Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller denne. :p

5146205[/snapback]

Se på siden min i IE :D

 

edit: Ser siden min herpa ut med noen her? :hmm:

5149443[/snapback]

Herpet og herpet. Ingen av boksene liner opp med hverandre verken horisontalt eller vertikalt. Bakgrunnsfargen på giffene dine matcher ikke bakgrunnsfargen på siden. Og det var de kosmetiske feilene.

 

Navigeringen din må deles opp mer. Det ser ut som én tab med setningen "start about contact" enn tre menyvalg. Oransje skrift på grønn bakgrunn? Logoen din ser ut som den er grået ut. Og du vil kanskje ha et mellomrom mellom Comments og parantesen?

Lenke til kommentar
Takk takk! Ser ut som jeg må gå for FCKEditor selv om den ikke fungerer i Opera. :)

5146013[/snapback]

Vet ikke helt om du har testa i Opera 9, som omsider har begynt å støtte designmode/rich-text-editing.

 

demo

5150426[/snapback]

Greit jeg låner en del av koden fra den?

Har letet i flere dager etter et veldig enkelt wysiwyg ediot... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei jeg bygger nå en ny webside til et firma.

Bruker Dreamweaver.Mx

 

Spm er : Kan jeg få en side til å fungere som fex. den vi er på nå i html når jeg bruker layers? Får da ikke scrollbar som ruller hele siden. kun på utvalgte layers. som ex. main farme

 

 

 

Hope somebody can help!!

 

THX!

 

Edit: Link tatt bort

Endret av Syntax
Lenke til kommentar
Eller denne. :p

5146205[/snapback]

Se på siden min i IE :D

 

edit: Ser siden min herpa ut med noen her? :hmm:

5149443[/snapback]

Herpet og herpet. Ingen av boksene liner opp med hverandre verken horisontalt eller vertikalt. Bakgrunnsfargen på giffene dine matcher ikke bakgrunnsfargen på siden. Og det var de kosmetiske feilene.

 

Navigeringen din må deles opp mer. Det ser ut som én tab med setningen "start about contact" enn tre menyvalg. Oransje skrift på grønn bakgrunn? Logoen din ser ut som den er grået ut. Og du vil kanskje ha et mellomrom mellom Comments og parantesen?

5150639[/snapback]

Ok, var det jeg trodde, men det ser ikke slik ut i min IE da. Hvilken versjon har du helt nøyaktig med alle tallene?

Lenke til kommentar
Takk takk! Ser ut som jeg må gå for FCKEditor selv om den ikke fungerer i Opera. :)

5146013[/snapback]

Vet ikke helt om du har testa i Opera 9, som omsider har begynt å støtte designmode/rich-text-editing.

 

demo

5150426[/snapback]

Greit jeg låner en del av koden fra den?

Har letet i flere dager etter et veldig enkelt wysiwyg ediot... :thumbup:

5151110[/snapback]

Bare å ta det, det. :)

 

Leta sinnsykt lenge jeg og, så jeg vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...