PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 demoted.org is 5% evil / 95% good! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vi har 2.400 innbyggere her.. Har INO, Telenarr (aka Telenor), Tele2, NGT osv osv.. Vi har 500.000 innbyggere her.. Har INO; Telenarr (aka Telenor), Tele2, NGT osv osv.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 demoted.org is 5% evil / 95% good! http://pc.demoted.org is 36% evil, 64% good Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ah... Tenkte vel på Levanger eller noe jeg da... Må være en veldig bra plass å bo når de er kåret på førsteplass med deg boende der... Hah! Din frekke t0s.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://dev.webfreak.no is 61% evil, 39% good tihihih..... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 * misbruke adm-status * Jeg har gitt HalTan warning @ webfreak-forumet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ..og der var hw.demoted.org oppe. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Bedøvelse er for pyser. Tja, noen ganger er bedøvelsessprøyta like vond som borringen ville vært uten... Jeg har kun hatt et hull i løpet av 23 år Sånne som deg skulle hatt bank (ikke fordi du ikke har hull, bra jobba, men fordi du skryter av det) Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Sorry med dobbeltpost, men jeg trykket på feil knapp i den første Hm.. Lite aktivitet på kanalen nå.. Du maser alltid om at det er lite folk her... Kjedelig å henge på disken og lese avisen? Ps... sitter en liten nerd i hamar og føler seg overkjørt av en monopolistisk webcafè-bedrift.. Nei fydda, du er hjertlig velkommen inn med hilken som helst arbeidstittel PC; nice terning! Det går ikke an å trykke på prikkene arve.... Gullkorn! Obs... Glemte visst å koble med av i sted. Ja ja, en halvtime er ikke så ille. Det er verre når jeg har oppdaget at jeg har vært tilkoblet internett i 3-4 timer før jeg oppdager det. Bredbånd? JA, når det er noen som gidder å legge det ut dit jeg bor så Auttomatisk nedkobling etter x minutter uvirksomhet..? At det ikke er 10MBit fiber tilgjengelig, burde være grunn nok for gud og hvermann. Grrrr, borettslaget mitt satt med kontrakten til BBF i hånda, men signerte ikke fordi OBOS ville forhandle fram en bedre avtale. Uken etter var det byebye BBF demoted.org is 5% evil / 95% good! disabused.com: 29% evil, 71% goodfundingsrud.net: 3% evil, 97% good Slo deg Endret 27. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hm.. Lite aktivitet på kanalen nå.. Du maser alltid om at det er lite folk her... Kjedelig å henge på disken og lese avisen? 1. Ingen kunder, ingen penger.. Regel nummer 1 man lærer på skolen.. 2. Når man har morgenskiftet, som begynner klokka 7, så har man lest de fleste avisene klokken 12.42.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 så sant så sant © PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) "PoleCat, will you be the mother of my children?" Anyways, jobber fremdeles med skoleteateret, er hyggelig nok det, bare MYE jobb. Har henta bord, skap og faenskap i en uke nå, begynner å bli litt, leeeeei. EDIT: Skjer vist ikke noe i kveld Endret 27. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Grattis med validering, PC! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Den første godkjente valideringen er alltid spesiell. Bare synd atd en kommer etter SÅÅÅÅ lang tid Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Auttomatisk nedkobling etter x minutter uvirksomhet..? Har sånn "fin" greie som teller ned fra 60 sekunder nedover, etter x minutter uvirksomhet. Klikker jeg ikke avbryt så kobler den seg opp igjen, men det kan sikkert fikses. Endret 27. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Og PT Nett er første avis ute med nyheten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Og PT Nett er første avis ute med nyheten Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Den første godkjente valideringen er alltid spesiell. Den er veldig hyggelig Endret 27. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 In your face kodeguruer! (made with fp) Please dont spoil the moment. Og PT Nett er første avis ute med nyheten najs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå