834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva gjør man med forum-brukerkontoer hvor brukeren er gått bort?Finnes det noen skrevne "regler" for hvordan man går frem, eller lar man bare kontoen stå som den gjør? 5555739[/snapback] "Gått bort" som i "død" eller som i "forlatt forumet og funnet noe bedre å gjøre på"? 5556069[/snapback] Det var en mild måte å skrive "død" på ja. Et medlem på forumet mitt døde, og derfor lurer jeg på om kontoen bare skal stå som den er. Problemet blir at folk kan svare og stille spørsmål i forumet, på hans innlegg f.eks. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ville beholdt kontoen og innleggene. Ingen grunn til at folk ikke skal kunne få dra nytte av det han har skrevet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er den personen Glint? Har ikke sett noe av han her på lenge :S Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har ei heimeside der det er ei eigen mappe med index.php (nymappe/index.php), men i hovedmappa ligg det og ein index.php. Eg vil at linken <a href="index.php">index</a> skal peike tilbake på index.php i hovedmappa og ikkje på index.php i "nymappe". Kordan ordner eg det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har ei heimeside der det er ei eigen mappe med index.php (nymappe/index.php), men i hovedmappa ligg det og ein index.php. Eg vil at linken <a href="index.php">index</a> skal peike tilbake på index.php i hovedmappa og ikkje på index.php i "nymappe".Kordan ordner eg det? 5556816[/snapback] .../index.php Trur jeg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jepp, men er bør man indikere at personen ikke er aktivt medlem lenger? Edit: skate4life, håper du vokser av deg slikt drittsnakk. Endret 5. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Bare sitt å prat tyske gloser med sidemannen når lærern går forbi, sånn fikk jeg 3 uten å kunne noe. Drittsnakk? Endret 5. februar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne Og det kom jaggu meg noe nyttig ut av dette besøket. Fant ut at noen hadde drevet med Python/Django Ruby/Rails propaganda og jeg er overbevist Lagde meg også en liten valuta-kalkulator i PHP Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne Og det kom jaggu meg noe nyttig ut av dette besøket. Fant ut at noen hadde drevet med Python/Django Ruby/Rails propaganda og jeg er overbevist Lagde meg også en liten valuta-kalkulator i PHP 5557755[/snapback] Hvis den automatisk henter inn kursene hver dag så blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Den henter inn automatisk, ja! (Regner med at vi stoler på European Central Bank?) EDIT: Fant denne, jeg. Er en stund siden jeg la til noen nye, men for et slit (De er hentet utifra txt-filer, så jeg har ikke skrevet all XML'en selv, men var litt slit for det...) Endret 5. februar 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Drittsnakk? 5556873[/snapback] Upassende spekulasjon og/eller spøking. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 EDIT: Fant denne, jeg. Er en stund siden jeg la til noen nye, men for et slit (De er hentet utifra txt-filer, så jeg har ikke skrevet all XML'en selv, men var litt slit for det...) 5558171[/snapback] Der kunne du dradd nytte av XMLHTTPRequest-objektet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vet ikke om noen har linket til denne, men det skader jo ikke å linke til slike en gang ekstra Holy Grail Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 EDIT: Fant denne, jeg. Er en stund siden jeg la til noen nye, men for et slit (De er hentet utifra txt-filer, så jeg har ikke skrevet all XML'en selv, men var litt slit for det...) 5558171[/snapback] Der kunne du dradd nytte av XMLHTTPRequest-objektet. 5558298[/snapback] Hvordan da? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Redesign Notes 1: Width-based layout Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 CSS Star Rating Part Deux 5559571[/snapback] PENT! Den der skal definitivt lekes med! Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 *kose på* labs.opera.com blir visst lansert i morgen også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 CSS Star Rating Part Deux 5559571[/snapback] Bare jeg som får noe overlapping på teksten i menyen "The Blog Scene"..? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 CSS Star Rating Part Deux 5559571[/snapback] Bare jeg som får noe overlapping på teksten i menyen "The Blog Scene"..? 5561209[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå