Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 De jeg så video av, lagde jo veldig komplekse sider, da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor bruker du ikke DW eller template når du lager sider? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 My god så retro! (Fra 2002-2003) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Høna og landskapet var iallefall retrocool Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker du hadde den siden Robbie. Likte den godt jeg. Men du la den vel ned når du startet å jobb for schibstedt? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Noen som har gode screencasts å anbefale? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Av hva da?http://woot' target='_blank'> Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 De jeg så video av, lagde jo veldig komplekse sider, da. 5520812[/snapback] Link me. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Absolutt.Skal finne fram eit par demonstrasjonsvideoer til deg. http://djangoproject.com/ http://rubyonrails.com/ Creating a weblog in 15 minutes with Rails Snakes and Rubies <- denne MÅ du sjå. Forklarer òg kvifor du bør velge eit av desse språka over PHP. http://throwingbeans.org/django_screencasts.html 5511932[/snapback] Oh my jorgis, følg med lissom, Snakes and Rubies. Endret 30. januar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei! Hvordan kan jeg forklare dette? Vel skal legge inn en ny side midt i en annen side. Hvor jeg kan bestemme bredde og høyde på det vinduet i midten. Bør helst ikke være vertikal scroll. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Av hva da? 5522537[/snapback] Helst ruby on rails eller django tenkte jeg Endret 30. januar 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 jorgis: Viss du trur Django er veldig begrensa, gjer som George Bush seier - sjå Snakes and Rubies. Viss du derimot møter veggen med Django er det jo berre å hente inn vanlig pythonkode. Uansett, eg har blitt litt interessert i Ruby òg. I byrjinga var det veldig koslig at Django oppførte seg så intuitivt som det gjer, men man får faktisk lyst til å skrive litt meir kode enn det man trenger å gjere i Django (i mine auge, altså) Laga ein Todo-applikasjon ved hjelp av ein tutorial no, og eg fann ut at Ruby òg er eit veldig morsomt språk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Av hva da? 5522537[/snapback] Helst ruby on rails eller django tenkte jeg 5523225[/snapback] Det er ingen ofisielle Django screencasts enda, det er fordi utviklerene vill vente til 1.0 før de lages, for at de skal være så nøyaktige som mulig. Dog har du Snakes and Rubies som er linket til over. Rails har flere screencasts, som du finner på siden til ror. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det tok omtrent femten minutter å lage ei publiseringsløsning etter at eg begynte å forstå koda. RoR er kos, faktisk. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja det måtte skje. Jeg har sette en økende trend av "Optimized for Firefox", "Vises best i Firefox", "Dra til helvete om du ikke har Firefox" advarsler. Dette er den gode gamle Netscape Vs Explorer om igjen. Lov meg at dere aldri finner på noe sånt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja det måtte skje. Jeg har sette en økende trend av "Optimized for Firefox", "Vises best i Firefox", "Dra til helvete om du ikke har Firefox" advarsler. Dette er den gode gamle Netscape Vs Explorer om igjen. Lov meg at dere aldri finner på noe sånt 5524098[/snapback] For personlige prosjekt gir eg faen i korleis sida ser ut i IE. Klarer rett og slett ikkje å holde meg unna, det har blitt ein mani. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 For personlige prosjekt gir eg faen i korleis sida ser ut i IE. Klarer rett og slett ikkje å holde meg unna, det har blitt ein mani. 5524114[/snapback] IE er et sørgelig kapittel i webens historie. Men så lenge innholdet er tilgjengelig, er det for så vidt OK, bare ikke blokker alle andre. Snakker generelt nå Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Syns det er litt av kunsten at siden ser bra ut i IE, jeg. @Henrik: Bra om du lager en guide, vansklig å lese alt det engelske man egentlig forstår, men lurer på om man må kunne python først, osv. Hadde iallefall vært utrolig digg å lese for å lære. Endret 30. januar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Er nok en fordel å kunne Python først, ja. Sjølv kan eg ikkje så ufattelig mykje Python, men eg klarer lett å setje meg inn i Django. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er fordi du er codefreak, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå