PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Og PT Nett er første avis ute med nyheten This article gets 6/6 polecats! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Btw; Denne bør på inspirationsiden.. Og ikke minst DENNE!!!!!!! Digg introen..! Endret 27. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Btw; Denne bør på inspirationsiden.. At jeg kunne glemme den. EDIT: Done. Begge to. Endret 27. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Cafèen har fått nytt arkadespill; Plenklipper'n.. Enjoy. *cafèstyret* Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Cafèen har fått nytt arkadespill; Plenklipper'n.. Enjoy. *cafèstyret* Konge Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Og PT Nett er første avis ute med nyheten Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 De reklamene var drittøffe! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Btw; Denne bør på inspirationsiden.. Ikke med den elendige bruksgodheten (elsker norske ord - usability på engelsk) Det var enkel alt+F4 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 OMG!!! har bare ÈN ting å si... neste mål er vel bobby-validering? bobby accessibility validation ( hehe.. det orker omtrent nesten ikke jeg engang.. ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 står over bobby jeg hvis det er greit... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Vel, ikke mye å finne på så jeg leker på nettet.. Denne kan kanskje inkluderes på inspirationsiden.. Harke lest så mye, ikke kan jeg mye DW heller, men det finne kanskje noe vetugt der.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 kan nå si at hvis noen har veldig lyst på et subdomene på sparks.se er det tilgjengelig Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) gir du bort? Ikke mange som er så snille edit; fant ut at gir skrives med r... Endret 27. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hvor er kjære lille arve i kveld..? Endret 27. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 arve er mobbet vekk fra forumet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 arve er mobbet vekk fra forumet Hehe.. :oops: Menneh; Noen som vil idèmyldre med meg..? Finn på noe som kan stå foran aroneid.com.. Som slags subdomene.. F.x irc.aroneid.com, bare morsomt. Blir det morsomt kan jeg sende det til EasyISP (som jeg har shell hos) så vurderer de om de vil legge det til.. Og ikke noe usaklig..! (<-- Polert) Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 kan nå si at hvis noen har veldig lyst på et subdomene på sparks.se er det tilgjengelig Kan jeg få http://pt.sparks.se/ -> http://home.no.net/hwpt/ ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Noen som vil idèmyldre med meg..? Finn på noe som kan stå foran aroneid.com.. Som slags subdomene.. F.x irc.aroneid.com, bare morsomt. Blir det morsomt kan jeg sende det til EasyISP (som jeg har shell hos) så vurderer de om de vil legge det til.. Og ikke noe usaklig..! (<-- Polert) huh? Må du ha noe morsomt for at de skal gidde å legge det til? Og hva pokker har shell med subdomene å gjøre? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Kan jeg få http://pt.sparks.se/ -> http://home.no.net/hwpt/ ? hvis ikke så kan du sikkert få pt.disabused.com edit; glemte å quote. Har jobbet for mye idag så hjernen er blank bortsett fra ost, og et par bilder av folk i l'easy style som har brent seg fast på netthinnen Endret 27. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Noen som vil idèmyldre med meg..? Finn på noe som kan stå foran aroneid.com.. Som slags subdomene.. F.x irc.aroneid.com, bare morsomt. Blir det morsomt kan jeg sende det til EasyISP (som jeg har shell hos) så vurderer de om de vil legge det til.. Og ikke noe usaklig..! (<-- Polert) huh? Må du ha noe morsomt for at de skal gidde å legge det til? Og hva pokker har shell med subdomene å gjøre? Ekstraservice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå