Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 EDIT: @ arveVar du på metallica-konserten i desember? nei :\ en venn av meg var der, /me blei sur på han når han ringte ti min før dei slapp inn.. KUN for å vere ekkel Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) en venn av meg var der, /me blei sur på han når han ringte ti min før dei slapp inn.. KUN for å vere ekkel Jeg var enda kjipere; jeg ringte til en venn under konserten EDIT: Men det skal legges til at han ikke fattet at det var jeg som ringte da jeg av en eller annen grunn hadde skjult nummer. Endret 26. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) The Berg Online Design Studios (TBODS) presents you: Saft - A Wallpaper based on a Real Picture of a glass. EDIT: Kan produseres i alle farger etter ønske, ved hjelp av den enestående TBODS/Adobe Overlay-teknologien.. Endret 26. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 The Berg Online Design Studios (TBODS) presents you: Saft - A Wallpaper based on a Real Picture of a glass. Tøft Er bildet tatt ovenifra? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) EDIT: Kan produseres i alle farger etter ønske Greenish? EDIT: *mekke kunsttryne* Endret 26. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 EDIT: Kan produseres i alle farger etter ønske Greenish? You wish is my command, master PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 EDIT: Kan produseres i alle farger etter ønske Greenish? You wish is my command, master PoleCat Takker HalTan. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 ÅÅH! /me har evig lyst på Digitalkamera! Stilig btw, Mikka Karakter: Den grønne versjonen HalTan mekka blei finare enn rødt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Tatt ovenifra, ja.. Var litt fett med blits.. Det er vel kanskje ikke akkurat verdens beste wallpaper dah, men. Teh Green Saft-version EDIT: Jasså, vi tar oss friheter vedrørende åndsverkslov? Neida!! Jeg kan jo legge ut psd fil så den som vil kan gjøre om.. Eller man kan bruke Hue/Saturation, dah.. Endret 26. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Mikka; Har du tenkt å joine teh PX street snart eller?? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Mikka; Har du tenkt å joine teh PX street snart eller?? Heh.. Well, jeg datt jo helt av den tråden. Gidder ikke å lese de ca 40-50 sidene eller hva det er.. Hvordan er systemet nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Mikka; Har du tenkt å joine teh PX street snart eller?? Heh.. Well, jeg datt jo helt av den tråden. Gidder ikke å lese de ca 40-50 sidene eller hva det er.. Hvordan er systemet nå? Enkelt; besøk http://pixelstreet.webfreak.no og du vil finne det ut Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Mr.maseper numero ono, arve (neida, søten ), ville se den gamle demoted som jeg posta her på forumet for en god tid tilbake. Så jeg tenke at de uten så lang fartstid som oss hardcore wds-folk også kunne få se når jeg først tok meg bryet til å uploade den. Hehe... Ga meg noen vonde minner den der. demoted designs v1.2 [popup and annoying mouseover warning] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Lag neste demoted.org i den stilen PC! sehksey! Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Lag neste demoted.org i den stilen PC! sehksey! Enig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Uenig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Er det berre eg som liker klassisk her? Klassisk er genialt å jobbe til demoted designs v1.2ah, minner Mistet alle mine gamle (stygge) i en liten sletteoperasjon (ingen recycle bin på network driwes). Noen som husker sjakkdesignet mitt? Hæltis er nå svarteliste for servering her etter massiv enden mobbing <<-- collection of bad smileys Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hæltis er nå svarteliste for servering her etter massiv enden mobbing <<-- collection of bad smileys Seriøst da mann, er ikke MOBBING å lage The End-skala.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hæltis er nå svarteliste for servering her etter massiv enden mobbing <<-- collection of bad smileys Seriøst da mann, er ikke MOBBING å lage The End-skala.. Burde laget en med "thumbup og smil" en med "rett hånd og nøytralt uttrykk" og en med "thumbdown og surfjes". Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Synes faktisk Demoted 1.2 var ganske tøff, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå