Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Den såg ganske stilig ut, ja. Kanskje vi får muligheita til å endre utseendet sjølv, òg? :)

 

http://we05.com/podcast/mp3/we05-11-derek-featherstone.mp3 <- Hør.

 

«Oh, no, this is a web application, so then it don't have to be accessible.» :laugh:

5224982[/snapback]

Og for de som har lyst til å se eksemplene de snakker om, så ligger de her:

http://simplyaccessible.org/ (se nederst på sia)

 

:) slike podcasts skulle man hatt flere av :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen et VELDIG simpelt/enkelt cms å anbefale?

 

Det må ha følgende:

- nyheter (redigere, legg til, slett)

- et par undersider (redigere)

- mulighet for å administrere 2 språk (eventuelt flere sider innen samme system)

 

Mysql eller tekstfil-basert.. (gjerne tekstfil, siden de ikke har mysql på webhotellet de har nå, og må betale ekstra for det)

 

Tenkt litt på cutenews eller AJ-fork, men har lite erfaring med ferdigbyggde løsninger da jeg vanlighvis benytter egenproduserte..

(kan ikke det nå, siden alt jeg lager er i cfml, og de jeg lager side for har allerede webplass og nekter å skifte leverandør pga problemer med flytting av mail..)

Lenke til kommentar
Holder fortiden med å lage et design til et lite tømrer firma.. Ønsker noen tilbakemeldinger om denne fisken. Takk på forhånd.. :)

Veeeeeldig standard. Effektene (skygge, inner glow, outer glow, whatever) LYSER det Photoshop av.

5231056[/snapback]

Sånne kommentarer har jeg egentlig aldri skjønt poenget med. Ja, det stemmer at effektene som er brukt lett kan gjenkjennes av personer som sitter inne med litt kunnskap om Photoshop, men det er tross alt hvordan designet ser ut som er det viktige.

 

webby1: Greit design, men sånn som Bush vil jeg påpeke at det ikke akkurat ser ut som en nettside for et tømrerfirma. Blått og grått er ikke det jeg befinner med skog/tømmer/motorsag/whatever, men det er kanskje bare meg? Uansett, litt skog/tømmer/motorsager/whatever ville gjort seg. En skikkelig logo er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...