Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, visual web developer 2005 er tullete mot meg nå.. Jeg har prøvd alle mulige passord men hele tiden sier den: Password length minimum: 7. Non-alphanumeric characters required: 1.

 

Den spør om det i anledning av at jeg ville prøve å sette opp et av dens standardsider, har slått på asp.net og er i "asp.net Web Site Administration Tool" skal lage en administrator har gjort alt etter manualen, men den liker tydeligvis ikke et eneste av passordene jeg gir den.. Hva er feil? Er plagsomt ville sette opp det greiene..

 

EDIT: bruker vanligvis ikke visual web developer..

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg gidder å betale så veldig mye for webhost. Har bare bruk for PHP, mySQL og litt lagringsplass.

5539095[/snapback]

Rundt 320kr for 20gb hosting og domene er jo ikkje akkurat noko å rynke på nasen etter. :)

5539184[/snapback]

Men det er jo ekstremt unødvendig og betale for så mye plass, uansett hvor billig det er

Lenke til kommentar
Så det er bedre å betale samme prisen for 1gb?

5539339[/snapback]

Just saying..

5539367[/snapback]

Kva?

5539384[/snapback]

Bedre å betale 10kr måneden for 500mb (som du sikkert ikke kommer til å bruke 100 av engang) enn å betale sånn 70kr i måneden for 2gb osv. Jeg vet ikke mye det greiene kostet i måneden, men ikke en tier i alle fall. (Se bort fra støtte for forskjellige ting og service)

Lenke til kommentar

Design-øvelser er gøy, driver å koser meg med dagbladet.no-redesign faktisk :)

 

Ang Google og Yahoo - alle dere som ser på Diggnation (meg og Robbie), vil nok tro at Yahoo ligger godt ann til å slå Google. Dette fordi Google bare bruker datamaskiner til å lete fram relevans, mens Yahoo kanskje skal i sammen med dette, bruke mennesker til å plukke ut relevans - og menneskelig relevans setter mange mye høyere enn noe datamaskiner har plukket ut.

 

Jeg lurer på hva Yahoo kommer til å gjøre i fremtiden, men hittil holder jeg meg til Google.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg bruker Google er rett og slett simpelheten ved hele søkemotoren. Yahoo ser jo mer ut som en portal enn en søkemotor.

 

Men menneskelig relevans kan være en idè, men det kommer til å ta lang tid og koste mye med så sinnsykt mange hjemmesider søkemotorene har indeksert.

Lenke til kommentar

Veit at du ikke snakket om nå, men i framtiden. Men jeg vil bare si at jeg foretrekker Google. Se på dette søket:

 

Yahoo:

Results 1 - 10 of about 7,300,000 for Guns N' Roses - 0.12 sec. (About this page)

 

Google

Resultater 1 - 10 av ca. 7 800 000 for Guns N' Roses. (0,07 sekunder)

 

______

 

Liker google best jeg. :)

Lenke til kommentar
Herregud, visual web developer 2005 er tullete mot meg nå.. Jeg har prøvd alle mulige passord men hele tiden sier den: Password length minimum: 7. Non-alphanumeric characters required: 1.

 

Den spør om det i anledning av at jeg ville prøve å sette opp et av dens standardsider, har slått på asp.net og er i  "asp.net Web Site Administration Tool" skal lage en administrator har gjort alt etter manualen, men den liker tydeligvis ikke et eneste av passordene jeg gir den.. Hva er feil? Er plagsomt ville sette opp det greiene..

 

EDIT: bruker vanligvis ikke visual web developer..

5539061[/snapback]

 

ALDRI gjør koding i WYSIWYG. :)

 

Blir 28kr i måneden. Anne van Kesteren og Arve Bersvendsen bruker også Dreamhost, ikkje pga. teknologistøtte, men pga. service og kvalitet.

5539450[/snapback]

 

Dreamhost har serverne sine i USA, right? Det betyr at dine norske venner (altså i de fleste tilfeller rundt 90% av besøkende) får temmelig høye pingtider. Har selv prøvd amerikansk host, og da lå ping på rundt 100-200ms, som er alt for mye. Om du har flest besøkende fra norge bør du skaffe deg hotell fra en webhost her i norge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...