Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ekstraservice?  :roll:  :p

:p

 

Men seriøst - har jeg misforstått det der med shell totalt?

tja.. hvis du vil ha et subdomene som vhost på irc f.eks, så må du jo igjen ha egen IP, og jeg går ut i fra at det er det Marvil vil ha her..

 

(og ved å donere et subdomene som ISP'en hans vil bruke kan han få det opp uten å måtte betale ekstra for egen ip.. dvs. vhosten blir lagt i en slags "server-pool" med vhoster som alle på servern kan bruke fritt.. og da kan Marv il bruke den og.. ) ;)

 

EDIT> tja.. la til litt til da.. :p

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Noen som vil idèmyldre med meg..? Finn på noe som kan stå foran aroneid.com.. Som slags subdomene.. F.x irc.aroneid.com, bare morsomt. Blir det morsomt kan jeg sende det til EasyISP (som jeg har shell hos) så vurderer de om de vil legge det til.. Og ikke noe usaklig..! (<-- Polert)

huh? Må du ha noe morsomt for at de skal gidde å legge det til? Og hva pokker har shell med subdomene å gjøre?

Neinei..

 

Jeg får det som vhost @ IRC.. Nå har jeg @t0s.net (som er en som er lagt til fra før), men man kan komme med egne forslag til vhost, enten ved å bruke domenene til EasyISP, eller sitt eget.. Men dem legger ikke til irc.aroneid.com lissom, for da kommer alle og vil ha sitt eget..

 

Sa bare subdomene fordi det skrives på samma måte, men det kan inneholde mange "navn".. irc.h0re.arve.enden.polert.aroneid.com f.x..

Lenke til kommentar
tja.. hvis du vil ha et subdomene som host på irc f.eks, så må du jo igjen ha egen IP, og jeg går ut i fra at det er det Marvil vil ha her..

(og ved å donere et subdomene som ISP'en hans vil bruke kan han få det opp uten å måtte betale ekstra for egen ip..) ;)

Sånn å forstå ja. Tenkte bare subdomene henerelt jeg.

 

ehm, poster jeg fryktelig mye her ikveld, eller er det bare meg?

Tar snart igjen spammeren selv - ildern

Lenke til kommentar

gennialt. Tar kvelden jeg nå. Må være uthvilt til den tredje frilørdagen min siden midten av oktober :woot:

Lurer på hva jeg skal gjøre for å feire, men kommer sikkert til å henge her hele dagen, så jeg håper noen av dere holder meg med selskap ;)

 

Natta!

Endret av enden
Lenke til kommentar
Ekstraservice?  :roll:  :p

:p

 

Men seriøst - har jeg misforstått det der med shell totalt?

tja.. hvis du vil ha et subdomene som vhost på irc f.eks, så må du jo igjen ha egen IP, og jeg går ut i fra at det er det Marvil vil ha her..

 

(og ved å donere et subdomene som ISP'en hans vil bruke kan han få det opp uten å måtte betale ekstra for egen ip.. dvs. vhosten blir lagt i en slags "server-pool" med vhoster som alle på servern kan bruke fritt.. og da kan Marv il bruke den og.. ) ;)

 

EDIT> tja.. la til litt til da.. :p

Slik var det man formulert det ja..:) Satt lenge å lurte på det før jeg gav opp.. ;)

 

Edit; Dem skal ha 800 spenn årlig om jeg skal ha fast IP elns..:realmad:

 

Kom med forslag da..! Gjerne fra deres domener også..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

*feire med PT* :woot:

 

btw.. har noen lite å gjøre nå, og lyst til å lage ikoner til pixelstreet?

trenger følgende små ikoner (størrelse "report", "edit" og "quote" fra forumet eller mindre..):

- info

- email

- www

- quick-link

 

NB. viktig at ikonene passer til designen på pixelstreet... ;)

 

-

Grunnen til at vi trenger dette er for å minske høyden så man skal slipper heis...

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...