Marvil Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act)Og hvem er liksom den mest talentfulle? Edit: Litt ironisk at sida du linker til f.eks ikke har labeler som fungerer mot input-boksene. 5219269[/snapback] Jeg. Definitivt. Jeg tar verden med storm etter mitt fenomenale essay om brukskvalitet.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act) Spørs om de er veldig fristet til å vedta en ny lov som gjør deres egen nettside ulovlig Men seriøst; en god idé, kan vi ikke skrive et felles brev? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hadde jo en forelesning om Universellt Design av noen som(om jeg husker riktig) jobber for staten. Og de snakket om at den loven var på vei. Synes det er en skam at statlige sider ikke er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act)Og hvem er liksom den mest talentfulle? Edit: Litt ironisk at sida du linker til f.eks ikke har labeler som fungerer mot input-boksene. 5219269[/snapback] Jeg. Definitivt. Jeg tar verden med storm etter mitt fenomenale essay om brukskvalitet.. 5219654[/snapback] Har du lagt det ut? Jeg trenger noe å lese på Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Satan så fett! (funker ikke på alle websider tho, bruk lang-attributten, folkens!) EDIT: Fikset link... Og F5 er bankers hvis du får melding om at den ikke funker på den siden. Endret 28. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det kan jeg lage uten lang-attrib... Server error! :S Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hadde vært dritfett om vi er på forumet skrev et velformulert brev angående brukervennlighet og brukerkvalitet på nettet. Det er jo tross alt vi som vet mest. Vi driver med dette til vanlig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sant, sant, men har noen av oss egentlig noen utdanning i useability o.l.? Men et brev hadde vært en knakende god idé egentlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tja, hva om satyrium og Henrik skrev ellerno? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Bare det med å bruke word og lagre i et lukket format er jo usannsynlig dust gjort. Får håpe det nye formatet til MS blir noe tess. Da blir det nok tvunget på alle, og da har vi kansje et lite håp der. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Tja, hva om satyrium og Henrik skrev ellerno? 5222628[/snapback] Jeg har lekt med tanken om å skrive hvor enkelt/vanskelig det er for blinde og svaksynte å surfe på internett, men kjenner ingen i den situasjonen. Har noen av dere foretatt noen empiriske undersøkelser? Har lyst til å starte en blogg om webutvikling etter en lang periode med tørke, men det får vente etter eksamensperioden [reklame] Mens dere venter, kan dere lese om valg av gode søkeord. [/reklame] Endret 28. november 2005 av satyrium Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Det er vel svært få her som faktisk tester brukskvaliteten sin ved bruk av empiriske og analytiske metoder her på forumet.. @Equern; Ligger ikke ute, nei. Er mer et essay angående hvordan man spesifikt tester brukskvaliteten på et nettsted, med litt innblandet teori angående emnet.. La det med som vedlegg. Nå skal jeg ikke ha noe dissing her, det er et resultat av lite tid og slikt (samt at jeg ikke er noe vindunderbarn til å skrive ting).. essay_roneid.pdf Endret 29. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ah, nå har jeg noe å lese på i timene Hvilkent bachelorkurs går du egentlig siden du får i oppgave å skrive noe slikt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Songbird Media Player - a media player built based on XUL and CSS Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Songbird Media Player - a media player built based on XUL and CSS 5224907[/snapback] Stilig! Det så ikke akkurat stygt ut heller. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Den såg ganske stilig ut, ja. Kanskje vi får muligheita til å endre utseendet sjølv, òg? http://we05.com/podcast/mp3/we05-11-derek-featherstone.mp3 <- Hør. «Oh, no, this is a web application, so then it don't have to be accessible.» Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ah, nå har jeg noe å lese på i timene Hvilkent bachelorkurs går du egentlig siden du får i oppgave å skrive noe slikt? 5224424[/snapback] Bachelor of Mediemanagement.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det stor jo øvert i oppgaven også da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det stor jo øvert i oppgaven også da. 5225640[/snapback] Jeg, såg ikke det før jeg startet å lese den og da hadde jeg allerede postet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå