Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje?

Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit :)

 

btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. ;)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Er dette skolearbeid/prosjekt/ungdomsbedrift av noe slag?

5509105[/snapback]

Ja. De har vel hatt 2-3 kunder allerede, selv om deres egne hjemmeside ikke ennå var ferdig.

 

Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje?

Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit :)

 

btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. ;)

5509150[/snapback]

Skal siden valideres som HTML fordi man har brukt tabeller for å midtstille flash-dokumentet?

 

:hmm:

 

Jeg synes den typen bruk av flash er intet annet enn irriterende. Freske farger, da.

5509062[/snapback]

Jeg er uenig. Flash-sider er mye brukt på korte, informative sider. Hva ville du kodet siden i for å få et 'bedre' resultatet da? Kan du i såfall vise meg en slik side?

 

PS: Det er ikke jeg som har lagd siden, men en venn av meg. Jeg kan naturlig nok ikke svare på annet enn min generelle oppfatning av sidens helhet.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Jeg syns den grønne logoen kræsjer alt for mye med resten av designet (fargemessig).. Litt tomt i porteføljen, og litt for lite info sånn generelt kanskje?

Beklager å si det, men tror nok ikke jeg ville kjøpt en webløsning av dere.. Ellers enkelt og greit :)

 

btw: Kansje lurt å få siden validert også! Dere trenger streng tatt ikke alle disse tabellene for å legge inn et flash-element.. ;)

5509150[/snapback]

Skal siden valideres som HTML fordi man har brukt tabeller for å midtstille flash-dokumentet?

 

:hmm:

5509893[/snapback]

All html kode skal være riktig, uansett om innholdet er i flash.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...