Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Dama skal på byen, og kommer sikkert ikke hjem før langt på natt. Mao, jeg er med! @ EF: Du og bare DU kan få benytte deg av ilderkast-skalaen. Jubel og kanari Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Hm.. Lite aktivitet på kanalen nå.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 "Don't cry for me, Argentiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina!" (punk-cover, seff) Hmmm.. Noen som har lyst på noe vafler? Ble litt mange da jeg stekte i morrest! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) VAFLER!!! Ps... sitter en liten nerd i hamar og føler seg overkjørt av en monopolistisk webcafè-bedrift.. Endret 27. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ps... sitter en liten nerd i hamar og føler seg overkjørt av en monopolistisk webcafè-bedrift.. Hm.. Hvem er det snakk om..? Noen vi kjenner da eller..? Edit; Alle spørsmål om vår bedriftsføring kan rettes til vår sjef, enden.. (Han som ser ut som en DEAL-mann) Endret 27. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.demoted.org/old/ Meget stilig side PoleCat Men at den ligger under mappen /old ? Var dette gammel ide/design? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.demoted.org/old/ Meget stilig side PoleCat Men at den ligger under mappen /old ? Var dette gammel ide/design? Det er gamle versjonen av hans hjemmeside.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Nå reiser jeg til fjells, gutter! Vinterferie!! Kos dere og lag mye snaksy designs og diskuter dritt og alt mulig i kafèen! Snakkes uti uka en gang! Vafler er godt til nistemat! Jeg kommer til å savne dere. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ai ai ai... Så nettopp bilder av en svart ilder. *vil ha vil ha*. Men i fare for å ende opp som en dårlig kopi av "skrullete dame med mange katter" så får jeg vel la være. To for holde, en til og jeg blir vel stemplet som gal. Skrevet 20 filmanmeldelser nå. Noen av de har jeg ikke engang sett ferdig, mens andre er det år siden jeg så. Ikke lett å komme opp med noen mening da. Men er i hvert fall ferdig med en tredjedel. Fikk dog ikke til den koden som Larve ga meg til å funke. Hvordan blir denne i en tabell Arve? Prøvde litt forskjellig, men fikk ikke til at det ble scroll i steden for lang tabell Bra formulert fra min side btw... Endret 27. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Ai ai ai... Så nettopp bilder av en svart ilder. *vil ha vil ha*. Men i fare for å ende opp som en dårlig kopi av "skrullete dame med mange katter" så får jeg vel la være. To for holde, en til og jeg blir vel stemplet som gal. Jo flere ildere, jo bedre! eller... Menne, skulle jeg få link til disse anmeldelsene eller? @ smoothie: Gammel side ja. Alltid kjekt å mimre. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Menne, skulle jeg få link til disse anmeldelsene eller? Her kan du jo se sånn cirka hvor terningen skal plasseres. Størrelse? Tja 65x65 px eller noe? Kanskje litt mindre enn det også. Fargene kan du egentlig bare velge selv. Skal klare å lage noen mer fyldige kommentarer, men egentlig er dette bare for moro skyld. Da var dagens middag unnagjort au. Nam nam! Lenke til kommentar
epsil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hehe mulig mulig.. Åssen dyr er epsilon da..? Hyene? He he, har aldri sett på meg selv som en hyene (tøft ord, forresten). Det er bare det at jeg syns det gliset er så bra. Begynner å bli en del dyr her inne nå: PoleCat er en ilder, satyrium er en sommerfugl, flodhest er en flodhest (duh!) og Sigmoideus er ett eller annet pelskledd pattedyrliknende, uten at jeg ser helt konkret hva. Edit: OK, teknisk sett er ikke en sommerfugl et dyr, men whatever. Endret 27. februar 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 EF: Screen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 EF: Screen! /me syns den var fin.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Bedøvelse er for pyser. Kunne du tenke deg at noken tok tak i stortånagla di med ei tang, og drog den ut med rein makt - uten bedøvelse?? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 EF: Screen! /me synes den kanskje var litt for markert/sterk i fargen i forhold til resten av sia... ? but.. anyways... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 EF: Screen! /me synes den kanskje var litt for markert/sterk i fargen i forhold til resten av sia... ? Bedre nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 La fargen vere litt lysare; #333333 f eks Ryddig og fin, men litt smal meny. *stikke* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Utrolig hva folket her klarer. Den var knaskens (fordi som lurer på det så er dette et positivt ord ). Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 La fargen vere litt lysare; #333333 f eks Ryddig og fin, men litt smal meny. *stikke* Menyen på ternignene?` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå