Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før dere roser designet noe mer, vil jeg bare legge til en liten ting som mr.jeg-venter-enda-på-ram-til-px-street-servere og med-adm @ webfreakforums (:cool:), cfenzo minnet meg på, som jeg har sagt før men glemte det nå. De der greiene oppe og nede (bakgrunnen) er ikke helt hjemmemekka, men en del av et modda wallpaper. Enda en av grunnene til at den ble tatt ned, for selvgjort er velgjort. ;)

 

Men så ville jeg naturligvis ha brukt det til å lage et skalerbart og «flytende» design (altså med dynamisk bredde), i ett nettleservindu. (Hint, hint.)
Den er veldig lite pratisk, som er en av grunnene til at jeg bytta.

 

sløyf got..

Hehe.. Ikke vits å oppdatere på en side som ikke skal brukes.

Men takker. ;)

 

Våken...

Gomorrån! Stilte deg et spm her tidligere i tråden jeg enda ikke har fått svar på. :cry:

Lenke til kommentar

Damn, jeg er lammet i hele kjeften nå...var nettopp hos tannlegen og trakk en hjørne tann, skal dit neste uke og, for å trekke en annen tann. Gruet meg så sykt, har liksom tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, men det gikk jo kjempefint! Gruer meg ikke i det heletatt til neste gang, kanskje jeg er blitt kvitt litt av skrekken?

 

Så nå sitter jeg her da, og venter på at kjeften blir sitt rette jeg igjen, så jeg kan gå ned til skolen uten å frykte at blod og slim motvillig renner på steder det ikke har noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Damn, jeg er lammet i hele kjeften nå...var nettopp hos tannlegen og trakk en hjørne tann, skal dit neste uke og, for å trekke en annen tann. Gruet meg så sykt, har liksom tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, men det gikk jo kjempefint! Gruer meg ikke i det heletatt til neste gang, kanskje jeg er blitt kvitt litt av skrekken?

 

Så nå sitter jeg her da, og venter på at kjeften blir sitt rette jeg igjen, så jeg kan gå ned til skolen uten å frykte at blod og slim motvillig renner på steder det ikke har noe å gjøre.

Du er ikke så tøff i trynet når bedøvelsen har gitt seg :devil:

Skal love deg at det vonde ikke går over på den timen eller to bedøvelsen varer. Husker for et år siden da jeg trakk to visdomstenner - en på hver side. Var kult og greier den første timen. Bøyde jeg hodet ned så rant det en blanding av blod og sikkel :)

Så, etter ca 1 1/2 time kuttet bedøvelsen fra 90% og helt bort iløpet av et drøyt minutt, og fyfæn hvor de gjorde vondt! Fikk ikke sove den natta - uansett hvilken side jeg lå på så var det vondt ned mot puta, og jeg hater å ligge på ryggen...

 

 

Dere glemte satyrium, FuLu og hyenen (epsilon er så vanskelig å skrive :) ) som medguruer i bedriften vår. <--overguruer er vel rettere å si...

 

 

edit; poste bilde av FuLu?

Endret av enden
Lenke til kommentar
Damn, jeg er lammet i hele kjeften nå...var nettopp hos tannlegen og trakk en hjørne tann, skal dit neste uke og, for å trekke en annen tann. Gruet meg så sykt, har liksom tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, men det gikk jo kjempefint! Gruer meg ikke i det heletatt til neste gang, kanskje jeg er blitt kvitt litt av skrekken?

 

Så nå sitter jeg her da, og venter på at kjeften blir sitt rette jeg igjen, så jeg kan gå ned til skolen uten å frykte at blod og slim motvillig renner på steder det ikke har noe å gjøre.

Du er ikke så tøff i trynet når bedøvelsen har gitt seg :devil:

Skal love deg at det vonde ikke går over på den timen eller to bedøvelsen varer. Husker for et år siden da jeg trakk to visdomstenner - en på hver side. Var kult og greier den første timen. Bøyde jeg hodet ned så rant det en blanding av blod og sikkel :)

Så, etter ca 1 1/2 time kuttet bedøvelsen fra 90% og helt bort iløpet av et drøyt minutt, og fyfæn hvor de gjorde vondt! Fikk ikke sove den natta - uansett hvilken side jeg lå på så var det vondt ned mot puta, og jeg hater å ligge på ryggen...

 

 

Vet det kommer til å gjøre vondt...fikk et dypt kutt på hånda for to uker siden, sydde et par sting ,og fikk bedøvelse...gjorde svinatkig vondt så jeg vet hvordan det er. Opplever dette som et aldri så lite dejavu fra sist, bare sitter her og venter på at smertene skal innta kroppen, weehoo!

Lenke til kommentar
Jeg har kun hatt et hull i løpet av 23 år :w00t:

 

Ser ut som strømnettet har tatt noen nervepiller og er mer stabilt i dag. Satser på å gjøre noe fornuftig i dag. :thumbup:

Heh. /me skal vurdere å gjøre noe fornuftig.. Har troen på senkveld på cafèen.. Noen som er med..? Og nei PoleCat, senkveld betyr ikke at vi skal legge oss senest halv 1..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...