Roberto Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tenkte på det jeg også, lage en progress-bar i Flash for å så eksportere den til GIF for å igjen bruke den ifm. en liten AJAX-applikasjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I told you! Burde kjappe meg å skrive om det, sånn at jeg kan si "I told you so" - men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Var vel egentlig en lite nyttig artikkel. Eneste som kom frem var vel stort sett at skalerbarhet er et problem for mange... 5352275[/snapback] Jeg fikk heller ikke stort ut av den. Grunnen til disse meldingene er pga stor belastning på enten båndbredda eller maskinvaren. Og har man ikke penger til mer båndbredde/ram (tec), så har man ikke penger. Så enkelt er det :)1 5352393[/snapback] Tja, om man kjører en stygg PHP-nuke-løsning vil den kræsje lenge før en ren HTML-løsning vil kræsje. F.eks. kræsjer forumet her lenge før det burde, ikke fordi hardwaren eller båndbredden er dårlig (hvilket den absolutt ikke er), men fordi IPB, softwaren som driver forumet er for ressurskrevende og dårlig skrevet. Mikka: www.ez.no Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Noen som har link til en side med pene animerte gif's da? (snakker ikke om dansende ulver i rosa som bakgrund) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Henrik: De der var veldig stilige! Men eneste stedet man har bruk for noe slikt er vel ved lasting av flash, og da har man jo flash der til å gjøre samme jobben allerede... Se her: http://www.oyvindthorstadbo.com/news2/news.php Hvordan kan jeg enkelt ved hjelp av kodelinje i CSS e.l. flytte innholdet et hakk til høyre? 5367525[/snapback] Du kan bruke det på nedlastningssider. Før/etter en videresending til filen som skal lastes ned. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Oh Mint, Mint! Wherefore art thou Mint? Edit: Link til en kort QuickTime demosnutt av Mint, sjekk hvordan Preferences er bygd opp og hvordan de bruker Ajax... Endret 1. januar 2006 av PiRANhA Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Åh, det er jo bare...vakkert! *grine en skvett* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.gorgoroth.org/frameset.html Gå på downloads, klikk på en av wallpaperne. Stilig bruk av Javascript da? At den går ned også kommer linken opp. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Var litt najs, men det burde vært en fallback for de uten JS. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mint er fint, ja =) Sykt deilig måte de har løst tingene når du resizer og sånn også Deilig, deilig, deilig! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Var litt najs, men det burde vært en fallback for de uten JS. 5370116[/snapback] kanskje det, men mens du allerede er der inne må du ikke glemme å laste ned ett utmeldingskjema av den norske kirke Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Satanisme er jo kristendom? Om du tror på djevelen, må du jo tro på Gud òg, så det blir litt dumt. Clear Type (video 1time - 200mb ca.) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Satanisme er jo kristendom? Om du tror på djevelen, må du jo tro på Gud òg, så det blir litt dumt. 5370347[/snapback] Ja, bare at Satan er den du ber til, og Gud er den du frykter. Så det er omvendt. Så det blir jo ikke kristendom. Relgion er bare tull, tøys og teater uansett. Heia ateisme! Men nok OT, fins en reglion og politikk kategori her på forumet vettu. Endret 2. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sendte akkurat ein PM til ein moderator kor eg spurte om det hadde vært mulig å få ein liten notis om posting i WDS-delen, på samme måte som dei har i Politikk, religion og samfunn. Håper han tar det til ettertanke. :-) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Clear Type (video 1time - 200mb ca.) 5370347[/snapback] Interessant historietime. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jepp, en fin time med nyttig info. Det som er fint, er at man ikke nødvendigvis trenger å se på hele tiden heller Når vi er inne på type: Anatomy Web Fonts Edit: Glemte å si at jeg har brukt ClearType i rundt et år nå, ser mye bedre ut. Endret 2. januar 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Webdeveloper til FF er blitt oppdatert! For å oppdatere, så klikker du bare update på extensions. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Webdeveloper til FF er blitt oppdatert! For å oppdatere, så klikker du bare update på extensions. 5371628[/snapback] No updates were found for Web Developer. (0.9.4) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Merkelig. Med FF 1.5 går det ihvertfall helt fint. Manuell nedlasting: http://chrispederick.com/work/webdeveloper/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Webdeveloper til FF er blitt oppdatert! For å oppdatere, så klikker du bare update på extensions. 5371628[/snapback] Whoa! Endelig! EditHTML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå