Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 o_O la oss alle misunne kule Dahle o_O Var du sarkastisk eller noe? Tok ikke helt denne posten jeg oivind_dahle har sagt og gjort en del _DUMME_ ting i tilbakemeldinger. Men det hører strengt tatt ikke hjemme her... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Hæltis: var det jeg regnet med at det innlegget betød, men var ikke sikker. Digger bildet btw. Får jeg bruke det til mine egne "kommersielle" formål? Marve: bilde på MSN takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmm, hvem gidder å se replay av en lang wc3 kamp? Ja du mobber meg, og det gjør alle andre også :feelbad: Folk som spiller WC3 vel, og som vil sjå verdens sjukaste kamp /me you!!!!!! Big Time..! :love: :love: :love: arve; You rock my world..! *kremt* jaha ja... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 *kremt* jaha ja... Er du overlegen..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ferdig med artface.no Phuh! Nydelig tegning igjen HalTan (som alltid) Å game mens du sitter på en pc med ps installert, er bare idioti arve. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) han prøver å unngå homostempelet, så da er kanskje ikke din kjærlighetserklæring det han er mest lysten på Sorry at vi mobber deg sånn arve. Blir du lei så si fra edit; må lære meg å quote når jeg bruker lang tid på å skrive. At pc kom inn mellom ødela litt av flyten i det jeg sa... Endret 26. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ferdig med artface.no Phuh! Nydelig tegning igjen HalTan (som alltid) Å game mens du sitter på en pc med ps installert, er bare idioti arve. 1. Takk.. Vi snakker jo på MSN, så ikke så mye mer å si.. 2. Som alltid, ja 3. Genialt sagt. Kunne ikke forumlert det bedre.. Spillinga mi har gått ned _BRUTALT_ etter jeg fikk snerten på PS og web.. Litt spilling (NFSU og litt CS) må til da.. Helst på LAN (me råx @ 2.plass på LAN i NFSU..!) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Sorry at vi mobber deg sånn arve. Blir du lei så si fra er nervevrak allerede, kommer aldri meir til å poste her. Snakka nettopp med en viss person @ telefon - i morra skal /me ha en god dag edit: TEAM ANTONSEN! :w0000000000000000t: Endret 26. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Snakka nettopp med en viss person @ telefon - i morra skal /me ha en god dag ...om du gidder. Lykke til da! EDIT: Takker arve. Det hadde jeg glemt. Siste episode i dag. Endret 26. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Team antonsen ruler! Men idag var det ikke noe særlig bra... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me digget slutten... *nynne på "mexico"* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Det beste må jo være ekstra joker nord, "la joker begynne, la jokerhatten nynne". Endret 26. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vi her på cafèen bør vurdere å starte bedrift sammen.. Kunne blitt rimelig produktivt tror jeg.. arve og HalTan i et hjørne. HalTan tegner portretter av kundene, arve lager snaxy websider og ser på HalTan mens han arbeider.. PoleCat lager naaajs design og stiller med plasmaTV.. enden koder PoleCat sine design og er en finfin sjef.. /me har h4xxe tilgang på andre sine maskiner og graver dritt og finner bilder av andre.. Flere..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 enden kan være vår versjon av DEAL-mannen. Firmaets ansikt utad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) enden kan være vår versjon av DEAL-mannen. Firmaets ansikt utad Godt poeng..! Edit; /me sove, matte klokken 08.00 i morgen.. Opp om 6.5 time ellerns.. Endret 26. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg kan bidra med å lage skitbillige wallpapere! Loppesalg EDIT: Jeg har symmetriskt anntall innlegg! Endret 26. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Grattis, Mikka! Jeg kan bidra med håpløse idèer! På det området er jeg THA MAN! Lenke til kommentar
epsil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 demoted designs v1.2 [popup and annoying mouseover warning] Jeg må se å anskaffe meg telepatiske evner, så jeg kan kopiere talentet til PoleCat. Men så ville jeg naturligvis ha brukt det til å lage et skalerbart og «flytende» design (altså med dynamisk bredde), i ett nettleservindu. (Hint, hint.) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 demoted designs v1.2 [popup and annoying mouseover warning] write us if you have got any suggestions sløyf got.. konge-side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå