Marvil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Takk.. Men det var visst ikke slik det skulle være, så jeg gav opp å skjønne det.. Hvordan i all verden skal de da se ut? Harke peil, derfor gav jeg opp.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Harke peil, derfor gav jeg opp.. Jaja... Hvis de ikke vil ha de knappene, så kan de jo bare ha det så godt Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hehehe.. Marvil: vil kanskje ha no mere ikon-basert.... Og.. jeg snakker jo bare for meg selv, er styret som får ta avstemninga når det har kommet litt flere forslag.. (og der sitter jo du og.. ) Vil gjerne ha flere forslag... Drevet med å prøve å få til den "fixed header"'en.. og det var "#¤%¤#" ikke lett.. *blittirritert* og ikke har jeg fått det til heller.. (ble no inni "!¤#%¤#%"¤! stygt under IE) ++++ Mulig jeg setter meg ned litt mere med det i morra... Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Bah... Kjeder meg Meeeen jeg gidder ikke legge meg enda Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Bah... Kjeder meg Meeeen jeg gidder ikke legge meg enda Hm. /me går og ser film i senga.. (Nei ikke slik film, SWAT faktisk..) Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Edit; /me har flytta avatar til annen server.. På tide. Endelig går det an å skille deg fra bermen igjen Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Good morning Vietnam! ...Eller var det Norge? Uansett så må jeg rydde rommet før muttern går bananas... Når jeg ser meg rundt i rommet mitt, så skulle det kanskje være Vietnam ja... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 arve er mobbet vekk fra forumet Hehe.. :oops: Menneh; Noen som vil idèmyldre med meg..? Finn på noe som kan stå foran aroneid.com.. Som slags subdomene.. F.x irc.aroneid.com, bare morsomt. Blir det morsomt kan jeg sende det til EasyISP (som jeg har shell hos) så vurderer de om de vil legge det til.. Og ikke noe usaklig..! (<-- Polert) Jeg har wtf.is.decalibration.net på EFnet Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Nå har jeg passert 1000 poster i WDS, og 200 poster i caféen Kvalitet > kvantitet Puh, det tar virkelig på å være vekk fra caféen i én dag. Endret 28. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Nå har jeg passert 1000 poster i WDS, og 200 poster i caféen Kvalitet > kvantitet Puh, det tar virkelig på å være vekk fra caféen i én dag. Fra meg kommer det kun kvalitet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hm... Hvorfor koster webcam's så sinnsykt mye mer i butikk enn på nettet? Et sånt helt vanlig fra Logitech koster jo nesten det dobbelte! Blir vel så jeg må bestille fra mpx, da.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 webcam er ikke noe gøy før man får skikkelig båndbredde ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 HAHA, klarte å lure dama mi til det: Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hey... Hvor har du fått tak i bildet av søstera mi? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hey... Hvor har du fått tak i bildet av søstera mi? Nåååååååååååååååh.. Skøyer'n! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vart du skræmt no? *ond latter* Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 burde kanskje ha kjent deg da ja Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Nå er det ikke bare en DEAL-mann, men en DEAL-familie EDIT: Strømbrudd er gøy Endret 28. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Enden: Vi er kabbiss-kamerater! (Altså har vi samme kabbiss) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå