mikk- Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tenker på å lage ny klubblan-side, da den gamle er teit. Jeg gidder ikke å bruke cutenews, tabeller, masse forskjellige dritscripts og skit. Har noen en ferdig community-løsning å anbefale, som inneholder litt basics som forum, PM-system, mulighet for innlogging, nyheter, kanskje en poll, etc? Har alltid syntes PHP-Nuke har vært litt fjortiss. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Internet Exploder? 5357721[/snapback] nei, men jeg mener IE Endret 30. desember 2005 av rødøye Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 kan jo titte på http://www.opensourcecms.com/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tenker på å lage ny klubblan-side, da den gamle er teit. Jeg gidder ikke å bruke cutenews, tabeller, masse forskjellige dritscripts og skit. Har noen en ferdig community-løsning å anbefale, som inneholder litt basics som forum, PM-system, mulighet for innlogging, nyheter, kanskje en poll, etc? Har alltid syntes PHP-Nuke har vært litt fjortiss. 5357806[/snapback] Hva med Drupal? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hvorfor er du sur da? 5355722[/snapback] Er det bare jeg som ser den rare sadface-dama? Endret 30. desember 2005 av LoS Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 @PiRANhA - Ser du på vidcast'en òg? @LoS - Jeg ser bare en smiley, ikke noe dame. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fikk et lite oppdrag for en liten stund siden av en på skolen som ville ha en webside til salg og presentasjon lyskubbene sine. LINK Hvor mye ca burde jeg ta for den? PS! Ikke noe kritikk. Det var slik han ville ha den Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 299,50,- ? Det tror jeg hadde passet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fikk et lite oppdrag for en liten stund siden av en på skolen som ville ha en webside til salg og presentasjon lyskubbene sine. LINK Hvor mye ca burde jeg ta for den? PS! Ikke noe kritikk. Det var slik han ville ha den Design/HTML ville jeg tatt ca. 1000 for. Det var ikke rare greiene (ikke stygt, altså, men veldig enkelt). Totalpris kommer helt an på hvor omfattende scripting som ligger bak. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fikk et lite oppdrag for en liten stund siden av en på skolen som ville ha en webside til salg og presentasjon lyskubbene sine. LINK Hvor mye ca burde jeg ta for den? PS! Ikke noe kritikk. Det var slik han ville ha den Design/HTML ville jeg tatt ca. 1000 for. Det var ikke rare greiene (ikke stygt, altså, men veldig enkelt). Totalpris kommer helt an på hvor omfattende scripting som ligger bak. 5359024[/snapback] Det er design+ en liten bakdel der han kan logge seg inn og hente bestillingene. En veldig enkel nettbutikk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Om det er en liten nettbutikk, så ville jeg nok kanskje ha tatt 1000,- ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Før jeg bestemte pris, ville jeg i hvertfall rettet skrivefeilen i tittelen. Og for alles skyld; fjern eiendomsapostrof... Finnes ikke i norsk Rundt tusenlappen for den der er nok fair det, ja. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Før jeg bestemte pris, ville jeg i hvertfall rettet skrivefeilen i tittelen. Og for alles skyld; fjern eiendomsapostrof... Finnes ikke i norsk Rundt tusenlappen for den der er nok fair det, ja. 5360241[/snapback] Denne: ' ? Den er også et ønske fra kunden, prøvde først uten, men han skulle ha den der uansett Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 1.500 kr er en grei pris, så kan du evt. gå ned til 1.000 kr. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 @PiRANhA - Ser du på vidcast'en òg? Diggnation mener du? Jepp, har fulgt med siden de første episodene jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Informer ham/henne om at genitivsapostrof er F og E og I og L. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Slike folk som absolutt vil ha noe på en spesiell måte, og ikke vil høre på andre irriterer meg. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg driver og skal redesigne sida mi, samt putte inn en blogg. Hvilket blogg-system anbefaler dere? Jeg har begynt å sette opp Wordpress, men så kjørte jeg meg litt fast. Slik jeg forstår det, så er det meningen at Wordpress-filene ikke skal inkluderes i andre sider (tenker da som en del av hovedsiden min, slik jeg hadde tenkt), men derimot kjører på egenhånd. Har jeg misforstått? Eller kan jeg fikse det, eller bør jeg bruke noe annet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Slike folk som absolutt vil ha noe på en spesiell måte, og ikke vil høre på andre irriterer meg. 5360499[/snapback] Get used to it om du skal drive med webdesign/utvikling. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Slike folk som absolutt vil ha noe på en spesiell måte, og ikke vil høre på andre irriterer meg. 5360499[/snapback] Get used to it om du skal drive med webdesign/utvikling. 5360580[/snapback] Er ikke kranglete, det er mer meg å himle med øynene og gjøre som de vil. Etter å ha demonstrert litt i det skjulte:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå