Jernlov Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Skate: float:right; 5179222[/snapback] At jeg ikke tenkte på det, takk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ny hjemmeside nå, har lenge hatet det som var og har lagd over 40 fisker og utkast osv. Men blir ikke fornøyd, så jeg bare sa, nå skal jeg bare bytte bare for å bytte. Så hva syns dere om den? Det er ikke noe innhold på den enda, vet man ikke skal publisere da, men jeg gjorde det for å liksom få ett press på å gjøre den ferdig istedenfor å bare gi den opp som med endel andre. Vil ikke høre noe om koden, den validerer. Er en del sånn unødvendig tull og sånn men men. My Webpage Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Se på forrige side: Er det bare hos meg alle CODE-feltene er tomme? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ny hjemmeside nå, har lenge hatet det som var og har lagd over 40 fisker og utkast osv. Men blir ikke fornøyd, så jeg bare sa, nå skal jeg bare bytte bare for å bytte. Så hva syns dere om den? Det er ikke noe innhold på den enda, vet man ikke skal publisere da, men jeg gjorde det for å liksom få ett press på å gjøre den ferdig istedenfor å bare gi den opp som med endel andre. Vil ikke høre noe om koden, den validerer. Er en del sånn unødvendig tull og sånn men men. My Webpage 5179538[/snapback] Den var jo fin den men synes du kunne gjort noe annet med menyen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Gnukka på aj-fork edit: er nok bare deg jorgis Endret 20. november 2005 av orsus Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Den var jo fin den men synes du kunne gjort noe annet med menyen. 5180439[/snapback] Hva da? Hadde egentlig tenkt at når man tok musa så bytta stjerna farge og, eller at det ble lagt en 5px tykk border rundt stjerna. Kunne det gjort det bra da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 edit: er nok bare deg jorgis 5180483[/snapback] Merkelige greier. Problemet oppstod i løpet av natten, og det er gnøkket i både Firefox 1.0.7, Firefox 1.5 RC3, Opera 8.02 og Konqueror. Fyrer jeg opp IE6 i wine, funker det fint. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Gnukka på aj-fork 5180483[/snapback] Mulig å få den .htaccess'en. Men nå må jeg neste få litt eksperthjelp her! Siden min, http://deprecated.jlhost.net åpner som application/x-httpd-php! Noen som har forslag til hva som kan forårsake denne feilen? You’d make my day! Endret 20. november 2005 av ett Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Nå er jeg faens meg lei Studio 8 sine _notes-mapper og hvor utrolig vansklig det er å fjerne de. *Slette og legge inn Dreamweaver MX*. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Nå er jeg faens meg lei Studio 8 sine _notes-mapper og hvor utrolig vansklig det er å fjerne de. *Slette og legge inn Dreamweaver MX*. 5180906[/snapback] Har ikke hatt noe problemer med dem jeg. Markerer bare "don't show tips again" og de kommer aldri tilbake Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Det prøvde jeg ikke. Skulle tro "don't make notes-folder" eller noe, avhuka skulle fikse det. Men neida. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Gnukka på aj-fork 5180483[/snapback] Mulig å få den .htaccess'en. 5180707[/snapback] RewriteEngine On RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteRule ^ajfork/$ ajfork/ RewriteRule ^ar/(.+)/$ ?aj_go=more&navn=$1 RewriteRule ^(\d+) ?aj_go=more&id=$1 RewriteRule ^([a-zA-Z_]+)$ ?p=$1 Hva skjer med code osv knappene a? Men nå må jeg neste få litt eksperthjelp her! Siden min, http://deprecated.jlhost.net åpner som application/x-httpd-php! Noen som har forslag til hva som kan forårsake denne feilen? You’d make my day! kommer som text/html hos meg Endret 20. november 2005 av orsus Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ser ut som det er fiksa nå. Var helt fucka istad ihvertfall. Takk for .htaccess orsus! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 skal litt til enn det da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Hva vil den teksten på bildet si? Så vidt jeg forstår står det jo at folk kan finne ut passordet på en måte, men hvorfor og hvordan? Og kan jeg forhindre dette? EDIT: Så var det bildet da.. Endret 20. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Hva vil den teksten på bildet si? Så vidt jeg forstår står det jo at folk kan finne ut passordet på en måte, men hvorfor og hvordan? Og kan jeg forhindre dette? EDIT: Så var det bildet da.. 5181605[/snapback] Teksten sier at du overfører filene via FTP, som er usikkert og ukryptert. Folk kan finne ut passord, brukernavn og dataene du overfører ved f.eks. å sniffe pakker mellom deg og server. Bruk SFTP om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ønskeliste, med nr, navn, type produkt og pris i hver kolonne på en måte, er table mat det? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Høres ut som god tabel mat eller liste mat. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Nammenamm Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ønskeliste, med nr, navn, type produkt og pris i hver kolonne på en måte, er table mat det? 5181761[/snapback] Kan du ikke ta en liten vri, og legg alt inn i divs med border rundt? Da blir det rabalder da. (men, sånn seriøst, så er det George sa før eller veien å gå. tabeller kan bli seende veldig pene ut dem og) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå