Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Databutikken her i byen har fått nye eiere og de vil at jeg skal lage ny hjemmeside til dem.

Sist så laget jeg noe shit i FP og fikk 600kr for den.

Nå har det gått noen år og jeg har lært en del om CSS og HTML og har laget en del sider nå i CSS og tenkte jeg skulle lage den nye siden til databutikken også i CSS.

Det jeg lurte på er hvor mye jeg kan ta betalt for siden? Jeg tenkte jeg kanskje kunne ta ca 2000kr? Er det for mye syns dere?

Lenke til kommentar
Hva kjører du da? Jeg kjører 1600x1200

5374868[/snapback]

Kjører nok 1680x1040 til vanlig på min 20" hjemme, men er ofte innom med 1024x768 på min 12", 2560x1024 på jobben (dual-19") samt 1920x1200 på monster-laptopen min — men poenget er ikke hvilke oppløsninger jeg kjører til enhver tid. Jeg mener bare at alle elementene er blitt så store at det går utover innholdet (selve teksten/postene). Jeg er strengt tatt ikke fan av disse "knappene" heller, hvorfor ha store GIFer når litt "stylet" tekst kan gjøre nytten? Dessuten er det blitt brukt altfor mye fet skrift her og der, trenger man virkelig fet skrift på "Åpne tagger:" eller "Skru på", eller hver bidige gang man siterer andre?

Lenke til kommentar

Er ganske enig i at det meste er for stort her ja. Har noen prøvd å lese PMer med Hardware.no-temaet (det med fast bredde)? Ursj! Er sikkert slik i andre også. Nei, det er på tide at vi får gjort noe med det. Mener å huske at Ueland gav tommel opp for et slikt prosjekt, men jeg og jorgis kan sikkert få smisket oss til det uansett :wee:

Det eneste kravet er sikkert at vi får presset inn en annonse et sted.

EDIT: my.opera.com-forumet er da ganske så najs og clean vil jeg påstå :)

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...