Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://fundingsrud.net/jorgen/pc/freshAir/

Dette hjalp VELDIG

(gammel side - skal flyttes over)

 

eneste minuset er at den nederste 3 1/2" brønnen er litt fiklete å bruke fordi jeg plasserte vifta litt langt fram - ledninger kommer i veien

Jøss!

 

Faktisk en god idé med vifte i bunnen! :)

 

Er vel nesten så jeg må vurdere noe sånt jeg også. Eller kanskje bare kjøre nytt kabbiss. :roll:

Lenke til kommentar

...og der forsvant alt livet i kafeen... Var det bilde av dama som skremte alle gjestene?

 

kan noen gi meg et tips om hva jeg skal finne på? Orker ikke bale med php til disabused, selv om jeg bør. php suger når man er vandt til asp i visual studio...

Orker heller ikke lage mer innhold...

Endret av enden
Lenke til kommentar
lage slike linker: disabused.com/articles/

istedet for slike: disabused.com/index.php?page=articles

 

? hehehehe...

enkelhet :)

Mye diggere med en enkel index-side som inkluderer innholdet, enn en hel haug med selvstendige sider :)

Skal sette meg inn i php redirecting en dag så skal jeg ordne det ;)

Tips til en ålreit php side på norsk? Vet bare om siderm, men der er det mye dårlige eksempler for de av oss med litt mer avanserte tanker og god innsikt i andre språk. Hello world er liksom ikke så gøy når man sitter og lager booking- og CRM-systemer i andre språk :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Skrevet 100 filmanmeldelser nå, ok 20 da, men det tar litt tid.

 

Det er først når man går igjennom alle at man finner ut at noen ikke leverer tilbake filmene de har lånt. *ringe brodern :angry: *

 

:scared: My rart i samlingen her, men sånn går det når du ønsker deg DVD-filmer til jul og ender opp med å få filmer du ikke kan returnere...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...