webby1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen. Hvordan får jeg til dette? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva med å fange opp User-Agenten til PSPen? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva med å fange opp User-Agenten til PSPen? 5547651[/snapback] Kjønner ikke helt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/User-Agent Når du har lest dette så kanskje du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen. Hvordan får jeg til dette? Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld"> Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ingen hårsmak. Hej, Jeg skal lige nævne at VI ikke har slettet dine filer, og vi intet har med dette at gøre. Hvis du har haft PHPBB, eller andre færdige scripts. Så er du ganske enkelt blevet hacket. En backup/restore koster 350,- Med venlig hilsen Kim, Talk Active 5546666[/snapback] Egentlig er det DU som skal ha erstatning fordi DERES sikkerhetsrutiner er for dårlige. Deres ansvar er å sørge for at hva nå enn du legger opp på ditt webhotell ligger trygt og holdes unna folk med dårlige hensikter. Greit nok, phpBB er full i exploits (og er generelt dårlig), men det er ikke din feil. Og jeg sier igjen: du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Tenkte jeg kunne skrive et kjapt innlegg og hilse til folket nå som jeg først er her inne (som det ikke er blitt så mye tid til i det siste). Nevner ikke navnene/nickene til de jeg hilser til, for da glemmer jeg noen. Ha en fortsatt fortreffelig fredagsaften i de minuttene som er igjen. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 fant user-agenten til psp "Mozilla/4.0 (PSP (PlayStation Portable); 2.00)".. Kjønner ikke ossen jeg skal få til dette, må man gå for php for å få til dette? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen. Hvordan får jeg til dette? Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld"> 5547787[/snapback] Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Holder på å lage en psp side der jeg har tenkt å ha to versjoner av en side med den samme adresse. Der den ene versjonen skal være laget til pc og den andre til nettleseren i pspen. Hvordan får jeg til dette? Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld"> 5547787[/snapback] Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware? 5548235[/snapback] Mozilla har nada med hvilken nettleser som brukes, egentlig. Det er bare noe nettleserne la til i strengene sine for å unngå å bli rammet av nettleser-sniffing (mozilla var opprinnelig en del av UA-strengen til Netscape Navigator, som var den foretrukne nettleseren på den tiden), og som de har holdt fast på siden. PSP bruker sin egen browsermotor. Because the Netscape browser initially implemented many features not available in other browsers and quickly came to dominate the market, a number of web sites were designed to only work, or work fully, when they detected an appropriate version of Mozilla in the user agent string. Thus, competing browsers began to emulate (cloak or "spoof") this string in order to also work with those sites. The earliest example of this is Internet Explorer's use of a user agent string beginning "Mozilla/<version> (compatible; MSIE <version>...", in order to receive content intended for Netscape, its main rival at the time of its development. This format of user agent string has since been copied by other user agents, and persists today even though Explorer has come to dominate the browser market. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Dette er vel en utmerket mulighet til å benytte <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" media="handheld"> Vil nettleseren til PSP (Mozilla, I guess?) bruke denne uansett firmware? Skal ikke si noe sikkert (vet ikke om den gjør det i utgangspunktet engang), men det regner jeg med. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hello, Your registration of fourmargins.com for 1 year has been processed. It will probably take 1-3 days for your domain to begin to work as the new dns information propagates across the Internet! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ahh, kult domenenavn Grattis med nytt domene, men hva skjer da med misinterpreted? Fortsatt holde liv i den også, eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Blir spennende å se hva du slenger opp der, da Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Uten PC i to uker Men jeg får vel se det positive i det også, nå må jeg lære meg å bruke linux skikkelig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Teenage Mutant Ninja Turtles fanclubsite, Henrik? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Domenet misinterpreted.org skal forhåpentligvis bli porta over på fourmargins.com. Må berre få snakka litt med hostingleverandørane mine først. Magnus H. har òg registrert nytt domene: http://pseudocontent.com Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nice domenenavn - hva blir det til? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mye interessant som skjer, jo! Kanskje jeg burde begynne å henge her mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå