Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noe sånt ( :love: ) til Windows?

5527902[/snapback]

Hoh, sweet!

Men sidan alle skikkelige publiseringssystem gir deg muligheita til å hente ut innhold i Atom/RSS-format, ser eg ikkje heilt nytteverdien til dette.

5528116[/snapback]

Men det er et genialt program dersom man ikke bruker "vanlige" publiseringssystemer, eller bare dersom man vil oppdatere en Podcast eller i det hele tatt - dersom man må hoste opp en rask RSS feed. Jeg ble i hvert fall helt imponert over applikasjonen og hvor sexy det er.

Lenke til kommentar
Oh, utrolig brukervennlig navigasion i flash-greien her :wee: Beta 2 Preview av IE7. Må vel lastes ned når jeg kommer hjem.

 

EDIT:

STEP 1 >    ADD THIS PAGE TO YOUR FAVORITES
:!:

Tihihi, sugen-navigasjon-of-teh-year-award goes tooo.... MS!

 

Synd jeg ikke får validert Windozen min til å installere IE7 :hrm::blush:

Lenke til kommentar

hmmm.. testa ut IE 7 på laptopen i går (uten nett, men lovlig windooze *).

 

Virka som om :hover ikke funka på NOE:.. oO ikke på <a href=""> engang.. :/ får leke litt mer med den og se..

 

 

* har lovlig windows, men siden pc'en ikke var på nett, så lurer jeg på hvordan den fikk sjekka om maskina var "authentic" .. mulig det går å installere om man napper tp'en? verdt et forsøk for dere som ikke får validert windooze..

 

 

 

edit:

En ting som er klart, er at jeg får mye jobb med å endre css på sider jeg har laga når IE7 kommer.. :/ merka det på de 2 sidene jeg testa i går.. selv om de bruker minimalt med hacks (men conditional comments)... :(

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Huff og huff, la inn IE 7 på jobben og det er noe av det verste jeg noensinne har brukt av programvare. BLOATWAREDELUXE™

5532986[/snapback]

100% enig.. Veldig trist.. for det er det "flaggskipet" der som "mannen i gata" kommer til å benytte videre..

Selv om FF, Opera og Safari for OSX øker med andeler vil de kun få en viss prosent..

 

Blir som å prøve å selge nye dekk til eiere av en splitter ny bil (med helt nye dekk).. selv om du sier du gir bort dekka, så er sjansen stor for at de bare vil fortsette med de de har så lenge de mener at de ikke får noe mer ut av de andre dekka enn de de allerede har..

 

Så klart.. du har de som skifter dekk etter at de som kom med bilen ga de vannplaning og vraka bilen, men.. ja.. sjansen er alikevel stor for at de beholder de dekka som kommer med den nye bilen de måtte kjøpe for forsikringspenga..

 

:p

 

makan å jeg roter meg bort i billedliggjøringer om dagen.. *sukk* :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...