Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Får se litt på saken Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Noen som vet hvordan jeg får byttet fra PM/AM i IPB til vanlig 24-t? Har bladd gjennom hele adminpanelet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Date & Time Formats/Short time format = jS F Y - H:i Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Date & Time Formats/Short time format = jS F Y - H:i 5259480[/snapback] Funka ikke Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Gå inn på admin cp og under System Settings så velger du Date & Time Formats også tar du og velger stor H for 24 timer istedenfor liten h for 12. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Her har du det. Du må endre i begge boksene. Den short time er for når den viser i går/i dag, den andre er datoer. Ta bort Y-en om du ikke vil ha år der. Gå inn her forresten, her får du vite hvordan det fungerer. Men et lite spørsmål: Vet dere om det finnes internettsider, der man kan bruke 3D -briller eller noe slikt? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Her har du det. Du må endre i begge boksene. Den short time er for når den viser i går/i dag, den andre er datoer. Ta bort Y-en om du ikke vil ha år der. Gå inn her forresten, her får du vite hvordan det fungerer. 5260099[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Noen som vet hva jeg har gjort feil siden denne siden ser feil ut i IE? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.456bereastreet.com/archive/2005...html_not_xhtml/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Fælt så mange "Funker i X men ikke i Y!"-poster det skulle være da. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Sliter veldig med en meny fra Listamatic nå. Det er en meny som utfolder seg ved hover og selvsagt virker ikke dette i IE. Er så fancy at jeg nesten unner IE-brukerne den funskjonen også, så har egentlig ikke lyst til å gjøre den vanlig for IE-brukere. Noen tips? http://deprecated.jlhost.net/dev/fmnorge/fmnorge.html Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Mulig denne hjelper: :hover in IE Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Tja, ikke helt fresh, men fortsatt nyttig: DOM Scripting Your Way to Better Blockquotes Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Hoy! Driver og lager nettside til et prosjekt på skolen. Vil abre ha litt input på hvordan Word-tabellen under skal se ut i HTML. Kjører jeg table, eller en definert liste? Må si jeg heller litt mot sistnevnte, men hva mener dere? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) In the future, things will be simple. Loomy: Det der kan du godt setje opp som ein tabell. Endret 9. desember 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Loomy: Tror jeg ville satt opp det der som en deffinert liste, men noen som har link til den utrolig pene tabellformateringsgreia? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Loomy: Tror jeg ville satt opp det der som en deffinert liste, men noen som har link til den utrolig pene tabellformateringsgreia? 5272710[/snapback] Faktisk, kanskje definert liste hadde passa best. Ein tabell bør jo helst ha horisontale og vertikale referansetitler, noko som Loomys oppsett ikkje har. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 ..men noen som har link til den utrolig pene tabellformateringsgreia? 5272710[/snapback] Denne ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Bold predictions for the savvy designer ----------- huh, syk han karen der altså. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Gikk for <dl> jeg Jeg hopper på blogg-toget, btw (Jadda, fremdeles i beta med default Nucleus-skin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå