Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lette rundt etter en gratis php-gjestebok, og kom over følgende:

 

http://design.definitelymaybe.org/guestbook/

 

Har ikke prøvd gjesteboka enda, så jeg skal ikke si noe om den, men jeg ble imponert over måten hun har laget "logoen" oppe til venstre på. Helt uten grafikk, og likevel hadde den logo-preget synes jeg.

 

Vær så snill å ikke drepe meg om den er gammel, ville bare dele det. =)

Lenke til kommentar
Hehe, tenkte jeg skulle regge meg selv, helt til jeg så registreringsskjemaet og hvor mange radiobuttons som til slutt sto urørte, og hvor få som på det meste bare bevegde ett eller to skritt mot høyre :p

5217654[/snapback]

Jeg også, flyttet vel på 4-5 av tingene, endte med at jeg registrerte meg til slutt da. Tror egentlig ikke det er så veldig mye jeg kan gjøre for de.. men men :whistle:

Lenke til kommentar

Bend over, AJAX! :love:

Web 2.0 Checklist

 

...og kvifor har vi alle missa dette? (håper dei fleste skjønner den ironiske relasjonen mellom linktittelen og dokumentet som vært linka til. :p)

 

Edit,

Ein annan ting: Kan ikkje den mest talentfulle skribenten her på WDS sende eit brev til Stortinget ang. DDA (Disability Discrimination Act), som dei seinare åra har blitt så utbreidd i mange land? Ta for eksempel Storbrittania og Australia; der kan du bli saksøkt (bør tas med ei klype salt, kanskje) viss nettstaden din ikkje er tilrettelagt for individ med div. funksjonshemmingar.

Har vi noko lignande i Norge? Nei, men vi burde ha det.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Hehe, tenkte jeg skulle regge meg selv, helt til jeg så registreringsskjemaet og hvor mange radiobuttons som til slutt sto urørte, og hvor få som på det meste bare bevegde ett eller to skritt mot høyre :p

5217654[/snapback]

Bevegde på 4 et hakk.. Regga meg ikke. Men får jeg litt mer kunnskap, så kanskje.. :whistle: Men er vel en aldresgrense kan jeg tenke meg.

Kan jeg forresten si at jeg har noe kunnskap om Javascript hvis jeg vet hvordan det skal linkes til i html'en? :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...