Anonym234 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har oppdatert. Den nye ff var litt rar.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 IE7 har en kul scrollbar der ute til høyre da! 5545192[/snapback] Det skal ikke være scrollbar der. Opera 850 gjør det feil, men er retta i 9ern.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181690 5545214[/snapback] Du må bare elske VG. De publiserer en artikkel som sier "Firefox er full av hull, men hey! IE7 kommer snart", når alle hullene de snakker om allerede er blitt reparert og automatisk blir oppdatert når du starter firefox. Tullinger hele gjengen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Den er altså like ille (om ikke værre enn) IE6 (se screen)? Vi webutviklere har en grusom fremtid... 5545182[/snapback] Ikke vær så negativ da. Vi ser jo helt klare tegn på at det er en nese der, skrifttypen er korrekt, og det totale området av rødt er tydelig mindre. Og alt dette har Microsoft klart å gjøre på bare de litt over 5 årene siden IE6 kom ut! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Selv om ACID 2-testen ser ut som Norge etter at muslinger har bomba oss, så har de fiksa en del bugs: Peekaboo Bug Internet Explorer and the Expanding Box Problem New! Quirky Percentages In IE6's Visual Formatting Model IE/Win Line-height Bug IE6 Border Chaos Disappearing List-Background Bug Guillotine Bug Unscrollable Content Bug IE 6 Duplicate Characters Bug IE and Italics Doubled Float-Margin Bug Duplicate Indent Bug Three Pixel Text Jog Escaping Floats Bug Creeping Text Bug Missing First Letter Bug Phantom Box Bug Samt støtter IE7 position: fixed, Alpha PNG og sikkert noe annet nyttig. Men nettleserern er fortsatt ikke ajour med hva man forventer av en nettleser i 2006, når man tenker på hvor langt konkurrentene er. IE er fortsatt noe dritt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som bruker Mozilla Thunderbird og har Calendar som extension..? Vil gjerne at kalerenderen også starter opp automatisk, slik Thunderbird gjør ved Windows-oppstart, men finner ingen måte å gjøre dette på..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du snakker om - men du kan vel legge en snarvei til applikasjonen under Start > Programmer > Oppstart ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har prøvd det, men finner ikke noe annen måte å starte kalenderen på enn å starte den via en meny i Thunderbird.. Thunderbird er mailklienten til Mozilla. Her kan man laste ned extensions, slik man kan i Firefox. Jeg har lastet ned kalender-extension, men denne s tarter bare dersom man velger å åpne den via en meny i Thunderbird. Jeg vil at kalenderen åpnes automatisk ved kjøring av Windows, men finner ikke ut hvordan.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Mikael ordner alt: Start > Run > "regedit" > OK HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Høyreklikk i det høyre vinduet og velg New > String Value Skriv for eksempel "Thunderbird m/ Calendar" Høyreklikk på den nye verdien og velg Modify. Under Value Data, skriv adressen til Thunderbirds exe-fil og parameteret "calendar", altså C:\Programfiler\...\thunderbird.exe -calendar. Hvis du i tillegg vil starte opp selve Thunderbird, legg også til parameteret -mail. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Se derja.. Får restarte maskina en gang og se om det funker.. Takk for hjelpa.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor ikke bare kjøre kalenderen som Sunbird i stedet? Da får du samme motor i standalone program i tillegg til at den kan knyttes mot Thunderbird Det var i alle fall sånn da jeg kjørte sunbird sist... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ingen hårsmak. Hej, Jeg skal lige nævne at VI ikke har slettet dine filer, og vi intet har med dette at gøre. Hvis du har haft PHPBB, eller andre færdige scripts. Så er du ganske enkelt blevet hacket. En backup/restore koster 350,- Med venlig hilsen Kim, Talk Active Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 @enden; Det er også en løsning.. Får teste Mikka sitt forslag først.. @Mikka; Haha, hyggelig melding å få.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Leser det som norsk og da virker de veldig uproffe, måten de skriver norsk på (dansk) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hej, Jeg skal lige nævne at VI ikke har slettet dine filer, og vi intet har med dette at gøre. Hvis du har haft PHPBB, eller andre færdige scripts. Så er du ganske enkelt blevet hacket. En backup/restore koster 350,- Med venlig hilsen Kim, Talk Active Fin måte å skaffe seg litt ekstra inntekt på det der ja "Filer? Neeehei, det har vi ik-ikke sett" Endret 3. februar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hej, Jeg skal lige nævne at VI ikke har slettet dine filer, og vi intet har med dette at gøre. Hvis du har haft PHPBB, eller andre færdige scripts. Så er du ganske enkelt blevet hacket. En backup/restore koster 350,- Med venlig hilsen Kim, Talk Active Fin måte å skaffe seg litt ekstra inntekt på det der ja "Filer? Neeehei, det har vi ik-ikke sett" 5546701[/snapback] Du har ganske enkelt blevet haxh00red Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sier litt om sikkerheten hos hosten også, egentlig... Dårlige greier det der altså... Teite dansker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Leser det som norsk og da virker de veldig uproffe, måten de skriver norsk på (dansk) 5546698[/snapback] Sikkert dansk med litt norsk innimellom siden det gjaldt en norsk kunde.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sendte et ganske krasst svar hvor jeg stilte meg sterkt tvilende til at mine PHP-script skal ha noe med saken å gjøre. For det første fordi de alle er vanlige nok til at jeg ville ha hørt om det om de inneholdt slike exploiter. For det andre fordi PHPen som kjører på serveren ikke har rettigheter til å slette filer som jeg har lastet opp. *brenne og tråkke på dansk flagg* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) *brenne og tråkke på dansk flagg* 5546839[/snapback] Jævli bra! Edit: "For en skam hvis vi ikke krever hevn" Herregud så sprengt den relgionen er. Må hevne seg, ikke snakke om det og få en unnskyldning eller noe. MÅ ta igjen liksom.. Jiz Endret 3. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå