Cucum(r) Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Er det forresten noe jeg hater med IE og Firefox er det at de "ødelegger" .png -filer.. 5172422[/snapback] Whut? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hm, merkerlig.. Nå var det faktisk ikke fucka i Firefox likevel.. Men når ikonet på et forum ,jeg er admin på og "skinner", viser seg er det totalt ødelagt.. (Ikke ødelagt, men det legger seg en blå eller svart firkant rundt ikonet. Det samme skjer også med to andre ikon på samme forum..) Merkerlig nok er det ikke noe i veien med de ved bruk av Firefox i Photobucket, men på forumet der blir de plutselig fucka til. Er de det er snakk om.. Endret 18. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 jeg ser iikke noe av det du nevner i værken firefox 1.6a1 eller ie7 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Slik blir det hos meg på det forumet om jeg går inn på min profil i Firefox: Som sagt er det altså ikke slik om jeg linker dere til ikonene i Photobucket. Er da faktisk meget merkerlig.. Edit: Dette gjelder også etter hva jeg har registrert bare tre av ikonene lagret med .png.. EDIT2: Huff, dette blir vel OffT.. Skal ikke plage dere med dette her mer nå Endret 18. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hva er den beste måten å lage en "gå tilbake til forrige side"-funskjon? Veit dette er rimelig enkelt i Javascript, men aner ikke hvordan man gjør det. Er det mulig, så er php en fordel.. Noen tips? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hva er den beste måten å lage en "gå tilbake til forrige side"-funskjon? Veit dette er rimelig enkelt i Javascript, men aner ikke hvordan man gjør det. Er det mulig, så er php en fordel.. Noen tips? 5172534[/snapback] Her er det en tråd om det (Om jeg forstod deg rett) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Det blir at man lager et script som lager en ny side for hver 5 artikel osv. Tenkte egentlig på å ha den samme funskjonen som "back"-knappen i nettleseren.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Strategy-Player: Sikker på at det ikke bare er en border? Prøvd border: 0; på IMG? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hey. Noen som husker URL'n til den siden du kan prøve å "knekke" passord via HTML-kode? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hack This Site? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Alle tiders, takk for hjelpen. Opprinnelig sto det: Så endra jeg til: Og da forsvant problemet. TSP Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 legg til dette i cssen din: * { margin: 0; padding: 0; border: 0; } Da slepper du å skrive border: 0; på alle bilder og dessuten blir siden din likere i de fleste browserne. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hey. Noen som husker URL'n til den siden du kan prøve å "knekke" passord via HTML-kode? 5172729[/snapback] Hack this site? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Microsoft dissing er old Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Noen som kan ta en titt i koden og se hvorfor denne siden ikke fungerer i FF? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Kan det ha med den dårlige koden å gjøre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Kan det ha med den dårlige koden å gjøre? 5173189[/snapback] Jeg har ikke kodet siden, så det er sagt. Er fullt klar over den dårlige kodinga, men hva forårsaker problemet i FF? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Har kost meg i det siste med å lage en røverspråk-oversetter for hjemmesider. Test den her. Skal fikse selve siden litt bedere... OBS: En del sider blir litt føkka opp Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Har kost meg i det siste med å lage en røverspråk-oversetter for hjemmesider. Test den her. Skal fikse selve siden litt bedere... OBS: En del sider blir litt føkka opp 5173497[/snapback] Angående selve sida, så må du bare fjerne denne: The red 'content' box is nested inside the 'horizon' box and is 250px wide, 70px high and is positioned absolutely 50% from the left - but has a negative margin that is exactly half of its width, -125px. To get it to centre vertically, it has a negative top position that is exactly half of its height, -35px. Edit: Btw, kan du avklare hva som er "røver" med den oversettelsen? Endret 18. november 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 http://www.irjan.com/roever/hva.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå