Jernlov Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, absolutt ikke lureste, men, synes selv ideen var pokker så stilig (om gjennomføringen ikke ble helt som planlagt, våknet klokken 4 en natt, med en nettside i hodet, og skribla den raskt ned, men sovna før jeg var halveis.) Trenger ikke en "hjem" knapp, da denne siden skal fungere som en "samleside" for blog, portfolio, "om meg", og en ting til. Kontak er jo ikke så dumt. Hm. Æsj, ideen som var så god.. 5423694[/snapback] Jeg syns kontakt hører inne under om meg\info\about jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mm. Men etter en halvtimes tenkepause, begynner jeg på nytt. En side må ha muligheter for flere lenker etterhvert. =| Faen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dagens arbeid: http://www.oyvindthorstadbo.com/underdog/Design.jpg Kan vel kalles en nøye skisse. Eksperimentert litt med nyhetsplassering, og knapper. Logoen mangler... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg syns du burde revurdere og begrunne farvene dine. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hoho: Den orginale MS-logoen fra 70-tallet. Nice. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Micro Soft. Pent.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hoho: Den orginale MS-logoen fra 70-tallet. Nice. 5427117[/snapback] Beviser vertfall at ikke logoen trenger å ha noe å si for hvorvidt bedriften overlever eller ikke.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Sliter med en meny.. http://micromax.no/produkter_1.htm Hvorfor er menyen ett hakk ned, og hvorfor er det så store mellomrom mellom bildene i menyen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå ser dere hvorfor det er tatt en "bit" av Apple-logoen: Etter at teksten ble fjernet: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå ser dere hvorfor det er tatt en "bit" av Apple-logoen: Etter at teksten ble fjernet: 5427790[/snapback] Og den beviser at Mac ikke duger til å en gang fikse logoen sin.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Haha, sant det. Men syns det gir den en særegen form, som har hjulpet dem mer enn å ødlegge for dem. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Sliter med en meny.. http://micromax.no/produkter_1.htm Hvorfor er menyen ett hakk ned, og hvorfor er det så store mellomrom mellom bildene i menyen? 5427786[/snapback] Fordi du bruker uegnet kode til layout Kan nok ikke regne med at noen klarer/gidder å finne en løsning på problemet ditt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Menyen er jo standard, men jeg vet ikke om table-suppa kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå ser dere hvorfor det er tatt en "bit" av Apple-logoen:http://www.fizbang.com/i/apple/apple_1.jpg Etter at teksten ble fjernet: http://www.fizbang.com/i/apple/apple_2.gif Hehe, kreativ teori. Den første logoen til Apple så slik ut: Men Steve Jobs fant raskt ut (heldigvis) at Apple trengte en logo som hadde mer fokus mot brandet "Apple" og ikke Newton under et tre. Resultatet ble et eple i alle regnbuens farver. Steve Jobs (som er en perfeksjonist) syntes at logoen lignet for mye på en appelsin, så de besluttet å ta bort en "bit", - noe som også kunne virke som en slags metafor der eplet skulle forestille visdom. Etter at Mac OS X kom ut har ikke logoen hatt en bestemt farge (hvit på PowerBook, blå på iMac etc.), men i Mac OS X ser den stort sett slik ut: Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Går det an å angi <title></title> ved help av css? Tanken er at visst eg ville forandre det som står der, så er det nok å redigere css fila, sånn at eg slepp å editere kvar einaste side. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Går det an å angi <title></title> ved help av css? Tanken er at visst eg ville forandre det som står der, så er det nok å redigere css fila, sånn at eg slepp å editere kvar einaste side. 5428730[/snapback] PHP er din venn. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Går det an å angi <title></title> ved help av css? Tanken er at visst eg ville forandre det som står der, så er det nok å redigere css fila, sånn at eg slepp å editere kvar einaste side. 5428730[/snapback] Då er jo poenget med title borte på ein måte. Kvar side skal ha si eiga overskrift og tittel. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ja, klar over at tables er feil bruk, men jeg gidder ikke gjøre noe mer ut av det. Du trenger ikke oppføre deg som en drittsekk og ikke hjelpe meg når du sikkert har kompetanse pga en liten bagatell. Menyen er forsåvidt av "divs" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 c++ er også digg da 5428790[/snapback] C++ er digg, men på web ligger det på ryggen og klarer ikke å reise seg. CGI-dagene er offisiellt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå