Lovskogen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 @Jibba: Joa, gøy det - men jeg liker best datamaskin, selv om jeg ikke har noe imot å gjøre ting litt for hånd. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tipper de sier noe sånt som: Ok. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Morsomt konsept på hjemmeside:Flyakite 5568946[/snapback] Itunes > Death Cab For Cutie > Translanticism > 10 - We Looked Like Giants Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Morsomt konsept på hjemmeside:Flyakite 5568946[/snapback] imponerende... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 System -> Preferences -> Sessions -> Startup Programs Dog er ikke dette den foretrukne måten (fungerer jo bare om du kjører GNOME). Det er vel foretrukket at du legger et oppstartsscript i /etc/init.d/, men det er litt i vanskeligste laget for nybegynnere. 5566907[/snapback] Ikke glem å lage en softlink i /etc/rc2.d da men om man har opera oppe når man avslutter en session er den vel oppe når man lukker den? Starter ikke på nytt så veldig ofte gitt, er en uting. Noen som vet om et sted med fine wigets til opera? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 System -> Preferences -> Sessions -> Startup Programs Dog er ikke dette den foretrukne måten (fungerer jo bare om du kjører GNOME). Det er vel foretrukket at du legger et oppstartsscript i /etc/init.d/, men det er litt i vanskeligste laget for nybegynnere. 5566907[/snapback] men om man har opera oppe når man avslutter en session er den vel oppe når man lukker den? Starter ikke på nytt så veldig ofte gitt, er en uting. 5569723[/snapback] Nei, opera lukkes som den skal, med mindre du har huket av for "automatically save changes to session" elns. Og jeg synes jeg rebooter alt for ofte, har rebootet fem ganger hittil i år allerede... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 haha, 5 ganger ja. Hender jeg må reboote for å fikse tinger i windows da, selv om det er grusomt nederlag. Statistikk obliger som krever microsoft office osv.... opera 9tp2 var foresten en drøm og installere nå Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 *Starte OT* Grattis med dagen Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 OT kavalkade! Grattis med 21 årsdag! Onsdag er jo lillelørdag, bare å helle innpå uten dårlig sammvittighet! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer med enogtyveårsdagen, Marvil! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Alles Gute zum Geburtstag Marvil. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 *fortsetter OT* Gratulerer med dagen, Marvil. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kan man angi at alt inn i ein <div>-tag skal være midtstilt horisontalt og vertikalt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vertikalt er enda ikke mulig. Jeg har offisielt lagt JavaScript under hat. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Kan man angi at alt inn i ein <div>-tag skal være midtstilt horisontalt og vertikalt? Yep: http://www.wpdfd.com/editorial/thebox/deadcentre4.html ----EDIT---- Jeg har offisielt lagt JavaScript under hat.Why? JS er fett. Endret 8. februar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har offisielt lagt JavaScript under hat. 5571123[/snapback] Alikevel så bruker du det på menyen på siden din. Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Grattis med dagen Marvil! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Takker for det.. 5570949[/snapback] Koskoskoskoskoskoskoskoskoooozzz!!11q Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som har klart å dynamisk importere (load) GIF filer inn i Flash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå