Garreth Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Har bare vært bort i Snazzy borders, men begge fungerer nok like bra. Litt OT: Er det noen som vet om et gratis eller billig program som lager fine grafer og søylediagrammer? Excel sine er ikke spessielt flotte å se på. (Programmet skal være til en som ikke har så veldig peiling på data, så det må ikke være for vanskelig.) Endret 19. desember 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 noen som har hvert borti denne metoden å lage runde hjørner med? Japp, har hørt mye om den, men skjønner ærlig talt ikke hva the fuzz is about. Det eneste den gjør er å lage spaghettikode vha. PHP Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Illustrator lager fine grafer og sånn, men kan kanskje være litt vanskelig for en nybegynner.. Men pent blir det, da Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Hehe, illustrator hadde nok funket bra om det var jeg som skulle lage grafene, men prøver å finne et slikt program til en annen som ikke har så god peiling på data, eller gode tegne skills. Det beste hadde vært om det fantes et program som du kunne skrive inn verdier og så trykke på en knapp som het f.eks "make great graphs now". Å så kom det fram fantastiske grafer fram (eller ihvertfall bedre enn excel sine) Endret 19. desember 2005 av Garreth Lenke til kommentar
zokra Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen her som er god i flash? Jeg trenger en mp3 spiller som jeg kontrollere med javascript, har googlet en stund men har ikke funnet noen... Jeg har prøvd å tilpasse emff men uten hell... Noen som kan hjelpe eller noen tips? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Flash, men kanskje den funker for deg? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 <div id="banan første" class="frukt vond">Alt om denne bananen</div>[/class]Man kan fint bruke flere klasser osv [right][snapback]5310892[/snapback][/right] To klasser på samme div? <div class=" klasse1 klasse2"> ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Stemmer nok det henrik når jeg tenker meg om, ulogisk med to ID også. Men anntar at det funker mhp browseren da :\ To klasser går helt fint svamp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Så klassenavn kan derfor ikke ha mellomrom i seg? Så <div class="blå banan">blabla</div> blir ikke .blå banan { color:blue_banana; } , men .blå { color:blue; } .banan { color:banana; } ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jupp men tror div[class=blå banan] { color: blå_banan; } vil funke Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 En kongejobb er ledig! http://www.kongehuset.no Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 En kongejobb er ledig! http://www.kongehuset.no 5313619[/snapback] w00t Hadde vøre veldig kult å jobba for dem da Men hva er det man egentlig skal gjøre? Må ha høyskole/universitetsutdanning Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tipper man kan tjene fett på å selge skitne kongehus-sex-historier til pressen i tillegg til lønna.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Nytt issue på ALA Edit: Flere enn meg som sliter med slipsknuten her eller? Enten blir den tykke enden for kort, eller så blir den alt for lang Endret 20. desember 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nytt design på opera:config: http://lofotenmoose.info/opera/logg/item/o...config-new-look Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det var bra, den nåværende i betaen er grufull fin funksjonalitet da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 *host*ripoff*host* Firefox > Opera Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 *host*ripoff*host* Opera > Firefox 5316950[/snapback] Jeg er helt enig jorgis Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 *host*ripoff*host* 5316950[/snapback] Jeez.. Om jeg hadde fått en krone eller to for hver gang Firefox lånte en god idé fra Opera, så hadde jeg nok vært temmelig rik den dag i dag. Ja, Opera har nok hentet opera:config fra Firefox, men det er en god idé, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Fordi ingen browser skal være like og oppfatte ting likt, har du ikke fulgt med eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå