Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ps... sitter en liten nerd i hamar og føler seg overkjørt av en monopolistisk webcafè-bedrift..  :dontgetit:

Hm.. Hvem er det snakk om..? Noen vi kjenner da eller..?

 

:p

 

Edit; Alle spørsmål om vår bedriftsføring kan rettes til vår sjef, enden.. (Han som ser ut som en DEAL-mann)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Ai ai ai... Så nettopp bilder av en svart ilder. *vil ha vil ha*. Men i fare for å ende opp som en dårlig kopi av "skrullete dame med mange katter" så får jeg vel la være. To for holde, en til og jeg blir vel stemplet som gal.

 

Skrevet 20 filmanmeldelser nå. Noen av de har jeg ikke engang sett ferdig, mens andre er det år siden jeg så. Ikke lett å komme opp med noen mening da. Men er i hvert fall ferdig med en tredjedel.

 

Fikk dog ikke til den koden som Larve ga meg til å funke. Hvordan blir denne i en tabell Arve? Prøvde litt forskjellig, men fikk ikke til at det ble scroll i steden for lang tabell :ermm:

 

Bra formulert fra min side btw... :p

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Ai ai ai... Så nettopp bilder av en svart ilder. *vil ha vil ha*. Men i fare for å ende opp som en dårlig kopi av "skrullete dame med mange katter" så får jeg vel la være. To for holde, en til og jeg blir vel stemplet som gal.

Jo flere ildere, jo bedre! :w00t:

eller... :ermm:

 

Menne, skulle jeg få link til disse anmeldelsene eller?

 

@ smoothie: Gammel side ja. ;) Alltid kjekt å mimre. :p

Lenke til kommentar
Menne, skulle jeg få link til disse anmeldelsene eller?

Her kan du jo se sånn cirka hvor terningen skal plasseres. Størrelse? Tja 65x65 px eller noe? Kanskje litt mindre enn det også. Fargene kan du egentlig bare velge selv.

 

Skal klare å lage noen mer fyldige kommentarer, men egentlig er dette bare for moro skyld.

 

Da var dagens middag unnagjort au. Nam nam! :yes:

Lenke til kommentar
Hehe mulig mulig.. Åssen dyr er epsilon da..?

Hyene? :dontgetit:

He he, har aldri sett på meg selv som en hyene (tøft ord, forresten). Det er bare det at jeg syns det gliset er så bra.

 

Begynner å bli en del dyr her inne nå: PoleCat er en ilder, satyrium er en sommerfugl, flodhest er en flodhest (duh!) og Sigmoideus er ett eller annet pelskledd pattedyrliknende, uten at jeg ser helt konkret hva.

 

Edit: OK, teknisk sett er ikke en sommerfugl et dyr, men whatever.

Endret av ePsiLON47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...