Marvil Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hæ..? Åssen julekalender..? Om det er noe på Komplett sine sider, så kommer jeg bare til loadinga. Tror det er noe sheit med flashplayeren min.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Nei, det er en tablet (Wacom Penpartner) i dagens luke på hw.no Med mindre du har planer om å bli en mestertegner klarer du deg nok fint med A6.. Sitter med det selv, er stor nok egentlig.. Så en Wacom Graphire4 og Corel Painter Classic eller hva det nå er som følger med er mer enn bra nok Du har jo Photoshop fra før, så ikke noe poeng å få Photoshop Elements da, eller hva? Endret 5. desember 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hm, gidder du ta bilde av den, sammen med noe som kan gi en formening om størrelse (f.eks en fyrstikkeske)..? Vurderer om min søster skal få det til jul, men hun har også PS, ja, så PS Elements trengs ikke. Er jo 500 spenn i forskjell på å ta med Corel og å ta Elements.. Og koster det dobbelte dersom jeg skal gå fra A6 til A5.. Ganske mye for noen cm.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gud den årnamenten på hw logoen er grell. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bah, siden det tydeligvis ikke var msn sin dag for å overføre bilder, legger jeg ut sammenlikningsbilde her Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gud den årnamenten på hw logoen er grell. 5256555[/snapback] Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg betaler 10% skatt, og hadde planer om å føre opp dette på selvangivelsen. Skal innrømme at jeg har tatt noen tidligere (og langt mindre) jobber svart, men når man kommer opp i denne størrelsen på jobben, synes jeg det er helt greit å betale skatt for det. 5254312[/snapback] Jobber på 1000kr eller mindre regnes som småoppdrag, og er unntatt skatt og selvangivelse. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har du laget den pis åff shitn orsus? damn yousss Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 bare så utrolig leit å se på , også blå da, kunne hvert rød hvertfall. slenge på en nisselue Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Derfor skal du løre å kode skikkelig din dott. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 En jeg lager side for vil ha en sang i bakgrunnen. Har sagt det er plagsomt og sånn. Men han vil forsatt hatt det. What to do? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) En jeg lager side for vil ha en sang i bakgrunnen. Har sagt det er plagsomt og sånn. Men han vil forsatt hatt det. What to do? 5258875[/snapback] Får du betalt? Lag i så fall til funksjon for å skru av lyden da Endret 6. desember 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Niks, er for en som gikk i klassen min på ung skolen. Noen som vet om ett java script som man bare legger inn linja til lydfilen også har sånne onclick start|stop eller noe Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Niks, er for en som gikk i klassen min på ung skolen. Noen som vet om ett java script som man bare legger inn linja til lydfilen også har sånne onclick start|stop eller noe 5259031[/snapback] Du finner sikkert noe på hotscripts.com om du leter litt Endret 6. desember 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Legg til bakgrunnslyd i Frontpage, vel. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har ikke fp da, og skal ha med av og på knapp i alle fall. Titter på hotscripts jeg Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg har sett en flash greie som ser ut som en liten winamp som fungerer ganske bra. Hvis jeg har forstått det riktig så legger du bare mp3 filen (kan ha flere også) i samme mappe som spilleren, så henter den automatisk opp sangen(e). Men om det går å sette autoplay på denne er jeg usikker på. Endret 6. desember 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det trur jeg blir litt for mye, vil bare ha play og stop. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Minimized var også mulig, men du trenger sikkert flash for å konfigurer den slik du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå