Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Gipm er gratis ja, og det finnest en windows port. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Screencast. Hvorfor ikke bare kalle det en jævla video. 5506991[/snapback] A screencast is a digital recording of computer screen output, often containing audio narration. Derfor. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Gøy med nye ord da. Ingenting som heter shoutcast lenger. Hvor ellers enn en skjerm skulle man ha sett det i bruk? Endret 27. januar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 For å bruke Django må man kunne pyton koding da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 For å bruke Django må man kunne pyton koding da? 5508153[/snapback] Ja, dog er python veldig lett aa laere vist du kan PHP. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Skal ha en tømmerstokk (1000) pixler bred som går under banneren på en siden, ikke avbildning av en ekte en. Er det mulig å lage noe sånt i PS? eller det finnes en som er ferdig laget ?. hjelp Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en bra python guide å anbefale da? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva syns dere om det ferdige resultatet på siden jeg viste for rundt to måneder siden? http://www.littweb.no/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en bra python guide å anbefale da? 5508809[/snapback] http://python.org/doc/current/tut/tut.html Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva syns dere om det ferdige resultatet på siden jeg viste for rundt to måneder siden? http://www.littweb.no/ 5508890[/snapback] Jeg synes den typen bruk av flash er intet annet enn irriterende. Freske farger, da. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en bra python guide å anbefale da? 5508809[/snapback] Glemte å ta med denne: http://www.poromenos.org/tutorials/python Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva syns dere om det ferdige resultatet på siden jeg viste for rundt to måneder siden? http://www.littweb.no/ 5508890[/snapback] Er dette skolearbeid/prosjekt/ungdomsbedrift av noe slag? Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje? Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. Endret 27. januar 2006 av bigben247 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva syns dere om det ferdige resultatet på siden jeg viste for rundt to måneder siden? http://www.littweb.no/ Slett ikke værst. Fargene var helt sjef, men som nevnt, unødvendig bruk av Flash. For å øke seriøsiteten et par hakk ville jeg også fått fjernet de teite bildene av "gjengen" Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har du prøvd en annen font i menyen? Syns ikke den du bruker nå er verdens fineste. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk takk Robbiedeluxe Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Er dette skolearbeid/prosjekt/ungdomsbedrift av noe slag? 5509105[/snapback] Ja. De har vel hatt 2-3 kunder allerede, selv om deres egne hjemmeside ikke ennå var ferdig. Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje? Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. 5509150[/snapback] Skal siden valideres som HTML fordi man har brukt tabeller for å midtstille flash-dokumentet? Jeg synes den typen bruk av flash er intet annet enn irriterende. Freske farger, da. 5509062[/snapback] Jeg er uenig. Flash-sider er mye brukt på korte, informative sider. Hva ville du kodet siden i for å få et 'bedre' resultatet da? Kan du i såfall vise meg en slik side? PS: Det er ikke jeg som har lagd siden, men en venn av meg. Jeg kan naturlig nok ikke svare på annet enn min generelle oppfatning av sidens helhet. Endret 28. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje? Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. 5509150[/snapback] Skal siden valideres som HTML fordi man har brukt tabeller for å midtstille flash-dokumentet? 5509893[/snapback] All html kode skal være riktig, uansett om innholdet er i flash. Endret 28. januar 2006 av Garreth Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvis du kan gi en enkel, sentrert (både vertikalt og horisontalt) html-kode uten feil, hadde jo det vært det beste. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Introduksjon til .NET og webutvikling med Visual Studio 2005. Noen som skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå