Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny hjemmeside nå, har lenge hatet det som var og har lagd over 40 fisker og utkast osv. Men blir ikke fornøyd, så jeg bare sa, nå skal jeg bare bytte bare for å bytte.

 

Så hva syns dere om den? Det er ikke noe innhold på den enda, vet man ikke skal publisere da, men jeg gjorde det for å liksom få ett press på å gjøre den ferdig istedenfor å bare gi den opp som med endel andre. Vil ikke høre noe om koden, den validerer. Er en del sånn unødvendig tull og sånn men men.

 

My Webpage

Lenke til kommentar
Ny hjemmeside nå, har lenge hatet det som var og har lagd over 40 fisker og utkast osv. Men blir ikke fornøyd, så jeg bare sa, nå skal jeg bare bytte bare for å bytte.

 

Så hva syns dere om den? Det er ikke noe innhold på den enda, vet man ikke skal publisere da, men jeg gjorde det for å liksom få ett press på å gjøre den ferdig istedenfor å bare gi den opp som med endel andre. Vil ikke høre noe om koden, den validerer. Er en del sånn unødvendig tull og sånn men men.

 

My Webpage

5179538[/snapback]

Den var jo fin den men synes du kunne gjort noe annet med menyen.

Lenke til kommentar
Gnukka på aj-fork  :D

5180483[/snapback]

Mulig å få den .htaccess'en. ;)

5180707[/snapback]

RewriteEngine On
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f 

RewriteRule ^ajfork/$ ajfork/
RewriteRule ^ar/(.+)/$ ?aj_go=more&navn=$1
RewriteRule ^(\d+) ?aj_go=more&id=$1
RewriteRule ^([a-zA-Z_]+)$ ?p=$1

Hva skjer med code osv knappene a? :thumbdown:

Men nå må jeg neste få litt eksperthjelp her! Siden min, http://deprecated.jlhost.net åpner som application/x-httpd-php! Noen som har forslag til hva som kan forårsake denne feilen? You’d make my day!  :yes:

kommer som text/html hos meg

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Hva vil den teksten på bildet si? Så vidt jeg forstår står det jo at folk kan finne ut passordet på en måte, men hvorfor og hvordan? Og kan jeg forhindre dette?

 

EDIT: Så var det bildet da..

5181605[/snapback]

 

Teksten sier at du overfører filene via FTP, som er usikkert og ukryptert. Folk kan finne ut passord, brukernavn og dataene du overfører ved f.eks. å sniffe pakker mellom deg og server. Bruk SFTP om du ikke liker det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...