Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er en tablet (Wacom Penpartner) i dagens luke på hw.no :)

 

Med mindre du har planer om å bli en mestertegner klarer du deg nok fint med A6.. Sitter med det selv, er stor nok egentlig.. Så en Wacom Graphire4 og Corel Painter Classic eller hva det nå er som følger med er mer enn bra nok :) Du har jo Photoshop fra før, så ikke noe poeng å få Photoshop Elements da, eller hva?

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Hm, gidder du ta bilde av den, sammen med noe som kan gi en formening om størrelse (f.eks en fyrstikkeske)..? :)

 

Vurderer om min søster skal få det til jul, men hun har også PS, ja, så PS Elements trengs ikke. Er jo 500 spenn i forskjell på å ta med Corel og å ta Elements.. Og koster det dobbelte dersom jeg skal gå fra A6 til A5.. Ganske mye for noen cm..

Lenke til kommentar
Jeg betaler 10% skatt, og hadde planer om å føre opp dette på selvangivelsen. Skal innrømme at jeg har tatt noen tidligere (og langt mindre) jobber svart, men når man kommer opp i denne størrelsen på jobben, synes jeg det er helt greit å betale skatt for det.

5254312[/snapback]

 

Jobber på 1000kr eller mindre regnes som småoppdrag, og er unntatt skatt og selvangivelse. :)

Lenke til kommentar
Niks, er for en som gikk i klassen min på ung skolen.

 

Noen som vet om ett java script som man bare legger inn linja til lydfilen også har sånne onclick start|stop eller noe :p

5259031[/snapback]

Du finner sikkert noe på hotscripts.com om du leter litt :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Jeg har sett en flash greie som ser ut som en liten winamp som fungerer ganske bra. Hvis jeg har forstått det riktig så legger du bare mp3 filen (kan ha flere også) i samme mappe som spilleren, så henter den automatisk opp sangen(e). Men om det går å sette autoplay på denne er jeg usikker på.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...