på en idé som kanskje ikke slår an, men hva med en quiz om folkene her på forumet? Noe kan du vel om hver enkelt? Selvsagt med poengskala (hørte jeg ilderskala) til slutt... :shrug:

:w00t:

 

Hørtes mye gøyere ut! :)

 

Legger BergBox'en på is foreløpig, tror jeg..

 

Kommer ikke på noe fengende navn til Quiz i farta.

 

BergoQuiz? :p

Lenke til kommentar
Hm.. Jeg fikk lyst til å lære meg litt mer php! Er det noen som har noe forslag til noe jeg kan lage, bare på skøy? Ikke FOR avansert.. Jeg er ikke så veldig rå akkurat ;)

Ser at du allerede har fått noe å gjøre, men kom i hvert fall på en idé som kanskje ikke slår an, men hva med en quiz om folkene her på forumet? Noe kan du vel om hver enkelt? Selvsagt med poengskala (hørte jeg ilderskala) til slutt... :shrug:

Den var en ganske god idè.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...