Steinmann Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mente at de fleste bryr seg ikke om de uten mus(eller som foretrekker piltaster) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Da har du nok misforstått litt, for flash har med denne funksjonen uansett om flashutvikleren vil det eller ikke. Eller det finnes sikkert et actionscript som forhindrer det, men tviler sterkt på at det er noen som legger inn dette med vilje. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Sjekk ut Yugop for å se litt eksperimentelle ting i Flash som også bruker tastaturet. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 jeg mener sånn som show_news.php ser ut nå.. link til show_news.php 5192621[/snapback] Prøv å åpne show_news i en editor og fjærn da. Tipper den ligger der. Ligger den ikke der, ligger det nok et spor dit hvor filen er. (include elns) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 jeg mener sånn som show_news.php ser ut nå.. link til show_news.php 5192621[/snapback] Prøv å åpne show_news i en editor og fjærn da. Tipper den ligger der. Ligger den ikke der, ligger det nok et spor dit hvor filen er. (include elns) 5195169[/snapback] Er faktisk litt bedre gjemt en som så. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvis du har dreamweaver, så er det vel bare å søke i hele "siten" etter den setningen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Da er ajfork inkludert, og ting fungerer når man er inne på AJ fork siden der man skriver nyheter osv... Men ikke når den inkluderes.. Link til siden AJ fork skal inkluderes på ajfork ligger sånn: midgar.no/fork siden ligger nå midlertidig på midgar.no/asdf5 Så url'en til show_news er da "include("../fork/show_news.php");" Kom kanskje på at man kan bruke absolutte filbaner? eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du må nok heller ha include("../../fork/show_news.php"); tror jeg.. Test ut det og se i hvertfall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 @Jibril2k: Det stemte ganske bra det jeg hadde som include her er includelinjen: include("../fork/show_news.php"); Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/wno82649:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/wno82649/fork/inc/shows.inc.php on line 827 Warning: main(xfields.mdu) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/wno82649/fork/inc/shows.inc.php on line 827 Warning: main() [function.include]: Failed opening 'xfields.mdu' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/wno82649/fork/inc/shows.inc.php on line 827 Det betyr da ihvertfall at includen er riktig Huff, det open_basedir går meg på nervene... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Filmarkivet mitt... bare noe jeg har mekket på de siste dagene Tenkte jeg kunne spørre om dere hadde noen forslag til hvordan jeg kan style tabellene bedre, for akkurat er jeg ikke helt fornøyd, men klarer ikke gjøre noe særlig mer heller Det kan også nevnes at jeg ikke har fått inn alle filmene mine enda, har vel rundt 50 igjen å registrere... Men det tar jeg når jeg får tid Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 chs89: It's Tycho, og ja, det er dritbra *Digge to album* Forresten: Sjekk ut Riffs, designet er laget av Jon Hicks. Jeg trodde han lå i toppen av webdesignere jeg? Dette var iallefall skuffende. 5193604[/snapback] Resultatet ved bruk av Opera 8.5 Sorry, we don't currently support your browser. For the best riffs experience, please try any one of the browsers below: Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Resultatet ved bruk av Opera 8.5Sorry, we don't currently support your browser. For the best riffs experience, please try any one of the browsers below: 5196975[/snapback] Og den ser lik ut i Opera med Identify as Internet Explorer som i IE (nesten, faktisk bedre i Opera) Endret 23. november 2005 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg trodde dere var glupe nok til å haxxe useragent, da. Men jeg hadde sett for meg utrolig mye bedre enn den siden, ifra Jon Hicks :/ Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Filmarkivet mitt... bare noe jeg har mekket på de siste dagene Tenkte jeg kunne spørre om dere hadde noen forslag til hvordan jeg kan style tabellene bedre, for akkurat er jeg ikke helt fornøyd, men klarer ikke gjøre noe særlig mer heller Det kan også nevnes at jeg ikke har fått inn alle filmene mine enda, har vel rundt 50 igjen å registrere... Men det tar jeg når jeg får tid 5196850[/snapback] Så jo egentlig veldig ryddig og greit ut det der. Kan bli litt mye å scrolle gjennom når du skal legge inn 50 filmer til skjønt, så det kan kanskje være en ide å legge inn muligheter for sortering og/eller avgrensing av innholdet. Sortering kan løses ved å lage klikkbare kolonneoverskrifter (klikke på År f.eks. for å få en kronologisk oversikt.) Alltid gøy å ha muligheten til å kunne velge en bestemt sjanger også, hvis man er i humør for å se en komedie f.eks. Drev og puslet med en lignende sak i fjor, så du kan jo kanskje ta en titt på hvordan jeg gjorde det. Databasen ble desverre slettet på et eller annet tidspunkt så det er noe begrenset med innhold, men du ser åssen det funker: http://158.38.76.47/MiniIMDb Ikke stirr deg blind på bakgrunnen! OBS! Denne siden ble laget til privat bruk og er derfor kun ment å være kompatibel med min skjerm og nettleser, dvs. Firefox og 1280x960. Blir helt herpa i IE, men funker ok i Opera. Endret 23. november 2005 av Winged Monkey Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 *veldig mye tekst* Jepp, søk o.l. kommer nok etterhvert, og sortering. Dette her er resultatet av kanskje et par timer, så ikke så veldig mye arbeid egentlig. Får s om jeg ikke lager det som et CMS, med en god back end og diverse. Pappa ønsket seg noe av det samme da han så dette, men da til hans CD-samling på rundt 1500 plater. Kan være greit med et lokalt system for å få lettere kontroll da... Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg trodde dere var glupe nok til å haxxe useragent, da. Men jeg hadde sett for meg utrolig mye bedre enn den siden, ifra Jon Hicks :/ 5197131[/snapback] Nå er det jo ikke det å "haxxe" useragent som er problemet her da... heller det at siden har blitt designet til å ikke vises dersom en identifiseres som Opera... Det siere iallefall litt om siden i mine øyne. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Den er alpha, joffar Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hva?! Ingen innlegg i cafeen siden 2120 i går. Dette vil nok få fart i sakene... Endret 24. november 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva?! Ingen innlegg i cafeen siden 2120 i går. Dette vil nok få fart i sakene... 5202239[/snapback] Feil tidssone på forumet Daniel? Vi er GMT+1, altså var siste 22:20 Og nei, den der setter ikke fart på sakene... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du burde jo legge på "flock" da, Daniel. Flock som ser ut som en stoor extension til FireFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå