Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Enden: Vi er kabbiss-kamerater! (Altså har vi samme kabbiss) Er det dame på trønders? Ekslusivt: Bilde fra PoleCats konfirmasjon Lage mat nå... Så blir det å gjøre noe fornuftig etterpå Endret 28. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Enden: Vi er kabbiss-kamerater! (Altså har vi samme kabbiss) føler med deg Sigge - kabinett på trøndersk, men dama i er faktisk ækt trønderpi, så en vet jo aldri Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Enden: Vi er kabbiss-kamerater! (Altså har vi samme kabbiss) Er det dame på trønders? *lol* Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Nå er det ikke bare en DEAL-mann, men en DEAL-familie EDIT: Strømbrudd er gøy Ville DU kjøpt hvitevarer av denne dama? Forestill deg litt sånn finere trøndersk dialekt i tillegg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Enden: Vi er kabbiss-kamerater! (Altså har vi samme kabbiss) føler med deg Litt varmt/klamt/stygt/dårlige luftemuligheter/dårlig psu/dårlige stasjonsdeksler/teite knapper/plastikk-følelse/trangt-syndromer, ja.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 hvor så du kabinettet mitt? på disabused eller fundingsrud? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Disabused.. Hvordan det? EDIT: S4tan! Jeg fikk ikke sett når jeg hadde 1234 innlegg! Endret 28. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) http://fundingsrud.net/jorgen/pc/freshAir/ Dette hjalp VELDIG (gammel side - skal flyttes over) eneste minuset er at den nederste 3 1/2" brønnen er litt fiklete å bruke fordi jeg plasserte vifta litt langt fram - ledninger kommer i veien Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Bilde fra PoleCats konfirmasjon Ville DU kjøpt hvitevarer av denne dama? Forestill deg litt sånn finere trøndersk dialekt i tillegg Ermm... Jada! Jeg ville heller kjøpt hvitevarer av damen din enn av et elkjøp-tryne Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Bilde fra PoleCats konfirmasjon Ville DU kjøpt hvitevarer av denne dama? Forestill deg litt sånn finere trøndersk dialekt i tillegg Ermm... Jada! Jeg ville heller kjøpt hvitevarer av damen din enn av et elkjøp-tryne hehe, fine bilder. Den nye fleksnes (marve)? Sant det med elkjøpmennesker Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 http://fundingsrud.net/jorgen/pc/freshAir/Dette hjalp VELDIG (gammel side - skal flyttes over) eneste minuset er at den nederste 3 1/2" brønnen er litt fiklete å bruke fordi jeg plasserte vifta litt langt fram - ledninger kommer i veien Jøss! Faktisk en god idé med vifte i bunnen! Er vel nesten så jeg må vurdere noe sånt jeg også. Eller kanskje bare kjøre nytt kabbiss. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 bare TA UT HK før du begynner. Brukte lang tid på å fjerne alu spon før jeg turte starte opp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Ekslusivt: Bilde fra PoleCats konfirmasjon Kjørte virusscan på pcen i dag (aldri gjort det før på denne) for å fikse et annet problem. Hadde faktisk 0 virus, og det uten av i 2 år på samme install. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 En syk ilder på slutten, så det er en svak 3er. @ syk ilder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 /me sov visst litt lenge i dag.. Slikt som skjer når mor&far er vekkreist. *tusle og koke nudler* Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) ...og der forsvant alt livet i kafeen... Var det bilde av dama som skremte alle gjestene? kan noen gi meg et tips om hva jeg skal finne på? Orker ikke bale med php til disabused, selv om jeg bør. php suger når man er vandt til asp i visual studio... Orker heller ikke lage mer innhold... Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) lage slike linker: disabused.com/articles/ istedet for slike: disabused.com/index.php?page=articles ? hehehehe... Endret 28. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) lage slike linker: disabused.com/articles/istedet for slike: disabused.com/index.php?page=articles ? hehehehe... enkelhet Mye diggere med en enkel index-side som inkluderer innholdet, enn en hel haug med selvstendige sider Skal sette meg inn i php redirecting en dag så skal jeg ordne det Tips til en ålreit php side på norsk? Vet bare om siderm, men der er det mye dårlige eksempler for de av oss med litt mer avanserte tanker og god innsikt i andre språk. Hello world er liksom ikke så gøy når man sitter og lager booking- og CRM-systemer i andre språk Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 http://www.php.no ? Har ikke sett så nøye på artiklene de har der... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Skrevet 100 filmanmeldelser nå, ok 20 da, men det tar litt tid. Det er først når man går igjennom alle at man finner ut at noen ikke leverer tilbake filmene de har lånt. *ringe brodern * My rart i samlingen her, men sånn går det når du ønsker deg DVD-filmer til jul og ender opp med å få filmer du ikke kan returnere... Endret 28. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå