Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.firda.no/multimedia/archive/007...r26_709192g.jpg <= Skulen min til venstre i det bildet.

 

Andre som misliker uværet? Her er det ivertfall alt for vått :p

5153777[/snapback]

 

Kaller du det uvær? http://www.bt.no/lokalt/article221021.ece :)

 

Evt. bare det at det tar 2 timer å komme seg hjem fra skolen i dag (en tur på én mil med motorvei som ellers tar ca. 10 minutter) bør vel si nok. :p

Lenke til kommentar
Sier bare én ting jeg: Vestlandet :p

5155222[/snapback]

Faktisk glad jeg bor på øst-/innlandet nå for tiden..

Til vinteren angrer jeg igjen, men..

 

Husker i forfjor når jeg gikk på VGS, og måtte kjøre buss i 20mins gjennom en relativt hissig rasutsatt vei for å komme til skolen, så gikk det ras. Da ble det ferie ei uke, gitt. Læreren ble hissig (veien ble åpna etter en dag eller to), men når vi dro unnskyldningen "mamma ville ikke slippe oss på bussen", så ble det stille. Kjekk unskyldning når man går 3.klasse på VGS.. :p

 

Det er forøvrig alt for mye on-topic her for tiden..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Vi gidder ikke gå så langt som flaming her dere, det blir litt for barnslig. :)

 

Uansett... Jeg tar kvelden nå, må sove med musikk, klarer ikke å sovne til ulinga av vinden, sinnsykt irriterende. I morgen tror jeg muligens jeg skal jobbe litt med et aldri så lite redesign av beyond-sanity.com, for det som er nå holder rett og slett ikke mål. Ikke orker jeg å oppdatere porteføljen noe særlig heller... Men det bør man vel nesten endre litt på, kanskje skrive et skript så jeg slipper å knote så mye i koden eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...