Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act)
Og hvem er liksom den mest talentfulle?

 

Edit: Litt ironisk at sida du linker til f.eks ikke har labeler som fungerer mot input-boksene. :roll:

5219269[/snapback]

Jeg. Definitivt.

 

Jeg tar verden med storm etter mitt fenomenale essay om brukskvalitet.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act)

Spørs om de er veldig fristet til å vedta en ny lov som gjør deres egen nettside ulovlig :p

 

Men seriøst; en god idé, kan vi ikke skrive et felles brev?

Lenke til kommentar
Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act)
Og hvem er liksom den mest talentfulle?

 

Edit: Litt ironisk at sida du linker til f.eks ikke har labeler som fungerer mot input-boksene. :roll:

5219269[/snapback]

Jeg. Definitivt.

 

Jeg tar verden med storm etter mitt fenomenale essay om brukskvalitet.. :mrgreen:

5219654[/snapback]

Har du lagt det ut? Jeg trenger noe å lese på :D

Lenke til kommentar
Tja, hva om satyrium og Henrik skrev ellerno? :)

5222628[/snapback]

 

Jeg har lekt med tanken om å skrive hvor enkelt/vanskelig det er for blinde og svaksynte å surfe på internett, men kjenner ingen i den situasjonen. Har noen av dere foretatt noen empiriske undersøkelser?

 

Har lyst til å starte en blogg om webutvikling etter en lang periode med tørke, men det får vente etter eksamensperioden :)

 

[reklame]

Mens dere venter, kan dere lese om valg av gode søkeord.

[/reklame]

Endret av satyrium
Lenke til kommentar

Det er vel svært få her som faktisk tester brukskvaliteten sin ved bruk av empiriske og analytiske metoder her på forumet..

 

@Equern; Ligger ikke ute, nei. Er mer et essay angående hvordan man spesifikt tester brukskvaliteten på et nettsted, med litt innblandet teori angående emnet..

 

La det med som vedlegg. Nå skal jeg ikke ha noe dissing her, det er et resultat av lite tid og slikt (samt at jeg ikke er noe vindunderbarn til å skrive ting).. :p

essay_roneid.pdf

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...