LoS Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Vil ikke informasjonsteknologi tilsi at du har mye norsk og ikke skal skrive ting som 'lese stoff' og sånt? Dessuten er det lite søkemotorvennlig å ha orddelingsfeil. edit: forøvrig er jeg helt enig i det du skriver. Endret 14. november 2005 av LoS Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har mye norsk? Er ikke så mye norskundervisning på Høyskolen gitt. Skrivefeil er liksom ikke helt min greie. Får ta en titt på det. Takk for kommentar Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg er litt nyskjerrig på publisering av bilder og hvilken rett man har til bilder når man har lastet det opp til et galleri, som bruker av et nettsamfunn.. et tenkt scenario: Du er medlem på et nettsamfunn, du laster opp bilder av deg, deg selv og katten din, etc, i et bildegalleri.. Så lanserer nettsamfunnets eiere en "få bilde tilsendt på mobilen"-tjeneste. Til hvilken grad har da eierne av nettsamfunnet rett til å selge bildene du lasta opp videre via mms? Jeg tenker da på den eventuelle forskjellen på å legge ut bilder på din egen side, og å laste opp bilder til et nettsamfunn/andres bildegalleri. Mister du retten til bildene dine ved å legge de ut slik? Endret 14. november 2005 av cfenzo Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Slike nettsamfunn har kanskje dette med i avtalen du godtar når du melder deg på, og da har de vel rett til det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Noen andre enn meg som har prøvd Google Analytics i dag? Kos med gratis Urchin. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tester den nå, men tar jo en stund før den faktisk kommer med data. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som vet hvor man kan finne keltiske logoer og enkel keltisk grafikk? Skal inn på en RPGside jeg jobber med.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Lage selv? Evt. bildesøk @ google Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvordan får jeg de stygge linjene mellom kommentarene inn i midten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 /* Cutenews */ hr { width: 400px; margin-left: 200px; } Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 /* Cutenews */ hr { width: 400px; margin-left: 200px; } 5153437[/snapback] Danke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Lage selv? Evt. bildesøk @ google 5153393[/snapback] Har lett igjennom hele bildesøk på google. Fant bare en som var brukbar, men den lå selvfølgelig bare i google sin cache som thumbnail Lage selv klarer jeg ikke Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Ehm, et lite problem til... eller... en vri av det spørsmålet over. Fjernet </hr> (den tykke streken) med en border under navn og dato slik: http://home.no.net/fuzzy2/index.php?subact...rt_from=&ucat=& Men hvordan skal jeg få bare streken inn på midten? Hvis jeg bruker margin-left; så følger teksten med EDIT: CSS: .comment1 { border-bottom: 1px solid white; color: black; margin-bottom: 3px; display: block; } CN: <div class="comment1"><p><strong>{author}</strong> @ {date}</td></p></div> <p>{comment}</p> Endret 14. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Lage selv? Evt. bildesøk @ google 5153393[/snapback] Har lett igjennom hele bildesøk på google. Fant bare en som var brukbar, men den lå selvfølgelig bare i google sin cache som thumbnail Lage selv klarer jeg ikke 5153585[/snapback] http://images.google.com/images?client=fir...rch&sa=N&tab=wi ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 http://www.firda.no/multimedia/archive/007...r26_709192g.jpg <= Skulen min til venstre i det bildet. Andre som misliker uværet? Her er det ivertfall alt for vått Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Uvær..? Hva er det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Uvær..? Hva er det? 5153808[/snapback] Noe som foregår utenfor husets fire vegger. Altså av null interesse. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som har lenker til artikler om tilfeldighet (random) og php? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Noe som foregår utenfor husets fire vegger. Altså av null interesse. Neida, har fått med meg uværet. Som ekte innlandsgutt er jeg ikke vant til annet enn hardt vintervær Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Arve Systad, bor du i førde? Morsiden av familien min kommer derifra, så jeg er der mange ganger i året skate4life: Dumme meg skrev "celtic symbol" istedenfor Men jeg fant noe som var bra nok til å brukes til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå