JohnRichard Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hei! Trenger en enkelt måte å få ett bilde til å ligge nederst i en div... Edit: Fant denne, men skjer noe rart i Opera 8 når siden genreres, enkelte bilder/diver kuttes :| http://www.webmasterworld.com/forum83/8168.htm Endret 9. januar 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har tidligere spørt om farge på scrolls i ein div, CSS-funksjonen funker berre i IE, korleis skal eg få dette til i f.eks Opera og FF? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har tidligere spørt om farge på scrolls i ein div, CSS-funksjonen funker berre i IE, korleis skal eg få dette til i f.eks Opera og FF? 5409163[/snapback] Magi. med andre ord. Går ikke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke bruk farge på scrolls, du. Det er linket til en artikkel om det tidligere her, søk i tråden og du vil finne den. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke bruk farge på scrolls, du. Det er linket til en artikkel om det tidligere her, søk i tråden og du vil finne den. 5409184[/snapback] http://unrealized.org/artikkel/generelt/eg...erte_rullefelt/ Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke bruk farge på scrolls, du. Det er linket til en artikkel om det tidligere her, søk i tråden og du vil finne den. 5409184[/snapback] http://unrealized.org/artikkel/generelt/eg...erte_rullefelt/ 5409230[/snapback] Linken virker ikke....? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Linken virker ikke....? 5409260[/snapback] Ikke? Fungerer fint her.. Står mye det samme her da.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Oslo-divisjonen skal i hvert fall plasseres i Drammensvn. 1. Akkurat som om jeg vet hvor det er EDIT: Ok, jeg kan være med på den. Drammensvn. 1 er jo seff slottet. Ang. påskeegget: It shows a picture of a developer withpencils in his nose. Bare meg som ser en hund?Bildet varierer visst fra en PHP-versjon til en annen. ...hvilket gjør det enda lettere å sniffe PHP-versjon... Og en annen ting er jo det at påskeegg er vel og bra, men slikt kan vel utnyttes til å kompromittere sikkerheten til PHP? Bare å finne ut (via CVS-logger) når den først ble implementert, så kan du mye lettere sniffe PHP-versjoner og bruke det til diverse exploits. Og det vises kun hvis *en eller annen instilling* i php.ini var på. exploit_php elns. 5408418[/snapback] Men 99% av systemadmins vet jo ikke at en sånn switch finnes (STW har åpenbart ignorert den), så det hjelper egentlig ikke før det er for sent. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Håper virkelig noen kan hjelpe meg her nå... Se på sida til ub'en: http://www.dropsen-ub.com Under kontakt-skjemaet er det ingen "struktur", hvordan får jeg alt på linje osv.. At tekstboksene begynner på samme sted og at det er 3-5px margin på venstre side. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er vel ikke verre enn å sette marginer på labels og inputs? Er ikke noe stort problem, er bare å bruke CSS til å style... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Det er ikke så mye "struktur" i menyen din heller - gjør den om til en liste <ul>. Endret 9. januar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er vel ikke verre enn å sette marginer på labels og inputs? Er ikke noe stort problem, er bare å bruke CSS til å style... 5409425[/snapback] Okey, på navn-koden har jeg dette: <label for="name">Navn</label> <input id="name" name="name" type="text" size="30" maxlength="40" /><br /> Hvordan skal jeg sette noe inn i style.css da? margin:label eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) label og input er da vitterlig elementer de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } Edit: element, element, element Endret 9. januar 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } 5410017[/snapback] No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! Det er eit element. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg sa html-tagger fordi det er det folk flest forstår... Men det er jo klart det er et element Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Noen som har vært borti at Firefox ikke åpner linker som skal åpnes i eksternt vindu..? Linkene fungerer fint om jeg velger å åpne dem i ny tab i samma vindu, men det skjer nada når jeg velger å åpne dem i nytt vindu.. Har ikke reinnstallert, men lurte på om det var noen innstillinger eller noe program i bakgrunnen som lekte seg.. Har deaktivert antivirusen, men det ser ikke ut til å hjelpe.. Edit; La inn 1.5 oppå, så nå funker det.. Endret 9. januar 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som kan sette opp databaser i PLESK her da? Begynner å bli desperat. Ingen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } 5410017[/snapback] No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! Det er eit element. 5410103[/snapback] Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } 5410017[/snapback] No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! Det er eit element. 5410103[/snapback] Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. 5410326[/snapback] Du, PiRaHnA, hvordan er det den ht-ettellerannet-tingen som heter ca blokkvote ellns virker? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } 5410017[/snapback] No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! Det er eit element. 5410103[/snapback] Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. 5410326[/snapback] Du, PiRaHnA, hvordan er det den ht-ettellerannet-tingen som heter ca blokkvote ellns virker? 5410507[/snapback] Nå er jeg ikke helt med her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå