Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk VG Nett sine sider. Det er jo ut som det er en gjeng 14åringer som står for styring av siden. De har nå lagt til "Dagen blir ikke den sammen uten.. Å klikke her! Så kommer det opp en boks der man kan legge VG som startside. Herregud.

5137269[/snapback]

Det overrasker meg ikke det minste, det er tross alt VG det er snakk om. Det som overrasker meg er at Aftenposten har en tilsvarende knapp. Uff, skal man få tak i noen skikkelige medier må man utover landegrensene. :(

Lenke til kommentar
Sweet! Zend Studio 5 så jo ut som en oppgradering det faktisk er verdt å kjøpe! :yes:

5137194[/snapback]

Har Beta'n selv.

Det er endel ting som er bedre. Men ingen KJEMPE oppdatering.

5137464[/snapback]

 

Enig. Bruker ikke allverdens av de fancye funksjonene ZDE 4 har uansett, så det er bare code folding og muligens ytelsen som ville gjøre at jeg ville flytte over. ZDE er utrolig dårlig til større filer, da den er skrevet i java. har f.eks. en .sql-fil her på over 80kb, og ZDE hakker når jeg skriver i den. :/

Lenke til kommentar
Code folding virker ganske så hendig, sparer jo mye plass ved å kunne folde klasser, funksjoner og conditional statements :) Leste gjennom litt mer nå, ser at det kanskje ikke er like mye nytt som har så mye å si for meg, siden jeg ikke bruker Zend til «omgstore» prosjekter..

5138092[/snapback]

Joda, er ganske så hendig, men egentlig ikke andre ganger (for meg iallefall) enn når man holder på med to saker som har noe med hverandre å gjøre, men som har mye annen kode mellom seg. Da er det jo greit å bare kunne luke bort alt dritet mellom, selv om det er lett å gå i fellen og glemme å vise det igjen etterpå :blush:

Dreamweaver 8 har samme funksjonen.

Lenke til kommentar
Sjekk VG Nett sine sider. Det er jo ut som det er en gjeng 14åringer som står for styring av siden. De har nå lagt til "Dagen blir ikke den sammen uten.. Å klikke her! Så kommer det opp en boks der man kan legge VG som startside. Herregud.

5137269[/snapback]

Det overrasker meg ikke det minste, det er tross alt VG det er snakk om. Det som overrasker meg er at Aftenposten har en tilsvarende knapp. Uff, skal man få tak i noen skikkelige medier må man utover landegrensene. :(

5137296[/snapback]

 

 

Nyheter.no er jo kjekk, men linker jo fortsatt til de dårlige sidene :/

Lenke til kommentar

Har vært litt kritisk til Zends valg av versjonsnummere og promotering av disse. Jeg ser få grunner til å punge ut med minst en tusenlapp for å få en versjon som heller burde vært 4.1.0 enn 5.0.0. Zend 5 er klin likt Zend 4 og Zend 3, det eneste som er forandret er småtterier som de som har kjøpt Zend burde fått gratis.

 

Edit: TEH sweet! Enterprise-lisensen min innebærer gratis oppgradering til Zend 5! Gjelder dette andre lisenser også?

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Legger ut om at det er BS fordi jeg først trodde jeg måtte betale for å få det. Men så logget jeg meg på og så at jeg faktisk fikk 5'ern gratis, og da er det jo selvfølgelig greit.

 

Jeg mener fortsatt at Zend har en helt fjern versjonsnummerering, og at jeg får 5 gratis når jeg eier 4 skulle da bare mangle. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...