Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen.

 

Hvordan får jeg til dette?

Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld">

Lenke til kommentar
Ingen hårsmak.

 

Hej,

 

Jeg skal lige nævne at VI ikke har slettet dine filer, og vi intet har med dette at gøre.

 

Hvis du har haft PHPBB, eller andre færdige scripts. Så er du ganske enkelt blevet hacket.

 

En backup/restore koster 350,-

 

 

Med venlig hilsen

Kim, Talk Active

5546666[/snapback]

 

Egentlig er det DU som skal ha erstatning fordi DERES sikkerhetsrutiner er for dårlige. Deres ansvar er å sørge for at hva nå enn du legger opp på ditt webhotell ligger trygt og holdes unna folk med dårlige hensikter. Greit nok, phpBB er full i exploits (og er generelt dårlig), men det er ikke din feil.

 

Og jeg sier igjen: du får det du betaler for.

Lenke til kommentar
Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen.

 

Hvordan får jeg til dette?

Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld">

5547787[/snapback]

Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware?

Lenke til kommentar
Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen.

 

Hvordan får jeg til dette?

Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld">

5547787[/snapback]

Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware?

5548235[/snapback]

 

Mozilla har nada med hvilken nettleser som brukes, egentlig. Det er bare noe nettleserne la til i strengene sine for å unngå å bli rammet av nettleser-sniffing (mozilla var opprinnelig en del av UA-strengen til Netscape Navigator, som var den foretrukne nettleseren på den tiden), og som de har holdt fast på siden. PSP bruker sin egen browsermotor.

 

Because the Netscape browser initially implemented many features not available in other browsers and quickly came to dominate the market, a number of web sites were designed to only work, or work fully, when they detected an appropriate version of Mozilla in the user agent string. Thus, competing browsers began to emulate (cloak or "spoof") this string in order to also work with those sites. The earliest example of this is Internet Explorer's use of a user agent string beginning "Mozilla/<version> (compatible; MSIE <version>...", in order to receive content intended for Netscape, its main rival at the time of its development. This format of user agent string has since been copied by other user agents, and persists today even though Explorer has come to dominate the browser market.

 

:)

Lenke til kommentar

Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld">

Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware?

Skal ikke si noe sikkert (vet ikke om den gjør det i utgangspunktet engang), men det regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...